- Opis
-
Szczegóły
Stworzony dla twórców
PreSonus Studio 192 to pierwszy interfejs audio USB 3.0 zapewniający brzmienie doskonałej jakości, uniwersalny zestaw złączy, oraz profesjonalne funkcje kontroli miksów i odsłuchu, o wymiarach pojedynczego racka. Bez różnicy czy jesteś twórcą czy realizatorem dźwięku, grasz w zespole czy projektujesz brzmienia, Studio 192 stworzono po to, aby ułatwić ci tworzenie.Jednoczesne strumieniowanie to 26 kanałów wejściowych i 32 wyjściowych, w jakości 48 kHZ – lub 8 x 14 z jakością 192 kHz.Korzystaj z wielokrotnie nagradzanego systemu procesorów StudioLive™ Fat Channel dostępnym na każdym wejściu, z odsłuchem o ZEROWEJ LATENCJI.Kontroluj zdalnie przedwzmacniacze XMAX™ i twórz pozbawione opóźnień miksy monitorowe bezpośrednio w dołączonym programie Studio One Artist DAW. (Użytkownicy programów DAW innych producentów mogą używać zaawansowanej aplikacji PreSonus UC Surface do tworzenia miksów o zerowej latencji z wyborem głośników i zdalnie sterować preampami Studio 192 poprzez MIDI).Kontroluj miksy i przełączaj głośniki za pomocą komputera, iPada lub PC z ekranem dotykowym.Studio 192 to twoje, studyjne centrum dowodzenia. Ustaw poziomy w odsłuchach, przełączaj głośniki korzystając ze Studio One® Artist lub UC Surface™, wykorzystaj dwa, niezależne wyjścia słuchawkowe.Zwiększ ilość wejść i wyjść dodając wyposażony w 8 preampów konwerter DigiMax DP88 (dostępny od jesieni 2015) z możliwością zdalnego sterowania.Twoje studyjne Centrum Dowodzenia.Studio 192 zaprojektowano jako centralne urządzenie dla projektowych i profesjonalnych studiów nagrań. Pokładowy mikrofon Talkback można włączyć na dowolnym miksie. Dostępne funkcje Dim i Mono umożliwiają kontrolę głównego miksu. Dowolny z miksów możesz usłyszeć w obu torach słuchawkowych. Wykorzystaj dziesięć wyjść symetrycznych dla miksów z sygnałem do odsłuchów, do przełączania głośników lub obu zastosowań, dokładnie tak jak potrzebujesz podczas pracy. Z uniwersalnym oprogramowaniem oraz dużą liczbą wejść i wyjść Studio 192 sprawdzi się wszędzie tam, gdzie nagrywa się i tworzy produkcje dźwiękowe.Przedwzmacniacze XMAX, teraz zdalnie sterowane.
Transparentne brzmienie – bez wpływu na brzmienie twojego instrumentuKontroluj przedwzmacniacze prosto z miksera w Studio OneSteruj ustawieniami preampu za pomocą MIDI w programach ProTools, Logic lub Live, i zapisuj ustawienia razem z nagraniamiCyfrowa wygoda przywołania ustawień i jakość analogowych układów w klasie AStudio 192 posiada osiem, zdalnie kontrolowanych przedwzmacniaczy XMAX. Wszystkie preampy cechuje znakomita dynamika, duży poziom headroom, niski poziom szumów i rozszerzone pasmo przenoszenia. Muzykalne i transparentne przedwzmacniacze dają gwarancję doskonałej reprodukcji dźwięków.Studio One w Studio 192.Twój interfejs audio jest teraz zintegrowany ze środowiskiem nagraniowym. Uruchom Studio One a znajdziesz tam regulację przedwzmacniaczy, przełącznik głośników, funkcje mono, dim i talkback, przydatne do sterowania twoim Studio 192. Twórz miksy monitorowe o zerowej latencji z przetwarzaniem Fat Channel bez opuszczania miksera Studio One. Hybrydowe wtyczki Fat Channel dostępne tylko w Studio One używają zarówno procesora w komputerze, jak w twoim Studio 192. Możesz je więc płynnie przełączać bez wpływu na brzmienie. Nareszcie usłyszysz to samo w odsłuchach, przełączając między playbackiem a nagrywanym dźwiękiem.Miksowanie i kontrola z zerową latencją.Ponieważ PreSonus nie ma możliwości zintegrowania innych aplikacji do nagrywania, tak jak w przypadku Studio One, pokładowe funkcje Studio 192 można kontrolować za pomocą sprawdzonego w bojach interfejsu UC Surface. Program UC Surface szybko zyskał uznanie za intuicyjny interfejs miksera, dający szybki dostęp do wszystkich funkcji, jakich potrzebujesz aby stworzyć miksy monitorowe i wrócić do nagrywania.Doskonałe procesory sygnałowe to tradycja PreSonusaOdrobina odpowiednich efektów w odsłuchu robi ogromną różnicę i daje muzykowi poczucie naturalności w czasie wykonania. W tym celu, w Studio 192 zastosowano przetwarzanie Fat Channel na każdym wejściu analogowym, oraz pogłos i delay. Rezultatem są lepsze wykonania i ostatecznie lepsze nagrania.Łagodne przejście z Analogu do CyfryW Studio 192 zamontowano audiofilskiej jakości przetworniki Burr-Brown, dające najwyższej klasy konwersję cyfrową, aż do 192 kHz. Konwertery zapewniają dynamikę w zakresie 118 dB pozwalającą dobrze i naturalnie uchwycić złożone dźwięki harmoniczne. W swoich nagraniach usłyszysz każdy oddech, transjent i szczegóły wykonawcze.Zwiększ ilość wejść i wyjśćJeśli chcesz powiększyć liczbę wejść i wyjść swojego Studio 192 sięgnij po preamp/konwerter DigiMax DP88, zaprojektowany właśnie w tym celu. DP88 będzie dostępny od jesieni 2015, i posiada osiem cyfrowo sterowanych przedwzmacniaczy MAX, obsługuje wejścia/wyjścia ADAT do 96 kHz, ma bezpośrednie wejścia analogowe, wyjścia DAC i wejścia/wyjścia Word Clock. Przedwzmacniacze w DigiMax DP88 można kontrolować zdalnie z poziomu Studio One lub UC Surface po podłączeniu przez ADAT do Studio 192. DP88 to brzmieniowo i funkcjonalnie najlepszy sposób, aby rozszerzyć ilość wejść analogowych twojego interfejsu.DANE TECHNICZNE
Przedwzmacniacz mikrofonowy
Typ złączy: Wejścia XLR (przez Combo), zdalnie symetryzowaneMaksymalny poziom wejściowy (min. wzm, 1 kHz przy 0.5% THD+N): +12 dBu, +/-0.5 dBZakres kontroli wzmocnienia Gain: 85 dB, +/-1 dBPasmo przenoszenia (A-C): 10 Hz - 40 kHz, +/-0.2 dBZakres dynamiki (min. wzmocnienie, a-ważone): > 110 dBZakres dynamiki (śr. poziom gain, nieważone): > 105 dBTHD+N (min. wzm., a-ważone): < 0.005%Impedancja wejściowa: 1600 ΩEIN (wzm. +55 dB, 150 Ω na wejściu, 20 Hz-22 kHz, a-ważone): < 128 dBuWspółczynnik tłumienia sygnału zbieżnego CMRR (1 kHz, wzm. +55 dB): > 55 dBZasilanie fantomowe: +48 V, +/- 3 V, > 8 mA na kanałWejścia instrumentalne
Typ złączy: Gniazda ¼” TS (przez combo), niesymetryczneMaksymalny poziom wejściowy (min. wzm., 1 kHz przy 0.5% THD+N): +16 dBu +/-0.5 dBZakres kontroli wzmocnienia (Gain): 85 dB, +/-1 dBPasmo przenoszenia (A-C): 20 Hz - 20 kHz, +/-0.2 dBZakres dynamiki (min. wzmocnienie, a-ważone): > 110 dBZakres dynamiki (śr. poziom gain, nieważone): > 105 dBTHD+N (1 kHz, -1 dBFS, a-ważone): < 0.005%THD+N (1 kHz, -1 dBFS, nieważone): < 0.005%Impedancja wejściowa: > 1 MΩPrzesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): < -80 dBWejścia liniowe
Typ złączy: Gniazda ¼” TRS (przez combo), symetryczneMaksymalny poziom wejściowy (min. wzm., 1 kHz przy 0.5% THD+N): + 18 dBu, +/-0.5 dBPasmo przenoszenia (A-C): 20 Hz - 20 kHz, +/-0.2 dBZakres dynamiki (min. wzmocnienie, a-ważone): > 114 dBZakres dynamiki (śr. poziom gain, nieważone): > 105 dBTHD+N (1 kHz, -1 dBFS, a-ważone): < 0.005%Impedancja wejściowa: 10 kΩPrzesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): < -80 dBWyjścia główne i liniowe
Typ (wyjścia liniowe): ¼” TRS, symetryzowane impedancjąTyp (wyjścia główne): XLR, symetryzowane impedancjąMaksymalny poziom wyjściowy: +18 dBu, +/-0.5 dBPasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, +/-0.2 dBZakres dynamiczny (a-ważone): > 112 dBTHD+N (1 kHz, -1 dBFS, nieważone): < 0.005%Impedancja wyjściowa: 51 ΩPrzesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): < -80 dBWyjścia słuchawkowe
Typ: Gniazda ¼” TRS, Stereo, niesymetryczneMaksymalny poziom wyjściowy: 150 mW/na kanał przy 60 ΩPasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, +/-0.3 dBZakres dynamiki (a-ważone): > 103 dBTHD+N (1 kHz, -1 dBFS, nieważone): < 0.005%Przesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): < -80 dBWewnętrzny mikrofon: TalkbackTyp: Elektretowy pojemnościowyCzułość: -42 dBWskaźniki poziomu sygnałów (LED)
Sygnał 1: -50 dBFSSygnał 2: -30 dBFSSygnał 3: -20 dBFSSygnał 4: -10 dBFSSygnał 5: -6 dBFSSygnał 6: -4 dBFSSygnał 7: -2 dBFSClip: -0.5 dBFSSekcja Cyfrowa
Typ interfejsu: USB 3.0 (kompatybilność z USB 2.0)Dynamika konwersji analog-cyfra ADC (A-ważone, 48 kHz): 118 dBDynamika konwersji cyfra-analog DAC (A-ważone, 48 kHz): 118 dBIlość bitów: 24 bityObsługiwane wewnętrznie częstotliwość próbkowania: 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, 192 kHzADAT, optyczne wejście/wyjście: ADAT/SMUX II obsługiwane formaty [16x16 (44.1/48 kHz), 8x8 (88.2/96 kHz)]S/PDF, wejście/wyjście: Gniazda RCA, obsługa do 96 kHzWord Clock wejście/wyjście: Złącze BNC, 4.5 Vpp @75ΩZegar
Jitter: <50 ps RMS (20 Hz – 20 kHz)Tłumienie Jittera: >60 dB (1 ns in => 1 ps out)Zasilanie
Zewnętrzny zasilacz: +18 VDC, 2.6 A, plus w środkuTyp złącza: Barrel: 5.5 mm/2.1 mm/ ID, 9.5 mmInne dane
Wymiary: Rozmiar do montażu w racku 1UWysokość: 44.45 mmGłębokość: 139.7 mmSzerokość: 482.6 mmWaga: 2.22 kg - Dostawa
-
Szczegóły dostawy produktu PreSonus Studio 192 + CKMOVA SAS-2 + CKMOVA SPS-1 + CKMOVA SXM-3 - Audio Interface USB 3.0 + ramie mikrofonowe + POP filtr + mikrofon pojemnościowy
Wysyłka z Warszawa, Polska.
Dostawa do
Jeżeli chcesz zobaczyć dokładne metody dostawy dostępne w Twojej lokalizacji, uzupełnij powyższe pola.
- Zadaj pytanie
-
Zadaj pytanie odnośnie produktu
- Recenzje (32)
-
5.0 / 5
32 recenzji
Recenzje klientów
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Brzmieniem tego mikrofonu mogą się powstydzić inne kilkakrotnie droższe mikrofony. Ckmova pokazała że można bardzo tanio wyprodukować świetnie brzmiący i nisko szumny mikrofon i to z dużą membraną.
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Śpiewałam na wielu mikrofonach i nigdy tak miło nie byłam zaskoczona tanim mikrofonem.
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Uważam że nie ma co przepłacać za droższe ramiona bo jakość taka sama
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Produkt jest ok.
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Fajnie brzmi, z ziomkami używamy do nagrywki rapu.
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Bardzo dobre ramie.
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Od 3 miesięcy zestaw rode wisi na nim bez przerwy i działa jak nowy. Jestem miło zaskoczony ze za polowe ceny tego co rode oferuje dostałem ramie tak trwałe i dobrze wykonane
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena OK
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Wytrzymały, dobrze wykonany bez żadnych odprysków.
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Jestem bardzo zadowolona. Mam do tego audienta id4 i całość świetnie brzmi
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Pojemnościowy mikrofon utrzymuje bez problemu.
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Jak dla mnie ok. Po ustawieniu trzyma się w tej pozycji stabilnie.
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Mikrofon, który tak dobrze brzmi w tej cenie, mogę ocenić jednym słowem: WOW!
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Doby filtr. Jakoś i wygląd w stosunku do ceny są na bardzo wysokim poziomie
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Mikrofonik sztos. Niewiele szumów własnych i bardzo fajnie brzmi.
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Jest Ok
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Jestem bardzo zadowolona z wytrzymałości. Używam już 6 miesięcy, mikrofon cały czas wisi a statyw trzyma jak nowy.
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Jest Ok
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Bardzo dobry stosunek jakośći do ceny
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Mam już miesiąc i wyglada to bardzo dobrze. Wcześniejsze ramie za niecała stówkę właśnie po takim czasie dokonał żywota. Warto trochę dołożyć i mieć spokój ducha
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Kierując się testem Maćka Polańskiego skusiłem się na zakup tego mikrofonu.
Na codzień mam do czynienia z wieloma mikrofonami różnej klasy (nawet z Neumannami za 5k) i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Bardzo dziwne że ten mikrofon jest aż tak tani, bo spokojnie może się równać z konkurencja z półki RODE NT1 a KIT. Polecam każdemu kto się zastanawia nad zakupem.
P.S. W zestawie jest kabel 6 metrów i dla mnie jest on zdecydowanie za długi, więc jak ktoś ma już gąszcz kabli przy biurku to lepiej dokupić krótszy. -
Jakość Trwałość Wygląd Cena Widziałem w sklepie stacjonarnym na wystawce ten model i PSA1. Jest troche krotszy ale dla mnie to plus. Jakościowo taki sam wiec po co przeplacać :)
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Solidne wykonanie i świetnie zabezpiecza przed zgłoskami wybuchowymi. Elastyczny uchwyt jest stabilny, łatwo sie montuje a jego długość jest optymalna aby odpowiednie ustawić popfiltr przy mikrofonie.
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Bardzo łatwy w montażu i sprawdza się świetnie.
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Świetna jakość nagrań!
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena SXM3= Jakość studyjna. Polecam.
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Polecam
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Stabilne, utrzyma nawet duży mikrofon.
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Polecam
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Super jakość! Polecam Ren popfiltr jako bardzo skuteczny
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Świetna jakość dźwięku. Bardzo polecam;)
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena
-
-
O producencie PreSonus

Presonus to firma załozona w 1995 roku przez Jima Odoma, Briana Smitha oraz Batona Rouge'a. Chcieli wyprodukować niedrogi, a profesjonalny sprzęt dla muzyków i inzynierów dźwieku. Aktualnie w ich oferie można znaleźć oprogramowania do nagrywania i przeysłania dźwięku na żywo, sprzęty muzyczne (przedwzmacniacze mikrofonowe, procesory sygnałów, interfejsy audio, cyfrowe miksery, monitory studyjne, głośniki itp.) , a także akcesoria. Z produktów Presonus korzystają muzycy na całym świecie.
Firma
- Siedziba producenta: Stany Zjednoczone
- Średnia ocena produktów: 4.8
Produkty
- Liczba produktów: 159
Statystyki napraw
- Wskaźnik serwisowania: 3,13%
- Średni czas naprawy: 5 dni