Warunki gwarancyjne

ZGŁOSZENIA SERWISOWE PROSIMY WYSYŁAĆ POPRZEZ FORMULARZ POD ADRESEM

https://supersound.pl/serwis

 

Ogólne warunki gwarancyjne:

Szczegółowe warunki gwarancyjne mogą być określone w dokumentach gwarancyjnych lub instrukcji obsługi dołączonej do konkretnego sprzętu.

1. Okres gwarancji wynosi od 1 do 5 lat od daty zakupu (w zależności od urządzenia, producenta/dystrybutora) i obejmuje wyłącznie wady wynikające z braków materiałowych i technologicznych. Gwarancja nie obejmuje skutków naturalnego zużycia sprzętu oraz szkód powstałych w wyniku wykorzystania sprzętu niezgodnie z przeznaczaniem i/lub instrukcją obsługi.

2. Niepoprawne funkcjonowanie lub uszkodzenia sprzętu lub instrumentów wynikające z niewłaściwej obsługi, braku lub niewłaściwej regulacji lub niewłaściwa eksploatacja nie stanowią podstawy do wykonania naprawy gwarancyjnej.

3. Naprawy gwarancyjnej może dokonać wyłącznie autoryzowany serwis Producenta. W przypadku konieczności dokonania naprawy należy przesłać zgłoszenie serwisowe przez formularz znajdujący się na stronie www.supersound.pl/serwis

5. Dokument zakupu i/lub nr seryjnym urządzenia lub instrumentu (jeśli występuje) stanowi jedyną podstawę do bezpłatnego dokonania naprawy gwarancyjnej.

6. W okresie gwarancyjnym nastąpi bezpłatna naprawa lub wymiana części według decyzji autoryzowanego Serwisu danego Producenta, przy czym wszelkie koszty związane z naprawą ponosi Gwarant.

7. Serwis rozpatrzy zgłoszenie najszybciej jak to możliwe (zwykle nie zajmuje to więcej niż 14 dni roboczych od daty odebrania paczki przez serwis) ale nie dłużej niż 21 dni roboczych. Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia serwis może zdecydować o naprawie lub wymianie wadliwego urządzenia.

8. Naprawy gwarancyjne wykonane zostaną niezwłocznie- nie później niż w ciągu 30 roboczych dni od daty pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia. W uzasadnionych przypadkach (np. w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych) termin naprawy może zostać wydłużony o czas potrzebny na ich sprowadzenie.

9. Warunki gwarancji wynikające z niniejszego dokumentu mogą zostać przeniesione na firmy lub osoby trzecie, za poinformowaniem zainteresowanych stron.

10. Przypadki nieobjęte gwarancją:

- pomniejsze wady lub wahania w jakości produktu, które nie mają wpływu na jego wartość oraz normalne użytkowanie przy założonych zastosowaniach;

- wszelkie akcesoria dostarczone razem z produktem;

- baterie i akumulatory wielokrotnego użytku (te produkty mają krótszą żywotność, która zależy od intensywności i częstości użytkowania);

- wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania (np. błędy użytkowania, uszkodzenia mechaniczne, niewłaściwe napięcie prądu zasilającego). Prawidłowe użytkowanie dla celów niniejszej instrukcji jest definiowane jako użytkowanie produktu zgodnie z warunkami wyszczególnionymi w instrukcji użytkowania, dołączonej do produktu;

- uszkodzenia wynikające z normalnego użytkowania;

- jakiekolwiek modyfikacje przeprowadzone przez użytkownika lub nieuprawnione osoby, z wyjątkiem sytuacji, w której producent pisemnie podał informacje dotyczące natury i sposobu wykonania takich modyfikacji;

- wady, których użytkownik był świadomy w momencie zakupu.

Wszystkie warunki gwarancji tracą ważność w przypadku przeprowadzenia modyfikacji lub napraw przez użytkownika, nieuprawnione osoby lub warsztaty.