- Opis
-
Szczegóły
Poznaj RNR1 — pierwszy na świecie mikrofon Ruperta Neve.
Dzięki niestandardowym transformatorom i dyskretnym obwodom od człowieka stojącego za przemysłem nagraniowym, jaki znamy, RNR1 słyszy więcej niż jakakolwiek inna wstążka na świecie.
Mikrofony wstęgowe istnieją od dawna i zawsze były szczególnie cenione za wyjątkowo „naturalny” dźwięk, jaki zapewniają. Niezbyt wysunięte, nigdy jasne ani błyszczące, oddają szczegóły średnich tonów z przyjemną intymnością i zwykle dość łatwo siedzą w miksie.
Jedną z wad ich łagodnej natury była fizyczna delikatność, ale to wyzwanie zostało pokonane dawno temu dzięki bardziej wytrzymałym, niezawodnym materiałom. Ale innym głównym minusem mikrofonów wstęgowych jest odcięcie wysokich częstotliwości nieodłącznie związane z ich konstrukcją, z którym nigdy nie zrobiono problemu, dopóki Rupert Neve – ojciec konsoli nagrywającej – nie zdecydował się na zrobienie mikrofonu.
TRANSFORMATORY
Nikt nie zna transformatorów audio lepiej niż Rupert Neve, a mikrofony wstęgowe wymagają więcej uwagi niż jakikolwiek inny. Dzieje się tak, ponieważ transformator, który łączy wstęgę z wyjściem, musi wykonać dość masową konwersję impedancji.
W przypadku RNR1 dwa niestandardowe transformatory zaprojektowane przez Ruperta Neve'a tworzą bufor między wstążką a światem zewnętrznym. Obwody między tymi transformatorami pomagają utrzymać ultraszerokie pasmo przenoszenia, kompensując naturalne predyspozycje wstęgi do jej zwijania, a tym samym zachowana jest zawartość wysokich częstotliwości.
WSTĄŻKA
Podczas opracowywania RNR1 cały rok poświęcono pracy nad stworzeniem elementu wstążki, który zapewniłby dłuższą odpowiedź, której wymagał pan Neve.
Po eksperymentach z materiałami wstęgowymi dostępnymi ze wszystkich zakątków świata, zespół projektowy wylądował na aluminiowej wstążce o grubości 2,5 µm zastosowanej w RNR1, uzyskując idealną równowagę elastyczności i sztywności potrzebnej do wyjątkowej wydajności tego mikrofonu.
KSZTAŁT
Podobnie jak w przypadku wielu mikrofonów sE, RNR1 ma niezwykłą i odważną estetykę wzorniczą, a forma podąża za funkcją.
Precyzyjnie obrobione i zapiekane krawędzie nie tylko wyglądają żywo i dramatycznie, ale zostały również zaprojektowane na zamówienie, aby zapewnić wstążce idealne ustawienie akustyczne dla najlepszej możliwej charakterystyki częstotliwościowej.
CZARNE MATOWE WYKOŃCZENIE
Matowe czarne wykończenie oznacza, że mikrofon pozostaje dyskretny i nie zwraca na siebie niepotrzebnej uwagi w ostrym oświetleniu scenicznym lub studyjnym.
NIESTANDARDOWE MOCOWANIE AMORTYZACJI
RNR1 zawiera specjalnie zaprojektowany i łatwy w użyciu uchwyt przeciwwstrząsowy, który jest niezbędny w użyciu, aby zredukować niepożądane efekty wibracji lub uderzeń w podstawkę mikrofonu.
- Zasada działania akustycznego: gradient ciśnienia elektrodynamicznego z aktywną elektroniką
- Element generujący: ręcznie napinana taśma aluminiowa o grubości 2,5 µm
- Wzór kierunkowy: Rysunek-8
- Zakres częstotliwości: 20 Hz - 25 kHz
- Impedancja: 200 omów
- Czułość: 22,39 mV/Pa (-33 dB)
- Maksymalny SPL: 135 dB (0,5% THD @ 1kHz)
- Stosunek sygnału do szumu: 76 dB
- Hałas własny: 18 dB(A)
- Przełącznik filtra przepustowego: 100 Hz
- Podkładka tłumiąca: -10 dB
- Pasujące złącza: XLR3F
- Zapotrzebowanie na moc: fantom 48 V
- Waga: 860g / 30,34 uncji
- Zasada działania akustycznego: gradient ciśnienia elektrodynamicznego z aktywną elektroniką
- Dostawa
-
Szczegóły dostawy produktu sE Electronics RNR1 Rupert Neve - Mikrofon wstęgowy
Wysyłka z Warszawa, Polska.
Dostawa do
Jeżeli chcesz zobaczyć dokładne metody dostawy dostępne w Twojej lokalizacji, uzupełnij powyższe pola.
- Zadaj pytanie
-
Zadaj pytanie odnośnie produktu
- Recenzje (0)
-
0.0
0 recenzji
Oceń ten produkt jako pierwszy