- Opis
-
Szczegóły
Doskonała reprodukcja dźwięku- Niezwykle naturalny dźwięk
- Idealnie jednolita kierunkowość superkardioidalna
- Wysoka separacja
- Ekstremalna obsługa SPL
- Niski poziom hałasu podczas obsługi
- Elegancki wygląd
- Elastyczny system adapterów pasuje do większości profesjonalnych systemów bezprzewodowych
Seria d:facto™ przenosi prawdziwy dźwięk studyjny na scenę na żywo i do studia telewizyjnego. Te mikrofony są dostępne w wersji niezwykle liniowej, a także w wersji z high-endowym boostem. Modułowy charakter serii d:facto™ umożliwia przełączanie zarówno kapsuły, jak i adaptera, dzięki czemu jest to najbardziej elastyczny mikrofon wokalny dostępny na rynku.Zaprojektowany specjalnie z myślą o występach wokalnych na scenie, d:facto™ zawiera superkardioidalną kapsułę, która została zaprojektowana tak, aby odtwarzać każdy niuans ludzkiego głosu w przejrzysty, spójny i ekscytujący sposób. Dostępne są dwie wersje. Liniowy mikrofon wokalny d:facto™ (4018VL) jest niezwykle liniowy. Mikrofon wokalny d:facto™ (4018V) jest liniowy, ale z high-endowym wzmocnieniem. 4018V jest często wybierany, ponieważ „przecina” się w zestawie nadawczym, w którym treści zwykle są przesyłane do wbudowanych głośników telewizyjnych o ograniczonej jakości dźwięku.Poza liniowością/wzmocnieniem te mikrofony są identyczne. Oba mają zoptymalizowany pod kątem izolacji superkardioidalny wzór polaryzacji. Ta kierunkowa charakterystyka oferuje to, co najlepsze z dwóch światów – od wzorców kardioidalnych i superkardioidalnych. Te mikrofony radzą sobie z głośnym wokalem z trzystopniową siatką chroniącą przed popami i najlepszym w swojej klasie niskim poziomem szumów. Oferują również doskonałą reprodukcję dźwięku ze wszystkimi szczegółami i zrównoważoną liniową fazą i pasmem przenoszenia, które użytkownicy zaufali mikrofonom DPA.Zoptymalizowany pod kątem występów na żywoMikrofony wokalne d:facto™ to najlepsze mikrofony sceniczne – bez względu na to, czy występ odbywa się w przytulnym klubie, czy w największej sali koncertowej.Podobnie jak tradycyjne mikrofony superkardioidalne, seria d:facto™ charakteryzuje się wysokim tłumieniem bocznym i tylnym przy minimalnym tłumieniu 9 dB po bokach. Jednak nie ograniczają go mniej pożądane aspekty superkardioidy, takie jak niekontrolowane i nieliniowe tylne płaty, które mogą generować sprzężenie zwrotne z klinów sceny, ponieważ z tyłu mikrofonu pojawia się nagły szczyt wysokiej częstotliwości.Seria d:facto™ ma szerszy kąt akceptacji z przodu mikrofonu niż większość superkardioidów. Kąt akceptacji jest identyczny jak w przypadku kardioidy pierwszego rzędu przy odchyleniu o ±60 stopni, co daje takie samo pole robocze jak w przypadku kardioidy — tylko z wyjątkowo wysokim i równomiernym tłumieniem bocznym i tylnym.Liniowy czy z high-endowym podbiciem?Wybierając mikrofon wokalny d:facto™, możesz wybrać mikrofon, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Niezwykle liniowa wersja mikrofonu wokalnego d:facto™ została zaprojektowana specjalnie dla inżynierów dźwięku, którzy wolą wywierać własne, niepowtarzalne wrażenie na ostatecznym dźwięku. Wersja z zaprogramowanym high-endowym podbiciem ma miękkie podbicie o 3 dB przy 12 kHz.Obie wersje d:facto™ zostały zaprojektowane tak, aby uchwycić elektryzujące występy na żywo i dokładnie odtworzyć głos wokalisty w przejrzysty, spójny i ekscytujący sposób. Te mikrofony są zoptymalizowane do użytku we wzmacnianiu dźwięku, a także w aplikacjach do nagrywania. Oferują naturalny dźwięk, wysoką separację od pobliskich źródeł dźwięku i obsługę SPL do 160 dB.Trochę o superkardioidachMikrofon superkardioidalny jest podobny do mikrofonu kardioidalnego – jest najbardziej czuły na dźwięk dochodzący z przodu, a najmniej czuły z tyłu. Mikrofony superkardioidalne mają zwykle znacznie węższy kąt czułości – dzięki czemu są jeszcze bardziej skupione niż „normalny” mikrofon kardioidalny. Ten pozaosiowy dźwięk będzie mniej lub bardziej podkolorowany i wytłumiony – a ze względu na wąski kąt skupienia obszar wytłumionego dźwięku zostanie znacznie zwiększony. Unikalna technika kapsuły DPA pomija jednak koloryzację dźwięku dochodzącego z boków lub z tyłu mikrofonu i po prostu zmniejsza czułość na te kąty, zapewniając w ten sposób doskonałe sceny dźwiękowe. Poziom tłumienia zależy od dokładnej specyfikacji mikrofonu.Ze względu na swój charakter mikrofony superkardioidalne są często używane na scenie na żywo – zarówno podczas koncertów, jak i wydarzeń słownych, aby uchwycić skupiony dźwięk instrumentu lub głosu. Wąski kąt czułości pomaga zminimalizować przenikanie innych dźwięków na ruchliwej scenie. Jedną z rzeczy, na którą należy zwrócić uwagę w przypadku mikrofonów superkardioidalnych, jest efekt zbliżeniowy, który powoduje wzrost odpowiedzi basów im bliżej mikrofonu zbliża się do źródła dźwięku. Ponadto mikrofony superkardioidalne są znacznie bardziej wrażliwe na wiatr, trzaski i odgłosy związane z obsługą niż mikrofony omni, więc należy podjąć środki ostrożności, aby się przed tym zabezpieczyć.
Seria ręcznych mikrofonów d:facto™ współpracuje z wiodącymi rozwiązaniami mikrofonów bezprzewodowych, takimi jak Sennheiser, Shure, Sony, Wisycom, Lectrosonics i Line6. Pomysłowy system adapterów mikrofonów DPA jest jedyny w swoim rodzaju w branży. Chroni Twoją inwestycję w fantastyczny dźwięk przez wiele lat.Zobacz wszystkie nasze adaptery d:facto™ do komunikacji bezprzewodowej i znajdź adapter pasujący do Twojego systemu bezprzewodowego.Jeśli wolisz korzystać z systemu przewodowego, wszystkie nasze mikrofony są dostępne z najnowocześniejszym uchwytem d:facto™, zakończonym adapterem XLR.Specyfikacje- Wzór kierunkowy Superkardioidalny
- Zasada działania Gradient ciśnienia
- Typ wkładu Kondensor wstępnie spolaryzowany
- Pasmo przenoszenia 20 Hz - 20 kHz
- Efektywny zakres częstotliwości ±2 dB, przy 12 cm (4,7 cala) 40 Hz - 16 kHz z miękkim wzmocnieniem 3 dB przy 12 kHz
- Czułość, nominalna, ±2 dB przy 1 kHz 5 mV/Pa; -46 dB odp. 1 V/Pa
- 2 mV/Pa; -54 dB odp. 1 V/Pa z adapterem do łączności bezprzewodowej
- Równoważny poziom hałasu, A-ważony Typ. 19 dB(A) re. 20 µPa (maks. 21 dB(A))
- Zniekształcenia, THD < 1% 136 dB SPL RMS, 139 dB SPL w szczycie
- Zakres dynamiczny 120 dB
- Maks. SPL, THD 10% 160 dB SPL szczyt
- Znamionowa impedancja wyjściowa 100 Ω
- Minimalna impedancja obciążenia 1 kΩ
- Możliwość napędu kablowego 100 m (328 stóp)
- Zasada balansu wyjściowego Równoważenie impedancji z Active Drive
- Współczynnik tłumienia sygnału wspólnego (CMRR) > 50 dB przy 1 kHz
- Zasilanie (dla pełnej wydajności) P48 (Phantom Power)
- Pobór prądu Maks. 2,0 mA
- Złącze XLR-3M. Pin 1: ekran, Pin 2: sygnał + faza, Pin 3: - faza
- Kolor czarny matowy
- Waga 309 g (10,9 uncji)
- Średnica mikrofonu 52 mm (2,05 cala)
- Średnica kapsułki 19 mm (0,75 cala)
- Długość mikrofonu 205 mm (8,1 cala)
- Maksymalne napięcie wyjściowe, RMS 8 V
- Polaryzacja +V na pinie 2 dla dodatniego ciśnienia akustycznego
- Zakres temperatur -40°C do 45°C (-40°F do 113°F)
- Wilgotność względna (RH) Do 90%
- Niezwykle naturalny dźwięk
- Dostawa
-
Szczegóły dostawy produktu DPA d:facto 4018V-B-SE2 - Mikrofon wokalowy
Wysyłka z Warszawa, Polska.
Dostawa do
Jeżeli chcesz zobaczyć dokładne metody dostawy dostępne w Twojej lokalizacji, uzupełnij powyższe pola.
- Zadaj pytanie
-
Zadaj pytanie odnośnie produktu
- Recenzje (0)
-
0.0
0 recenzji
Oceń ten produkt jako pierwszy
O producencie DPA Microphones

DPA Microphones jest duńską firmą założoną w 1992 roku przez Ole Brøsted Sørensena i Mortena Støve. Marka specjalizuje się w produkcji ręcznie składanych mikrofonów. Tworzy ona sprzęt najwyższje jakosci i trwałości, dlatego chętnie z niego korzystają światowej sławy artyści. Jest on także wykorzystywany np. przy nagrywaniu filmów, seriali czy przy występach na żywo w teatrze. Każdy sprzęt musi przejść wiele kalibracji tak, aby producent mógł zapewnić, że jest on najlepsze na rynku. Za swoje niezawodne i innowacyjne produkty DPA Microphones zostało wielokrotnie docenione otrzymując liczne nagrody i wyróżnienia.
Firma
- Siedziba producenta: Dania
Produkty
- Liczba produktów: 62
Statystyki napraw
- Wskaźnik serwisowania: 3,28%
- Średni czas naprawy: brak danych