FAQ

Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami:

1. Jakie są akceptowalne formy płatności?

- Korzystamy z platformy szybkich płatności PayU umożliwiającej ekspresowe płatności elektroniczne przelewami oraz kartami (visa, mastercard). Możliwa jest też płatność tradycyjnym przelewem bankowym, płatność przy odbiorze (pobranie), zakupy na raty 0 % (Raty PayU), a dla firm dostępna jest zakupu poprzez Leasing- całkowicie online.

2. Jak mogę kupić przedmiot na raty 0%?

- Wytarczy, że dodasz przedmiot/przedmioty do koszyka, tak jak przy standardowych zakupach i podczas wyboru formy płatności wybierzesz " Raty payU" i wypełnisz krótki formularz.

3. Prowadzę firmę. jak dokonać zakupu poprzez leasing?

- Wytarczy, że dodasz przedmiot/przedmioty do koszyka, tak jak przy standardowych zakupach i podczas wyboru formy płatności wybierzesz "Leasing" i wypełnisz krótki formularz na stronie Leasingodawcy.

4. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

- Termin realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru. W znacznej większości przypadków towar wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Przewidywany czas dostawy można sprawdzić na stronie produktu w zakładce "DOSTAWA". W razie wątpliwości prosimy o kontakt: info@supersound.pl lub telefonicznie. Przewidywany czas dostawy widoczny jest również w koszyku podczas składania zamówienia.

5. Na ile udzielane są gwarancje?

- Informacja o czasie trwania gwarancji widoczna jest zazwyczaj na karcie produktu. Zwykle wynosi od 2 do 10 lat.

6. Jakim kurierem wysyłane są przesyłki?

- Przesyłki wysyłamy kurierem UPS, INPOST, DHL, XPRESS. Przesyłka jest zawsze odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem. Jeżeli zauważysz zewnętrzne uszkodzenia paczki, nie odbieraj jej od kuriera. Przesyłka jest u zamawiającego w przeciągu 1 dnia od wysłania.

7. Gdzie realizować naprawy serwisowe?

- Tylko w autoryzowanych serwisach producentów. Zgłoszenia serwisowe oraz pomoc techniczną można uzyskać pod tym adresem: https://supersound.pl/serwis

8. Jak złożyć zamówienie?

- Zamówienia można składać poprzez stronę internetową poprzez dodanie interesujących produktów do koszyka a następnie uzupełnienie potrzenych do dostawy danych.

9. Czy ceny na stronie zawierają podatek VAT?

- Tak. Ceny podane na stronie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

10. Ile kosztuje wysyłka kurierem?

- Koszt wysyłki kurierem to 15 zł, paczkomat 9 zł.  Zamówienia na kwotę powyżej 250 zł wysyłane są za darmo. Dokładne dane widoczne są w zakładce "Dostawa" na stronie produktu.

11. Mam problemy ze złożeniem zamówienia poprzez stronę internetową. Co robić?

- W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów z rejestracją czy też składaniem zamówień, należy pisać na adres info@superosund.pl. Nasz konsultant odpowie najszybciej jak to będzie możliwe.

12. Czy wystawiacie faktury VAT?

- Tak. Wystarczy zaznaczyć taką opcję w zamówieniu.

13. Chciałbym dokonać zwrotu towaru. Jak to zrobić?

- Konsument, który dokonał zakupu w naszym sklepie internetowym ma 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Pod tym adresem możesz znaleźć szczegółowe informacje: https://supersound.pl/zwrotyireklamacje

14. Czy to prawda, że do każdego zamówienia dołączana jest teczka z kompletem dokumentów?

- Tak. Do każdego zamówienia dołączamy teczkę z kompletem dokumentów tj. paragon i jego trwała kopia, faktura, gwarancja itp.

15. Jak dokonać zakupu z TAX FREE (zwrot podatku VAT dla podróżnych)?

- Jako pierwsi w kraju wdrożyliśmy internetowy system do zakupu z TAX FREE. Wystarczy dodać produkty do koszyka tak jak przy standardowym zamówieniu i na karcie zamówienia zaznaczyć opcję "TAX FREE" i uzupełnić niezbędne dane. Dokument Tax Free otrzymasz wraz z towarem. Wystarczy, że podbijesz go na granicy a następnie odeślesz do nas.