Formularz zgłoszeniowy

Typ zgłoszenia

Witamy w naszym dziale serwisowym. W celu zapewnienia najlepszej jakości obsługi klienta w ramach oferowanej przez nas gwarancji door-to-door prosimy o wypelnienie poniższego formularza zgłoszeniowego.

Prosimy o rzetelne wypełnienie wymaganych pól aby uniknąć błędów, ktore skutkuja wydłużeniem okresu serwisowania towaru.

Oto skrócony opis działania usługi:

  • 1. Po przesłaniu zgłoszenia przez formularz znajdujący się poniżej wysyłamy kuriera we wskazane miejsce w celu odebrania przesyłki na nasz koszt.
  • 2. Wysyłamy towar do autoryzowanego serwisu producenta.
  • 3. Po naprawie/wymianie towaru wysyłamy go na wskazany adres na nasz koszt.

W przypadku negatywnego rozpatrzenia zgłoszenia (jako niepodlegającego bezpłatnej naprawie gwarancyjnej np. uszkodzenia mechaniczne, zalania wodą itp.) skontaktujemy się w celu ustalenia dalszej drogi działania. Informujemy również, że w takiej sytuacji może zostać naliczona dodatkowa opłata za transport w obie strony w wysokości 30 zł.

W czasie trwania okresu serwisowania prosimy wszystkie ewentualne pytania kierować przez konwersacje dostepną w szczegółach zgłoszenia (link do niej prześlemy w mailu potwierdzającym otrzymanie zgłoszenia)

Zgłaszany produkt

Skan lub zdjęcie paragonu/faktury (dopuszczalne formaty: pdf, jpg, gif, png)

Prześlij dowód zakupu (dopuszczalne formaty: pdf, jpg, gif, png) lub podaj numer zamówienia

Dane personalne zgłaszającego

Odbiór (skąd mamy odebrać produkt)

kg
cm
cm
cm

Zwrot (gdzie odesłać naprawiony produkt)

Zgody