FAQ

Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami.

1. JAK SKORZYSTAĆ Z RAT 0%?

Umożliwiliśmy Państwu rozłożenie płatności na raty przy zamówieniach o wartości powyżej 300 zł. Na karcie produktu znajduje się dokładna informacja na temat dostępności rat oraz kalkulator do wyliczenia wysokości miesięcznej raty. Płatność ratalna przyznawana jest przez bank, po wcześniejszym wypełnieniu i weryfikacji wniosku ratalnego składanego przez naszą stronę. Gdy bank wyda pozytywną decyzję, automatycznie otrzymujemy potwierdzenie oraz płatność i przechodzimy do realizacji zamówienia. Czas weryfikacji może wynieść do 24 godzin, natomiast niektórzy klienci przechodzą całą procedurę oraz otrzymują potwierdzenie już w ciągu 15 minut! 

Oto krótki instruktarz w jaki sposób złożyć takie zamówienie: 

KROK 1

Dodajemy produkty do koszyka.

Krok 1

 

KROK 2

Po dodaniu interesujących nas produktów, przechodzimy do koszyka w prawym górnym rogu strony. Jeśli to już wszystkie produkty to w koszyku klikamy „złóż zamówienie”.

Krok 2

 

KROK 3

W formularzu wpisujemy dane do realizacji zamówienia oraz wybieramy formę płatności „eRaty Santander” Następnie przechodzimy dalej klikając „potwierdź zakup” – ważne żeby wcześniej zaakceptować regulamin i politykę prywatności.

Krok 3

 

KROK 4

Zamówienie zostało złożone więc przechodzimy do panelu płatności klikając „przejdź do panelu płatności”.

Krok 4

 

KROK 5

Musimy przejść do wniosku ratalnego klikając wypełnij wniosek ratalny

Krok 5

Jak widać cała procedura jest bardzo łatwa, dlatego też zapraszamy do korzystania z tej opcji.

2. JAK MOGĘ NEGOCJOWAĆ CENĘ ?

Negocjacja ceny jest możliwa na produkty o wartości większej niż 500zł.

Przy szczegółowym opisie produktu jest zakładka „negocjuj cenę“

Klikamy ją i wypełniamy zgodnie z opisem pola.

 

Negocjacja
3. JAKIE SĄ FORMY PŁATNOŚCI?

W naszym koszyku jest wiele różnych form płatności: 

- tradycyjny przelew bankowy

- płatność przy odbiorze

- leasing (tylko dla firm) 

- eRaty Santander

- Szybkie płatności PayU (Blik, Visa Checkout, Masterpass, Google Pay, Apple Pay, Karty płatnicze, Szybkie przelewy) 

- PayPal (tylko w przypadku angielskiej wersji strony) 

4. JAKIM KURIEREM WYSYŁANE SĄ PACZKI?

- Pocztex

- DPD

- Inpost Kurier

- Inpost paczkomaty

- TNT (wysyłka za granicę kraju)

- Xpress Kurier (usługa dostawy tego samego dnia na terenie Warszawy)

5. JAK SZYBKO ZOSTANIE WYSŁANE MOJE ZAMÓWIENIE?

W celu sprawdzenia kosztu oraz terminu wysyłki konkretnego produktu należy na karcie produktu kliknąć „zobacz szczegóły dostawy”. W przypadku, gdy produkt aktualnie jest niedostępny zarówno w sklepie jak i w magazynie to termin dostawy widniejący na stronie jest teoretycznym czasem dostawy. W takiej sytuacji zachęcamy do dodania swojego adresu mailowego do „powiadomienia o dostępności” lub kontaktu na biuro@supersound.pl

Czas realizacji
6. JAK DOKONAĆ ZAKUPU Z DOKUMENTEM TAX FREE?

Dokładny opis całej procedury zakupu oraz zwrotu podatku znajduje się na naszej stronie w zakładce „TAXFREE “

7. JAK SKORZYSTAĆ Z LEASINGU?

Leasing dostępny jest dla klientów prowadzących działalność gospodarczą i zamawiających produkty o wartości powyżej 500 zł. Żeby zrealizować takie zamówienie należy w pierwszej kolejności dodać produkt do koszyka, następnie gdy dodane już są wszystkie interesujące nas produkty klikamy „złóż zamówienie” i przechodzimy do koszyka. W koszyku, w pierwszej kolejności uzupełniamy dane do faktury oraz NIP – bez wprowadzonego NIP-u nie będzie możliwości zaznaczenia metody płatności leasing! W kolejnym kroku uzupełniamy resztę niezbędnych danych, akceptujemy regulamin oraz politykę prywatności i potwierdzamy zakup. Po przejściu do panelu płatności wypełniamy wniosek leasingowy i podpisanie umowy następuje po przelaniu 1 zł z konta klienta. 

8. JAK ZROBIĆ ZWROT PRODUKTU?

Zwrot jest możliwy do 30 dni od daty zakupu, wszelkie niezbędne informacje w jaki sposób go zrealizować znajdują się w zakładce „zwroty i reklamacje” lub pod linkiem: https://supersound.pl/30-dni-na-zwrot

9. JAK ZGŁOSIĆ SERWIS LUB REKLAMACJE?

Serwis lub reklamację należy zgłosić przez formularz reklamacyjny znajdujący się na naszej stronie w zakładce „serwis” lub pod linkiem: https://supersound.pl/serwis

Usługa obejmuje:

- produkty nowe, które dotarły do klienta wadliwe bądź niezgodne z opisem lub złożonym zamówieniem.

- produkty, które zepsuły się w czasie okresu gwarancyjnego.

Po upływie okresu gwarancyjnego, w przypadku serwisu należy kontaktować się bezpośrednio z dystrybutorem danej marki.

10. ZAKUPIŁEM PRODUKT I OD NOWOŚCI JEST USZKODZONY, CO ROBIĆ?

Jeśli produkt dociera do klienta uszkodzony i jest to uszkodzenie powstałe w transporcie, należy spisać protokół szkody z kurierem. W sytuacji gdy paczkę otworzyliśmy już w momencie gdy kuriera nie było, należy skontaktować się z infolinią firmy kurierskiej i kurier ma obowiązek przyjechać i spisać protokół szkody. Następnie prosimy o zgłoszenie tego do nas mailowo oraz przesłanie spisanego protokołu szkody.

https://supersound.pl/serwis

Jeśli produkt nie uległ uszkodzeniu mechanicznemu, natomiast nie działa od nowości, prosimy o zgłoszenie gwarancyjne przez naszą stronę. Produkt zostanie odebrany na nasz koszt i naprawiony lub wymieniony na nowy.

https://supersound.pl/serwis

11. PRZESYŁKA PRZYSZŁA NIEZGODNA Z ZAMÓWIENIEM, CO ZROBIĆ?

W tej sytuacji proszę o zgłoszenie mailowe na biuro@supersound.pl wraz z opisem sytuacji i informacją czego brakuje w zamówieniu.

Postaramy się rozwiązać problem jak najszybciej jest to możliwe.

12. ZŁOŻYŁEM ZAMÓWIENIE I CHCE SPRAWDZIĆ STATUS REALIZACJI, JAK TO ZROBIĆ?

Dokładamy wszelkich starań, aby na każdym etapie realizacji zamówienia klient otrzymywał informację mailową o aktualnym statusie. W celu uzyskania jeszcze dokładniejszych informacji można kontaktować się bezpośrednio na logistyka@supersound.pl lub zadzwonić na naszą infolinię i wybrać numer 3 tj. stan realizacji zamówień. 

13. ODDAŁEM PRODUKT DO SERWISU I CHCIAŁBYM SPRAWDZIĆ NA JAKIM ETAPIE JEST JEGO REALIZACJA.

Składając zgłoszenie gwarancyjne przez naszą stronę, klient automatycznie otrzymuje potwierdzenie mailowe o przyjęciu zgłoszenia wraz z aktualnym statusem. Status można sprawdzić na każdym etapie zgłoszenia serwisowego. W razie pytań można w każdej chwili napisać bezpośrednio w konwersacji otwartej w zgłoszeniu gwarancyjnym – link do konwersacji znajduje się w mailu potwierdzającym złożone zgłoszenie. 

14. ZAKUPIŁEM PRODUKT I MAM PROBLEM Z JEGO INSTALACJĄ/URUCHOMIENIEM.CO ZROBIĆ?

W celu świadczenia najwyższej jakości usług, w przypadku problemu z konfiguracją lub obsługą kupionego sprzętu prosimy o kontakt bezpośrednio przez naszą stronę i zakładkę serwis, gdzie dostępne jest zgłoszenie pomocy technicznej.

https://supersound.pl/serwis

15. SKORZYSTAŁEM Z OPCJI ZWROTU TOWARU I CHCIAŁBYM SIĘ DOWIEDZIEĆ NA JAKIM JEST ETAPIE.

Maksymalny czas na zwrot środków to 14 dni. W razie dodatkowych pytań odnośnie realizacji zwrotu proszę pisać bezpośrednio na adres zwroty@supersound.pl

W przypadku zwrotu sprzętu kupionego na fakturę, 14 dni liczone jest od momentu potwierdzenia i zaakceptowania faktury korygującej.

16. ZROBIŁEM ZAKUPY NA PARAGON, ALE CHCIAŁBYM FAKTURE VAT DO TEGO ZAKUPU. JAK TO ZROBIĆ?

Od 1 stycznia 2020 roku według nowelizacji ustawy o podatku od towarów i usług, fakturę VAT do paragonu możemy wystawić tylko i wyłącznie jeśli przy zakupie został podany NIP i znajduje się on na paragonie. Jeśli przy zakupie nie został podany NIP proszę napisać w tej sprawie na biuro@supersound.pl i postaramy się pomóc.

17. PODAŁEM NIEWŁAŚCIWE DANE DO FAKTURY I OTRZYMAŁEM BŁĘDNIE WYSTAWIONY DOKUMENT, CO ZROBIĆ?

Gdy faktura została już wystawiona na błędne dane, należy przesłać do nas na biuro@supersound.pl notę korygującą lub właściwe dane do wystawienia przez nas korekty faktury.

18. W JAKI SPOSÓB SPRAWDZIĆ DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTU?

Dostępność produktu jest widoczna na karcie każdego produktu na naszej stronie. Dla większej dokładności została ona rozdzielona na dostępność w sklepie stacjonarnym oraz magazynie wysyłkowym i jest aktualizowana co 30 min.

19. JAK MOŻNA ZMIENIĆ FORMĘ PŁATNOŚCI PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA?

Po złożeniu zamówienia w naszym sklepie klient otrzymuje mail potwierdzający zamówienie. W mailu zawarte są wszelkie niezbędne informację odnośnie zamówienia oraz link do szczegółów zamówienia, gdzie jest możliwość zmiany formy płatności. 

W przypadku gdy klient ma założone konto w naszym sklepie, dostęp do zamówień oraz ewentualnej edycji zamówienia jest przez zakładkę moje konto -> moje zamówienia.

20. CO DAJE ZAŁOŻENIE KONTA W NASZYM SKLEPIE?

Gdy założymy konto na stronie Supersound.pl, mamy bezpośredni dostęp do wszystkich aktualnych i zrealizowanych w przeszłości zamówień. Można wprowadzić na stałe dane do wysyłki oraz faktury co zdecydowanie przyśpiesza składanie następnych zamówień. Otrzymujemy możliwość oceniania zamówionych produktów oraz dostęp do wszelkich materiałów do ścignięcia w formie elektronicznej tj. dokumenty sprzedaży, instrukcję etc.

21. W JAKI SPOSÓB ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE Z FAKTURĄ VAT 0%?

Zamówienie z fakturą VAT 0% składa się w standardowy sposób - przez naszą stronę internetową.

- w pierwszej kolejności należy dodać produkty do koszyka

- przechodzimy do koszyka, gdzie uzupełniamy swoje dane, wprowadzamy NIP EU oraz wybieramy kraj. 

Od razu po wprowadzeniu NIPU EU, w koszyku wartość VAT powinna zmienić się z 23% na 0%

- w następnym kroku sprawdzamy czy całość danych została poprawnie uzupełniona. Następnie przechodzimy dalej i realizujemy zamówienie z koszyka.

- w przypadku przedpłaty lub szybkich płatności przechodzimy dalej do panelu płatności w celu opłacenia zamówienia. 

Faktura jest wystawiana w momencie realizacji zamówienia i jest wysyłana w formie elektronicznej na adres mailowy podany w zamówieniu.