Witamy w naszym dziale serwisowym. W celu zapewnienia najlepszej
jakości obsługi klienta w ramach oferowanej przez nas gwarancji door-to-door prosimy
o wypelnienie poniższego formularza zgłoszeniowego.
Prosimy o rzetelne wypełnienie wymaganych pól aby uniknąć błędów, ktore skutkuja
wydłużeniem okresu serwisowania towaru.
Oto skrócony opis działania usługi:
-
1. Po przesłaniu zgłoszenia przez formularz znajdujący się poniżej wysyłamy kuriera
we wskazane miejsce w celu odebrania przesyłki na nasz koszt.
-
2. Wysyłamy towar do autoryzowanego serwisu producenta.
-
3. Po naprawie/wymianie towaru wysyłamy go na wskazany adres na nasz koszt.
W przypadku negatywnego rozpatrzenia zgłoszenia (jako niepodlegającego bezpłatnej naprawie gwarancyjnej np. uszkodzenia mechaniczne, zalania wodą itp.) skontaktujemy się w celu ustalenia dalszej drogi działania. Informujemy również, że w takiej sytuacji może zostać naliczona dodatkowa opłata za transport w obie strony w wysokości 30 zł.
W czasie trwania okresu serwisowania prosimy wszystkie ewentualne pytania kierować
przez konwersacje dostepną w szczegółach zgłoszenia (link do niej prześlemy w mailu
potwierdzającym otrzymanie zgłoszenia)