FAQ

Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami.

1. JAK SKORZYSTAĆ Z RAT 0% ?

Dla zamówień powyżej 300zł udostępniliśmy państwu możliwość rozłożenia płatności na maksymalnie 10 rat 0%. Raty są przyznawane przez Bank, po wcześniejszym wypełnieniu wniosku. Gdy bank wyda pozytywną decyzję , my dostajemy automatycznie potwierdzenie i przystępujemy do realizacji zamówienia. Niektórzy klienci przechodzą całą procedurę nawet w 15 minut! Oto krótki instruktaż jak to zrobić:

KROK 1

Dodajemy produkty do koszyka

Krok 1

KROK 2

Po dodaniu interesujących nas produktów przechodzimy do koszyka w górnym prawym rogu. Jeśli to już wszystkie produkty to w koszyku klikamy ,,złóż zamówienie,,

Krok 2

KROK 3

W formularz wpisujemy dane do realizacji zamówienia oraz wybieramy formę płatności ,,Raty Payu,,. Następnie przechodzimy dalej klikając ,,Potwierdź zakup,,

Krok 3

KROK 4

Teraz zamówienie zostało złożone i przechodzimy do panelu płatności klikając : ,,przejdź do panelu płatności,,

Krok 4

KROK 5

Musimy przejść do wniosku ratalnego klikając ,, wypełnij wniosek ratalny,,

Krok 5

KROK 6

System przenosi nas do panelu rat. Wybieramy opcję ,,Raty,, i następnie ,,Raty 0%,,. Później przeniesie nas do wniosku ratalnego gdzie trzeba postępować zgodnie ze wskazówkami Banku.

Krok 6 Krok 6 cd

Jak widać cała procedura jest bardzo łatwa, dlatego też zapraszamy do korzystania z tej opcji.

2. JAK MOGĘ NEGOCJOWAĆ CENĘ ?

Negocjacja ceny jest możliwa na produkty o wartości większej niż 500zł.

Przy szczegółowym opisie produktu jest zakładka ,,negocjuj cenę,,

Klikamy ją i wypełniamy zgodnie z opisem pola.

Negocjacja
3. JAKIE SĄ FORMY PŁATNOŚCI ?

W naszym koszyku jest wiele rodzajów płatności.

Oto ich lista:

- Tradycyjny przelew bankowy

- Płatność przy odbiorze

- Raty Payu

- Leasing (tylko dla firm)

- Szybkie płatności Payu (Blik, Visa Checkout, Masterpass, Google Pay, Apple Pay, Karty płatnicze, Szybkie przelewy )

4. JAKIM KURIEREM WYSYŁANE SĄ PACZKI ?

Nasi klienci mają do dyspozycji kilka firm kurierskich w różnych opcjach:

- DHL (również DHL wieczór)

- FEDEX

- Inpost Kurier

- Inpost Paczkomaty

- XPress Kurier (usługa dostawy tego samego dnia na terenie Warszawy)

5. JAK SZYBKO ZOSTANIE WYSŁANE MOJE ZAMÓWIENIE ?

W celu sprawdzenia kosztu i czasu wysyłki konkretnego produktu musimy kliknąć przycisk ,, SPRAWDŹ CZAS REALIZACJI,,

Czas realizacji
6. JAK DOKONAĆ ZAKUPU Z DOKUMENTEM TAX FREE?

Dokładny opis całego zakupu i zwrotu podatku jest na naszej stronie w zakładce Tax free https://supersound.pl/taxfree

7. JAK SKORZYSTAĆ Z LEASINGU ?

Dla zamówień w przedziale 300zł – 50 000zł netto udostępniliśmy państwu możliwość skorzystania z leasingu dla firm. Odbywa się to w kilku prostych krokach i po akceptacji przez leasingodawcę przystępujemy do realizacji zamówienia. Niektórzy klienci przechodzą całą procedurę nawet w 30 minut!

Oto krótki instruktaż jak to zrobić:

KROK 1

Dodajemy produkty do koszyka

Krok 1

KROK 2

Po dodaniu interesujących nas produktów przechodzimy do koszyka w górnym prawym rogu. Jeśli to już wszystkie produkty to w koszyku klikamy ,,złóż zamówienie,,

Krok 2

KROK 3

W formularz wpisujemy dane do realizacji zamówienia oraz wybieramy formę płatności ,,LEASING DLA FIRM,,. Następnie przechodzimy dalej klikając ,,Potwierdź zakup,,

Krok 3

KROK 4

Teraz zamówienie zostało złożone i przechodzimy do panelu płatności klikając : ,,przejdź do panelu płatności,,

Krok 4

KROK 5

Musimy przejść do wniosku leasingowego klikając ,, wypełnij wniosek o leasing,,

Krok 5

KROK 6

System przeniósł nas do wniosku o leasing. Wypełniamy go zgodnie ze wskazówkami.Po weryfikacji wniosku nasz sklep dostaje automatycznie potwierdzenie przyznania leasingu i przystępuje do realizacji zamówienie. .

Krok 6
8. JAK ZROBIĆ ZWROT PRODUKTU ?

Wszystkie szczegóły dotyczące zwrotów można znaleźć w naszej zakładce ,,zwroty i reklamacje,, bądź pod linkiem https://supersound.pl/zwrotyireklamacje

9. JAK ZGŁOSIĆ SERWIS LUB REKLAMACJE ?

Serwis bądź reklamacje możemy zgłosić przez nasz formularz serwisowy https://supersound.pl/serwis

Usługa obejmuje:

- produkty nowe które dotarły do klienta wadliwe bądź niezgodne z opisem

- produkty które zepsuły się w czasie okresu gwarancyjnego

10. ZAKUPIŁEM PRODUKT I OD NOWOŚCI JEST USZKODZONY, CO ROBIĆ ?

Jeśli produkt dociera do klienta uszkodzony, i jest to uszkodzenie powstałe w czasie transportu, trzeba spisać protokół szkody z kurierem (jeśli paczkę otworzyliśmy w momencie kiedy kuriera już nie było, proszę zadzwonić do firmy kurierskiej i kurier ma obowiązek przyjechać w celu spisania protokołu szkody).

Wraz z kopia formularza proszę zgłosić sprawę przez nasz formularz: https://supersound.pl/serwis

Jeśli produkt nie uległ uszkodzeniu mechanicznemu w czasie transportu, ale jest nie sprawny ,proszę to zgłosić przez nasz formularz: https://supersound.pl/serwis

Produkt zostanie odebrany na nasz koszt oraz naprawiony bądź wymieniony na nowy.

11. PRZESYŁKA PRZYSZŁA NIEZGODNA Z ZAMÓWIENIEM, CO ZROBIĆ ?

W tej sytuacji proszę zgłosić to do naszego działu zajmującego się wysyłkami, drogą emailową na: logistyka@supersound.pl

Postaramy się rozwiązać problem najszybciej jak to możliwe.

12. ZŁOŻYŁEM ZAMÓWIENIE I CHCE SPRAWDZIĆ STATUS REALIZACJI, JAK TO ZROBIĆ ?

Dokładamy wszelkich starań , aby na każdym etapie realizacji zamówienia klient otrzymywał informację drogą emailową. W celu uzyskania dokładniejszych informacji można napisać na logistyka@supersound.pl bądź zadzwonić na naszą infolinie i wybrać numer 3 (stan realizacji zamówień)

13. ODDAŁEM PRODUKT DO SERWISU I CHCIAŁBYM SPRAWDZIĆ NA JAKIM ETAPIE JEST JEGO REALIZACJA.

Składając zgłoszenie serwisowe automatycznie z systemu dostajemy powiadomienie o jego przyjęciu wraz ze statusem. Status można sprawdzać na każdym etapie realizacji zgłoszenia serwisowego.W razie pytań można również napisać w konwersacji serwisowej (w odpowiedzi na email z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia)

Bądź napisać na serwis@supersound.pl

14. ZAKUPIŁEM PRODUKT I MAM PROBLEM Z JEGO INSTALACJĄ/URUCHOMIENIEM.CO ZROBIĆ ?

W Celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi nasi klienci mogą skorzystać z pomocy technicznej pisząc do nas przez formularz : https://supersound.pl/serwis

W formularzu proszę wybrać zakładkę ,,pomoc techniczna,,.

15. SKORZYSTAŁEM Z OPCJI ZWROTU TOWARU I CHCIAŁBYM SIĘ DOWIEDZIEĆ NA JAKIM JEST ETAPIE.

Maksymalny czas zwrotu środków to 14 dni. W razie dodatkowych pytań odnośnie realizacji zwrotu proszę pisać na zwroty@supersound.pl

Wszystkie informacje odnośnie zwrotów można znaleźć na naszej stronie w zakładce zwroty : https://supersound.pl/zwrotyireklamacje

16. ZROBIŁEM ZAKUPY NA PARAGON, ALE CHCIAŁBYM FAKTURE VAT DO TEGO ZAKUPU. JAK TO ZROBIĆ ?

Od 1 stycznia 2020 roku wg. Nowelizacji ustawy o podatku od towarów i usług ,Fakturę Vat do paragonu możemy wystawić tylko i wyłącznie jeśli przy zakupie został podany NIP. Jeśli przy zakupu nie został podany NIP proszę napisać w tej sprawie na info@supersound.pl i postaramy się pomóc