- Opis
-
Szczegóły
Charakterystyczny, dobrze zbalansowany dźwięk- Łączy klarowność, bogactwo i dynamikę
- Technologia kapsułek z podwójną membraną
- Zaawansowana technologia tub interferencyjnych
- Doskonała separacja etapów i kontrola poziomu
- Modułowa elastyczność
Dwumembranowy mikrofon kardioidalny 2011 to mikrofon kierunkowy. Charakterystyczny dźwięk tego mikrofonu jest dobrze wyważony. Wypełnia lukę między ekstremalną jakością dźwięku naszych mikrofonów ołówkowych a naszymi dobrze znanymi mikrofonami Lavalier.Wewnątrz tego mikrofonu zostały specjalnie przebudowane dwie miniaturowe kapsuły skierowane w przeciwną stronę. Umieszczono je w dwumembranowej, jednokapsułkowej kompozycji. Łączy to zalety małych kapsuł z niższym szumem własnym uzyskiwanym z większej powierzchni membrany. Kapsuły te zapewniają szybką odpowiedź impulsową i duże pasmo częstotliwości. Kapsuły są ładowane do naszych doskonałych przedwzmacniaczy, co nadaje dźwiękowi więcej powietrza i precyzji.Połącz go z wybranym przedwzmacniaczemPodobnie jak w przypadku wszystkich naszych modułowych mikrofonów ołówkowych, kapsułę mikrofonową Twin Diaphragm Cardioid Mic Capsule 2011 można połączyć z dowolnym z naszych przedwzmacniaczy.Przedwzmacniacz mikrofonowy MMP-A to ultraprzejrzysty, beztransformatorowy przedwzmacniacz z aktywnym napędem do równoważenia impedancji. Kompaktowy przedwzmacniacz mikrofonowy MMP-C to ultrakompaktowy przedwzmacniacz z aktywnym napędem do równoważenia impedancji. Ma nieco bardziej miękki charakter niż inne przedwzmacniacze do naszych mikrofonów ołówkowych.Inne przedwzmacniacze obejmują bardzo małe typy MMP-E Modular Active Cable (wyjście XLR) i MMP-G Modular Active Cable (wyjście MicroDot), co pozwala na bardzo wąskie konfiguracje. MMP-G pozwala nawet dopasować większy mikrofon bezpośrednio do nadajnika bezprzewodowego.Dwumembranowy mikrofon kardioidalny 2011A jest ceniony za doskonałą precyzję mikrofonowania i obsługę przy wysokim SPL. Zoptymalizowany do użytku na scenie, był używany na wielu scenach, a także podczas sesji nagraniowych. Wykazuje niespotykaną wcześniej mieszankę klarowności, bogactwa i zakresu dynamicznego.Kompaktowy mikrofon kardioidalny 2011C z podwójną membraną oferuje subtelną zmianę charakteru z nieco bardziej „cielesnym” dolnym zakresem niż model 2011A. Jest również znacznie łatwiejszy do ustawienia niż inne mikrofony kardioidalne.W dowolnym momencie, bez użycia narzędzi, możliwe jest przekształcenie dwumembranowego mikrofonu kardioidalnego 2011 w nową konfigurację. 2011 jest bardzo szeroko stosowany jako mikrofon do werbla, ale z łatwością pasuje do wielu innych instrumentów.Trochę o kardioidachNazwany ze względu na wzór kierunkowy w kształcie serca, mikrofon kardioidalny (kierunkowy) ma największą czułość z przodu i jest najmniej czuły z boków iz tyłu. Występują w wielu odmianach – z szerszymi lub węższymi kątami czułości (superkardioidalna, hiperkardioidalna, szeroka kardioidalna itp.). Chociaż kardioidy odbierają również dźwięk dochodzący z boków, ten dźwięk poza osią będzie zwykle mniej lub bardziej podbarwiony i stłumiony. Unikalna technika kapsuły DPA pomija jednak koloryzację dźwięku dochodzącego z boków lub z tyłu mikrofonu i po prostu zmniejsza czułość na te kąty, zapewniając w ten sposób doskonałe sceny dźwiękowe. Poziom tłumienia zależy od dokładnej specyfikacji mikrofonu.Mikrofon kardioidalny jest z definicji wytłumiony o -6 dB przy wejściu do mikrofonu pod kątem 90°, ale dla wielu słowo kardioidalne ogólnie obejmuje mikrofony kierunkowe w porównaniu do omnis, które odbierają dźwięk ze wszystkich kierunków.Ze względu na swój charakter mikrofony kierunkowe są często używane na scenie na żywo – zarówno podczas koncertów, jak i wydarzeń słownych, aby uchwycić skupiony dźwięk instrumentu lub głosu. Wąski kąt czułości pomaga zminimalizować przenikanie innych dźwięków na ruchliwej scenie. Jedną z rzeczy, na którą należy zwrócić uwagę w przypadku mikrofonów kardioidalnych, jest efekt zbliżeniowy, który powoduje wzrost odpowiedzi basów im bliżej źródła dźwięku znajduje się mikrofon. Dlatego też, oceniając specyfikację mikrofonu, zawsze należy szukać stwierdzenia określającego odległość, w której zmierzono płaską charakterystykę częstotliwościową. Ponadto mikrofony o charakterystyce kardioidalnej są znacznie bardziej wrażliwe na wiatr, trzaski i odgłosy związane z obsługą niż mikrofony omni, więc należy przedsięwziąć środki ostrożności, aby się przed tym zabezpieczyć.
Specyfikacje- Wzór kierunkowy Kardioidalny
- Zasada działania Gradient ciśnienia, z rurką interferencyjną
- Typ wkładu Wstępnie spolaryzowany kondensor, kapsuła z podwójną membraną
- Pasmo przenoszenia 20 Hz - 20 kHz
- Efektywny zakres częstotliwości, ±2 dB, przy 30 cm (11,8 cala) 50 Hz - 17 kHz z miękkim wzmocnieniem 3 dB przy 12 kHz
- Czułość, nominalna, ±2 dB przy 1 kHz 10 mV/Pa; -40 dB re. 1 V/Pa
- Równoważny poziom hałasu, A-ważony Typ. 20 dB(A) re. 20 µPa (maks. 23 dB(A))
- Równoważny poziom hałasu, ITU-R BS.468-4 Typ. 33 dB (maks. 36 dB)
- Zniekształcenia, THD < 1% 134 dB SPL RMS, 137 dB SPL w szczycie
- Zakres dynamiczny 117 dB
- Maks. SPL, THD 10% 146 dB SPL szczyt
- Znamionowa impedancja wyjściowa 100 Ω
- Minimalna impedancja obciążenia 2 kΩ
- Możliwość napędu kablowego 100 m (328 stóp)
- Zasada balansu wyjściowego Równoważenie impedancji z Active Drive
- Współczynnik tłumienia sygnału wspólnego (CMRR) > 50 dB
- Zasilanie (dla pełnej wydajności) P48 (Phantom Power)
- Pobór prądu 2,8 mA
- Złącze XLR-3M. Pin 1: ekran, Pin 2: sygnał + faza, Pin 3: - faza
- Kolor matowy czarny
- Waga 64 g (2,3 uncji)
- Średnica mikrofonu 19 mm (0,75 cala)
- Długość mikrofonu 92 mm (3,6 cala)
- Maksymalne napięcie wyjściowe, RMS 4,5 V
- Polaryzacja +V na pinie 2 dla dodatniego ciśnienia akustycznego
- Zakres temperatur -40°C do 45°C (-40°F do 113°F)
- Wilgotność względna (RH) Do 90%
- Tolerancja wyboru czułości (przy 1 kHz) ±1,5 dB
- Łączy klarowność, bogactwo i dynamikę
- Dostawa
-
Szczegóły dostawy produktu DPA 2011C - Mikrofon Kardioidalny, 48V
Wysyłka z Warszawa, Polska.
Dostawa do
Jeżeli chcesz zobaczyć dokładne metody dostawy dostępne w Twojej lokalizacji, uzupełnij powyższe pola.
- Zadaj pytanie
-
Zadaj pytanie odnośnie produktu
- Recenzje (0)
-
0.0
0 recenzji
Oceń ten produkt jako pierwszy
O producencie DPA Microphones
DPA Microphones jest duńską firmą założoną w 1992 roku przez Ole Brøsted Sørensena i Mortena Støve. Marka specjalizuje się w produkcji ręcznie składanych mikrofonów. Tworzy ona sprzęt najwyższje jakosci i trwałości, dlatego chętnie z niego korzystają światowej sławy artyści. Jest on także wykorzystywany np. przy nagrywaniu filmów, seriali czy przy występach na żywo w teatrze. Każdy sprzęt musi przejść wiele kalibracji tak, aby producent mógł zapewnić, że jest on najlepsze na rynku. Za swoje niezawodne i innowacyjne produkty DPA Microphones zostało wielokrotnie docenione otrzymując liczne nagrody i wyróżnienia.
Firma
- Siedziba producenta: Dania
Produkty
- Liczba produktów: 62
Statystyki napraw