- Opis
-
Szczegóły
Mikrofon wokalowy w wersji d:facto Linear z adapterem SE2-ew [grill czarny] na system bezprzewodowy Sennheiser 2000/ 9000/ evolution.
Doskonała reprodukcja dźwięku
- Niezwykle naturalny dźwięk
- Idealnie jednolita kierunkowość superkardioidalna
- Wysoka separacja
- Ekstremalna obsługa SPL
- Niski poziom hałasu podczas obsługi
- Elegancki wygląd
- Elastyczny system adapterów pasuje do większości profesjonalnych systemów bezprzewodowych
Seria d:facto™ przenosi prawdziwy dźwięk studyjny na scenę na żywo i do studia telewizyjnego. Te mikrofony są dostępne w wersji niezwykle liniowej, a także w wersji z high-endowym boostem. Modułowy charakter serii d:facto™ umożliwia przełączanie zarówno kapsuły, jak i adaptera, dzięki czemu jest to najbardziej elastyczny mikrofon wokalny dostępny na rynku.
Zaprojektowany specjalnie do występów wokalnych na scenie, d:facto™ zawiera superkardioidalną kapsułę, która została zaprojektowana tak, aby odtwarzać każdy niuans ludzkiego głosu w przejrzysty, spójny i ekscytujący sposób. Dostępne są dwie wersje. Liniowy mikrofon wokalny d:facto™ (4018VL) jest niezwykle liniowy. Mikrofon wokalny d:facto™ (4018V) jest liniowy, ale z high-endowym wzmocnieniem. 4018V jest często wybierany, ponieważ „przecina” się w zestawie nadawczym, w którym treści zwykle są przesyłane do wbudowanych głośników telewizyjnych o ograniczonej jakości dźwięku.
Poza liniowością/wzmocnieniem te mikrofony są identyczne. Oba mają zoptymalizowany pod kątem izolacji superkardioidalny wzór polaryzacji. Ta kierunkowa charakterystyka oferuje to, co najlepsze z dwóch światów – od wzorców kardioidalnych i superkardioidalnych. Te mikrofony radzą sobie z głośnym wokalem z trzystopniową siatką chroniącą przed popami i najlepszym w swojej klasie niskim poziomem szumów. Oferują również doskonałą reprodukcję dźwięku ze wszystkimi szczegółami i zrównoważoną liniową fazą i pasmem przenoszenia, które użytkownicy zaufali mikrofonom DPA.
Zoptymalizowany pod kątem występów na żywo
Mikrofony wokalne d:facto™ to najlepsze mikrofony sceniczne – bez względu na to, czy występ odbywa się w przytulnym klubie, czy w największej sali koncertowej.
Podobnie jak tradycyjne mikrofony superkardioidalne, seria d:facto™ charakteryzuje się wysokim tłumieniem bocznym i tylnym przy minimalnym tłumieniu 9 dB po bokach. Jednak nie ograniczają go mniej pożądane aspekty superkardioidy, takie jak niekontrolowane i nieliniowe tylne płaty, które mogą generować sprzężenie zwrotne z klinów sceny, ponieważ z tyłu mikrofonu pojawia się nagły szczyt wysokiej częstotliwości.
Seria d:facto™ ma szerszy kąt akceptacji z przodu mikrofonu niż większość superkardioidów. Kąt akceptacji jest identyczny jak w przypadku kardioidy pierwszego rzędu przy odchyleniu o ±60 stopni, co daje takie samo pole robocze jak w przypadku kardioidy — tylko z wyjątkowo wysokim i równomiernym tłumieniem bocznym i tylnym.
Liniowy czy z high-endowym podbiciem?
Wybierając mikrofon wokalny d:facto™, możesz wybrać mikrofon, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Niezwykle liniowa wersja mikrofonu wokalnego d:facto™ została zaprojektowana specjalnie dla inżynierów dźwięku, którzy wolą wywierać własne, niepowtarzalne wrażenie na ostatecznym dźwięku. Wersja z zaprogramowanym high-endowym podbiciem ma miękkie podbicie o 3 dB przy 12 kHz.
Obie wersje d:facto™ zostały zaprojektowane tak, aby uchwycić elektryzujące występy na żywo i dokładnie odtworzyć głos wokalisty w przejrzysty, spójny i ekscytujący sposób. Te mikrofony są zoptymalizowane do użytku we wzmacnianiu dźwięku, a także w aplikacjach do nagrywania. Oferują naturalny dźwięk, wysoką separację od pobliskich źródeł dźwięku i obsługę SPL do 160 dB.
Trochę o superkardioidach
Mikrofon superkardioidalny jest podobny do mikrofonu kardioidalnego – jest najbardziej czuły na dźwięk dochodzący z przodu, a najmniej czuły z tyłu. Mikrofony superkardioidalne mają zwykle znacznie węższy kąt czułości – dzięki czemu są jeszcze bardziej skupione niż „normalny” mikrofon kardioidalny. Ten pozaosiowy dźwięk będzie mniej lub bardziej podkolorowany i wytłumiony – a ze względu na wąski kąt skupienia obszar wytłumionego dźwięku zostanie znacznie zwiększony. Unikalna technika kapsuły DPA pomija jednak koloryzację dźwięku dochodzącego z boków lub z tyłu mikrofonu i po prostu zmniejsza czułość na te kąty, oferując w ten sposób doskonałe sceny dźwiękowe. Poziom tłumienia zależy od dokładnej specyfikacji mikrofonu.
Ze względu na swój charakter mikrofony superkardioidalne są często używane na scenie na żywo – zarówno podczas koncertów, jak i wydarzeń słownych, aby uchwycić skupiony dźwięk instrumentu lub głosu. Wąski kąt czułości pomaga zminimalizować przenikanie innych dźwięków na ruchliwej scenie. Jedną z rzeczy, na którą należy zwrócić uwagę w przypadku mikrofonów superkardioidalnych, jest efekt zbliżeniowy, który powoduje wzrost odpowiedzi basów im bliżej mikrofonu zbliża się do źródła dźwięku. Ponadto mikrofony superkardioidalne są znacznie bardziej wrażliwe na wiatr, trzaski i odgłosy związane z obsługą niż mikrofony omni, więc należy podjąć środki ostrożności, aby się przed tym zabezpieczyć.
Przewodowa czy bezprzewodowa? - ty wybierasz
Możesz użyć mikrofonu wokalnego d:facto™ z eleganckim, najnowocześniejszym uchwytem d:facto™ jako rozwiązania przewodowego lub zdecydować się na użycie kapsuły d:facto™ razem z ulubionym systemem bezprzewodowym. Jeśli zdecydujesz się na łączność bezprzewodową, możesz po prostu przełączyć się na adapter do komunikacji bezprzewodowej za jedną czwartą kosztu nowego mikrofonu. Gdy okoliczności się zmieniają, możesz po prostu zmienić adapter, zamiast ponosić koszt zupełnie nowego mikrofonu. Po dokonaniu zmiany nie usłyszysz żadnych strat ani zmian w jakości dźwięku.
Seria ręcznych mikrofonów d:facto™ współpracuje z wiodącymi rozwiązaniami mikrofonów bezprzewodowych, takimi jak Sennheiser, Shure, Sony, Wisycom, Lectrosonics i Line6. Pomysłowy system adapterów mikrofonów DPA jest jedyny w swoim rodzaju w branży. Chroni Twoją inwestycję w fantastyczny dźwięk przez wiele lat.
Zobacz wszystkie nasze adaptery d:facto™ do komunikacji bezprzewodowej i znajdź adapter pasujący do Twojego systemu bezprzewodowego.
Jeśli wolisz korzystać z systemu przewodowego, wszystkie nasze mikrofony są dostępne z najnowocześniejszym uchwytem d:facto™, zakończonym adapterem XLR.
Specyfikacje
- Wzór kierunkowy Superkardioidalny
- Zasada działania Gradient ciśnienia
- Typ wkładu Kondensor wstępnie spolaryzowany
- Pasmo przenoszenia 20 Hz - 20 kHz
- Efektywny zakres częstotliwości ±2 dB, przy 12 cm (4,7 cala) 40 Hz - 16 kHz
- Czułość, nominalna, ±2 dB przy 1 kHz 5 mV/Pa; -46 dB odp. 1 V/Pa
- 2 mV/Pa; -54 dB odp. 1 V/Pa z adapterem do łączności bezprzewodowej
- Równoważny poziom hałasu, A-ważony Typ. 19 dB(A) re. 20 µPa (maks. 21 dB(A))
- Zniekształcenia, THD < 1% 136 dB SPL RMS, 139 dB SPL w szczycie
- Zakres dynamiczny 120 dB
- Maks. SPL, THD 10% 160 dB SPL szczyt
- Znamionowa impedancja wyjściowa 100 Ω
- Minimalna impedancja obciążenia 1 kΩ
- Możliwość napędu kablowego 100 m (328 stóp)
- Zasada balansu wyjściowego Równoważenie impedancji z Active Drive
- Współczynnik tłumienia sygnału wspólnego (CMRR) > 50 dB przy 1 kHz
- Zasilanie (dla pełnej wydajności) P48 (Phantom Power)
- Pobór prądu Maks. 2,0 mA
- Złącze XLR-3M. Pin 1: ekran, Pin 2: sygnał + faza, Pin 3: - faza
- Kolor czarny matowy
- Waga 309 g (10,9 uncji)
- Średnica mikrofonu 52 mm (2,05 cala)
- Średnica kapsułki 19 mm (0,75 cala)
- Długość mikrofonu 205 mm (8,1 cala)
- Maksymalne napięcie wyjściowe, RMS 8 V
- Polaryzacja +V na pinie 2 dla dodatniego ciśnienia akustycznego
- Zakres temperatur -40°C do 45°C (-40°F do 113°F)
- Wilgotność względna (RH) Do 90%
- Niezwykle naturalny dźwięk
- Dostawa
-
Szczegóły dostawy produktu DPA d:facto 4018VL-B-SE2 - Mikrofon wokalowy
Wysyłka z Warszawa, Polska.
Dostawa do
Jeżeli chcesz zobaczyć dokładne metody dostawy dostępne w Twojej lokalizacji, uzupełnij powyższe pola.
- Zadaj pytanie
-
Zadaj pytanie odnośnie produktu
- Recenzje (0)
-
0.0
0 recenzji
Oceń ten produkt jako pierwszy
O producencie DPA Microphones
DPA Microphones jest duńską firmą założoną w 1992 roku przez Ole Brøsted Sørensena i Mortena Støve. Marka specjalizuje się w produkcji ręcznie składanych mikrofonów. Tworzy ona sprzęt najwyższje jakosci i trwałości, dlatego chętnie z niego korzystają światowej sławy artyści. Jest on także wykorzystywany np. przy nagrywaniu filmów, seriali czy przy występach na żywo w teatrze. Każdy sprzęt musi przejść wiele kalibracji tak, aby producent mógł zapewnić, że jest on najlepsze na rynku. Za swoje niezawodne i innowacyjne produkty DPA Microphones zostało wielokrotnie docenione otrzymując liczne nagrody i wyróżnienia.
Firma
- Siedziba producenta: Dania
Produkty
- Liczba produktów: 61
- Liczba dostępnych produktów: 31
Statystyki napraw