MERCH SUPERSOUND - TERAZ W SUPERcenie!

‌PreSonus Studio 192 + CKMOVA SAS-2 + CKMOVA SPS-1 + CKMOVA SXM-3 - Audio Interface USB 3.0 + ramie mikrofonowe + POP filtr + mikrofon pojemnościowy

https://supersound.pl/media/catalog/product/p/r/presonus-studio-192-ckmova-sas-2-ckmova-sps-1-ckmova-sxm-3-interfejs-3.0-ramie-mikrofonowe-filtr-mikrofon-zestaw.jpg

Więcej widoków

‌PreSonus Studio 192 + CKMOVA SAS-2 + CKMOVA SPS-1 + CKMOVA SXM-3 - Audio Interface USB 3.0 + ramie mikrofonowe + POP filtr + mikrofon pojemnościowy
‌PreSonus Studio 192 + CKMOVA SAS-2 + CKMOVA SPS-1 + CKMOVA SXM-3 - Audio Interface USB 3.0 + ramie mikrofonowe + POP filtr + mikrofon pojemnościowy

Brak w magazynie

Magazyn główny

Sklep stacjonarny

Dostawa za darmo

Najwcześniejszy możliwy termin dostawy: pią. 24 maj.

Raty już od: 146,09 zł miesięcznie (przy 30 ratach) (kalkulator)

Cena brutto

3 811,00 zł

Kupując w naszym sklepie masz 30 dni na zwrot zakupionego produktu od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Jeżeli przedmiot zakupu nie spełni Twoich oczekiwań, będziesz mógł go bez żadnych problemów zwrócić i otrzymasz zwrot pieniędzy!
UWAGA! Po otrzymaniu licencji cyfrowej konsument traci prawo do odstąpienia od umowy kupna, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827).

Więcej na ten temat znajdziesz tutaj: https://supersound.pl/30-dni-na-zwrot

Dokładamy wszelkich starań aby w naszej ofercie znajdowały się jedynie produkty wykonane przy zastosowaniu najwyższej jakości materiałów, najnowszych technologii oraz gruntownie przetestowane. Każde sprzedawane przez nas urządzenie posiada gwarancję producenta, dystrybutora lub sprzedawcy. W zależności od rodzaju produktu okres gwarancyjny może wynosić od 1 do 10 lat.

Jeżeli w zakupionym w SUPERSOUND.PL sprzęcie nastąpiła awaria to w celu realizacji naprawy można skorzystać z jednej z niżej wymienionych opcji:

  • - Odesłać towar bezpośrednio do autoryzowanego serwisu zgodnie z zasadami/procedurami opisanymi w dołączonej książce serwisowej/gwarancyjnej lub innym dokumencie gwarancyjnym dołączonym do sprzętu (jeśli taki występuje)
  • - Dokonać zgłoszenia usterki za pośrednictwem supersound.pl wypełniająć formularz znajdujący się tutaj: https://supersound.pl/serwis Po wysłaniu zgłoszenia tak szybko jak to będzie możliwe z osobą zgłaszającą usterkę skontaktuje się nasz konsultant w celu ustalenia szczegółów dotyczących transportu uszkodzonego sprzętu.

Dokonując zakupu na kwotę równą bądź przekraczającą 250 zł nie płacisz nic za przesyłkę.

Dokładamy wszelkich starań aby wysyłany towar był zawsze odpowiednio zabezpieczony/zapakowany. Zależy nam również na tym aby czas dostawy był jak najkrótszy, dlatego korzystamy jedynie ze sprawdzonych firm kurierskich. Od momentu nadania przesyłka powinna być na miejscu w ciągu 24 godzin.

Pomimo to, prosimy naszych klientów, aby podczas odbioru przesyłki od kuriera (ważne aby był obecny) dokładnie sprawdzali czy opakowanie nie jest uszkodzone a w przypadku stwierdzenia takiego uszkodzenia spisywali odpowiedni protokół. Protokół jest podstawą do uzyskania odszkodowania.

Zmniejszamy zużycie papieru w firmie poprzez udostępnianie i wysyłkę dokumentów w formie elektronicznej, aby unikać niepotrzebnego drukowania i zużywania papieru. W formie elektronicznej na podany adres mailowy w zamówieniu otrzymasz:

- wszelkie niezbędne kontakty,

- formularz zwrotu,

- gwarancję,

- dowód zakupu: paragon lub fakturę.

Raty

W naszym sklepie masz możliwość skorzystania z rat. Kupuj na raty online bez wychodzenia z domu! Decyzja o przyznaniu rat nawet w 15 minut.


Jak kupić na raty?

Dodaj produkt do koszyka a następnie wybierz eRaty Santander jako metodę płatności. System przekieruje Cię do wniosku, który uzupełnisz online. Jeśli wszystko pójdzie dobrze przystąpimy do realizacji zamówienia.


Leasing

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą na ternie Polski możesz skorzystać z Leasingu online. W naszym sklepie załatwisz wszelkie formalności leasingowe całkowicie ON LINE, z dowolnego miejsca o dogodnej dla Ciebie porze 24h / 7 / 365 w 15 minut ! Skorzystaj z oferty firmy LeaseLink idealnie dopasowanej do firm - bez wypełniania i przesyłania żadnych wniosków, dokumentów i straty czasu. Decyzja otrzymasz nawet w 2 minuty.


Jak kupić przez leasing?

Dodaj produkt do koszyka a następnie wybierz Leasing (dla firm) jako metodę płatności. System przekieruje Cię do wniosku, który uzupełnisz online. Jeśli wszystko pójdzie dobrze przystąpimy do realizacji zamówienia.


Parametry produktu
Model : Studio 192,SPS-1,SAS-2 ,SXM-3
Kod produktu : SUP_em4125
Gwarancja : 2 lata
Producent : PreSonus
Parametry produktów w zestawie
Opis

Szczegóły

Stworzony dla twórców

PreSonus Studio 192 to pierwszy interfejs audio USB 3.0 zapewniający brzmienie doskonałej jakości, uniwersalny zestaw złączy, oraz profesjonalne funkcje kontroli miksów i odsłuchu, o wymiarach pojedynczego racka. Bez różnicy czy jesteś twórcą czy realizatorem dźwięku, grasz w zespole czy projektujesz brzmienia, Studio 192 stworzono po to, aby ułatwić ci tworzenie.
Jednoczesne strumieniowanie to 26 kanałów wejściowych i 32 wyjściowych, w jakości 48 kHZ – lub 8 x 14 z jakością 192 kHz.
Korzystaj z wielokrotnie nagradzanego systemu procesorów StudioLive™ Fat Channel dostępnym na każdym wejściu, z odsłuchem o ZEROWEJ LATENCJI.
Kontroluj zdalnie przedwzmacniacze XMAX™ i twórz pozbawione opóźnień miksy monitorowe bezpośrednio w dołączonym programie Studio One Artist DAW. (Użytkownicy programów DAW innych producentów mogą używać zaawansowanej aplikacji PreSonus UC Surface do tworzenia miksów o zerowej latencji z wyborem głośników i zdalnie sterować preampami Studio 192 poprzez MIDI).
Kontroluj miksy i przełączaj głośniki za pomocą komputera, iPada lub PC z ekranem dotykowym.
Studio 192 to twoje, studyjne centrum dowodzenia. Ustaw poziomy w odsłuchach, przełączaj głośniki korzystając ze Studio One® Artist lub UC Surface™, wykorzystaj dwa, niezależne wyjścia słuchawkowe.
Zwiększ ilość wejść i wyjść dodając wyposażony w 8 preampów konwerter DigiMax DP88 (dostępny od jesieni 2015) z możliwością zdalnego sterowania.
Twoje studyjne Centrum Dowodzenia.
Studio 192 zaprojektowano jako centralne urządzenie dla projektowych i profesjonalnych studiów nagrań. Pokładowy mikrofon Talkback można włączyć na dowolnym miksie. Dostępne funkcje Dim i Mono umożliwiają kontrolę głównego miksu. Dowolny z miksów możesz usłyszeć w obu torach słuchawkowych. Wykorzystaj dziesięć wyjść symetrycznych dla miksów z sygnałem do odsłuchów, do przełączania głośników lub obu zastosowań, dokładnie tak jak potrzebujesz podczas pracy. Z uniwersalnym oprogramowaniem oraz dużą liczbą wejść i wyjść Studio 192 sprawdzi się wszędzie tam, gdzie nagrywa się i tworzy produkcje dźwiękowe.

Przedwzmacniacze XMAX, teraz zdalnie sterowane.

Transparentne brzmienie – bez wpływu na brzmienie twojego instrumentu
Kontroluj przedwzmacniacze prosto z miksera w Studio One
Steruj ustawieniami preampu za pomocą MIDI w programach ProTools, Logic lub Live, i zapisuj ustawienia razem z nagraniami
Cyfrowa wygoda przywołania ustawień i jakość analogowych układów w klasie A
Studio 192 posiada osiem, zdalnie kontrolowanych przedwzmacniaczy XMAX. Wszystkie preampy cechuje znakomita dynamika, duży poziom headroom, niski poziom szumów i rozszerzone pasmo przenoszenia. Muzykalne i transparentne przedwzmacniacze dają gwarancję doskonałej reprodukcji dźwięków.
Studio One w Studio 192.
Twój interfejs audio jest teraz zintegrowany ze środowiskiem nagraniowym. Uruchom Studio One a znajdziesz tam regulację przedwzmacniaczy, przełącznik głośników, funkcje mono, dim i talkback, przydatne do sterowania twoim Studio 192. Twórz miksy monitorowe o zerowej latencji z przetwarzaniem Fat Channel bez opuszczania miksera Studio One. Hybrydowe wtyczki Fat Channel dostępne tylko w Studio One używają zarówno procesora w komputerze, jak w twoim Studio 192. Możesz je więc płynnie przełączać bez wpływu na brzmienie. Nareszcie usłyszysz to samo w odsłuchach, przełączając między playbackiem a nagrywanym dźwiękiem.
Miksowanie i kontrola z zerową latencją.
Ponieważ PreSonus nie ma możliwości zintegrowania innych aplikacji do nagrywania, tak jak w przypadku Studio One, pokładowe funkcje Studio 192 można kontrolować za pomocą sprawdzonego w bojach interfejsu UC Surface. Program UC Surface szybko zyskał uznanie za intuicyjny interfejs miksera, dający szybki dostęp do wszystkich funkcji, jakich potrzebujesz aby stworzyć miksy monitorowe i wrócić do nagrywania.
Doskonałe procesory sygnałowe to tradycja PreSonusa
Odrobina odpowiednich efektów w odsłuchu robi ogromną różnicę i daje muzykowi poczucie naturalności w czasie wykonania. W tym celu, w Studio 192 zastosowano przetwarzanie Fat Channel na każdym wejściu analogowym, oraz pogłos i delay. Rezultatem są lepsze wykonania i ostatecznie lepsze nagrania.
Łagodne przejście z Analogu do Cyfry
W Studio 192 zamontowano audiofilskiej jakości przetworniki Burr-Brown, dające najwyższej klasy konwersję cyfrową, aż do 192 kHz. Konwertery zapewniają dynamikę w zakresie 118 dB pozwalającą dobrze i naturalnie uchwycić złożone dźwięki harmoniczne. W swoich nagraniach usłyszysz każdy oddech, transjent i szczegóły wykonawcze.
Zwiększ ilość wejść i wyjść
Jeśli chcesz powiększyć liczbę wejść i wyjść swojego Studio 192 sięgnij po preamp/konwerter DigiMax DP88, zaprojektowany właśnie w tym celu. DP88 będzie dostępny od jesieni 2015, i posiada osiem cyfrowo sterowanych przedwzmacniaczy MAX, obsługuje wejścia/wyjścia ADAT do 96 kHz, ma bezpośrednie wejścia analogowe, wyjścia DAC i wejścia/wyjścia Word Clock. Przedwzmacniacze w DigiMax DP88 można kontrolować zdalnie z poziomu Studio One lub UC Surface po podłączeniu przez ADAT do Studio 192. DP88 to brzmieniowo i funkcjonalnie najlepszy sposób, aby rozszerzyć ilość wejść analogowych twojego interfejsu.

DANE TECHNICZNE

Przedwzmacniacz mikrofonowy

Typ złączy: Wejścia XLR (przez Combo), zdalnie symetryzowane
Maksymalny poziom wejściowy (min. wzm, 1 kHz przy 0.5% THD+N): +12 dBu, +/-0.5 dB
Zakres kontroli wzmocnienia Gain: 85 dB, +/-1 dB
Pasmo przenoszenia (A-C): 10 Hz - 40 kHz, +/-0.2 dB
Zakres dynamiki (min. wzmocnienie, a-ważone): > 110 dB
Zakres dynamiki (śr. poziom gain, nieważone): > 105 dB
THD+N (min. wzm., a-ważone): < 0.005%
Impedancja wejściowa: 1600 Ω
EIN (wzm. +55 dB, 150 Ω na wejściu, 20 Hz-22 kHz, a-ważone): < 128 dBu
Współczynnik tłumienia sygnału zbieżnego CMRR (1 kHz, wzm. +55 dB): > 55 dB
Zasilanie fantomowe: +48 V, +/- 3 V, > 8 mA na kanał

Wejścia instrumentalne

Typ złączy: Gniazda ¼” TS (przez combo), niesymetryczne
Maksymalny poziom wejściowy (min. wzm., 1 kHz przy 0.5% THD+N): +16 dBu +/-0.5 dB
Zakres kontroli wzmocnienia (Gain): 85 dB, +/-1 dB
Pasmo przenoszenia (A-C): 20 Hz - 20 kHz, +/-0.2 dB
Zakres dynamiki (min. wzmocnienie, a-ważone): > 110 dB
Zakres dynamiki (śr. poziom gain, nieważone): > 105 dB
THD+N (1 kHz, -1 dBFS, a-ważone): < 0.005%
THD+N (1 kHz, -1 dBFS, nieważone): < 0.005%
Impedancja wejściowa: > 1 MΩ
Przesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): < -80 dB

Wejścia liniowe

Typ złączy: Gniazda ¼” TRS (przez combo), symetryczne
Maksymalny poziom wejściowy (min. wzm., 1 kHz przy 0.5% THD+N): + 18 dBu, +/-0.5 dB
Pasmo przenoszenia (A-C): 20 Hz - 20 kHz, +/-0.2 dB
Zakres dynamiki (min. wzmocnienie, a-ważone): > 114 dB
Zakres dynamiki (śr. poziom gain, nieważone): > 105 dB
THD+N (1 kHz, -1 dBFS, a-ważone): < 0.005%
Impedancja wejściowa: 10 kΩ
Przesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): < -80 dB

Wyjścia główne i liniowe

Typ (wyjścia liniowe): ¼” TRS, symetryzowane impedancją
Typ (wyjścia główne): XLR, symetryzowane impedancją
Maksymalny poziom wyjściowy: +18 dBu, +/-0.5 dB
Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, +/-0.2 dB
Zakres dynamiczny (a-ważone): > 112 dB
THD+N (1 kHz, -1 dBFS, nieważone): < 0.005%
Impedancja wyjściowa: 51 Ω
Przesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): < -80 dB

Wyjścia słuchawkowe

Typ: Gniazda ¼” TRS, Stereo, niesymetryczne
Maksymalny poziom wyjściowy: 150 mW/na kanał przy 60 Ω
Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, +/-0.3 dB
Zakres dynamiki (a-ważone): > 103 dB
THD+N (1 kHz, -1 dBFS, nieważone): < 0.005%
Przesłuch (1 kHz, z kanału na kanał): < -80 dB
Wewnętrzny mikrofon: Talkback
Typ: Elektretowy pojemnościowy
Czułość: -42 dB

Wskaźniki poziomu sygnałów (LED)

Sygnał 1: -50 dBFS
Sygnał 2: -30 dBFS
Sygnał 3: -20 dBFS
Sygnał 4: -10 dBFS
Sygnał 5: -6 dBFS
Sygnał 6: -4 dBFS
Sygnał 7: -2 dBFS
Clip: -0.5 dBFS

Sekcja Cyfrowa

Typ interfejsu: USB 3.0 (kompatybilność z USB 2.0)
Dynamika konwersji analog-cyfra ADC (A-ważone, 48 kHz): 118 dB
Dynamika konwersji cyfra-analog DAC (A-ważone, 48 kHz): 118 dB
Ilość bitów: 24 bity
Obsługiwane wewnętrznie częstotliwość próbkowania: 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, 192 kHz
ADAT, optyczne wejście/wyjście: ADAT/SMUX II obsługiwane formaty [16x16 (44.1/48 kHz), 8x8 (88.2/96 kHz)]
S/PDF, wejście/wyjście: Gniazda RCA, obsługa do 96 kHz
Word Clock wejście/wyjście: Złącze BNC, 4.5 Vpp @75Ω

Zegar

Jitter: <50 ps RMS (20 Hz – 20 kHz)
Tłumienie Jittera: >60 dB (1 ns in => 1 ps out)

Zasilanie

Zewnętrzny zasilacz: +18 VDC, 2.6 A, plus w środku
Typ złącza: Barrel: 5.5 mm/2.1 mm/ ID, 9.5 mm

Inne dane

Wymiary: Rozmiar do montażu w racku 1U
Wysokość: 44.45 mm
Głębokość: 139.7 mm
Szerokość: 482.6 mm
Waga: 2.22 kg

 

Dostawa

Szczegóły dostawy produktu ‌PreSonus Studio 192 + CKMOVA SAS-2 + CKMOVA SPS-1 + CKMOVA SXM-3 - Audio Interface USB 3.0 + ramie mikrofonowe + POP filtr + mikrofon pojemnościowy

Wysyłka z Warszawa, Polska.

Dostawa do

Kraj
Kod pocztowy

Jeżeli chcesz zobaczyć dokładne metody dostawy dostępne w Twojej lokalizacji, uzupełnij powyższe pola.

Zadaj pytanie

Zadaj pytanie odnośnie produktu

Dane kontaktowe

* wymagane pola

Negocjuj cenę

Negocjuj cenę produktu

Dane kontaktowe

* wymagane pola

Szanowny kliencie,

Informujemy, że nie każda próba negocacji kończy się sukcesem. Jest to zależne od aktualnej sytuacji rynkowej. Bardzo mile widziane są linki do konkurencyjnych ofert.

Recenzje (31)

5.0 / 5

31 recenzji

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Dodaj recenzję produktu

Recenzje klientów

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Śpiewałam na wielu mikrofonach i nigdy tak miło nie byłam zaskoczona tanim mikrofonem.

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Uważam że nie ma co przepłacać za droższe ramiona bo jakość taka sama

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Produkt jest ok.

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Fajnie brzmi, z ziomkami używamy do nagrywki rapu.

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Bardzo dobre ramie.

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Od 3 miesięcy zestaw rode wisi na nim bez przerwy i działa jak nowy. Jestem miło zaskoczony ze za polowe ceny tego co rode oferuje dostałem ramie tak trwałe i dobrze wykonane

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

OK

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Wytrzymały, dobrze wykonany bez żadnych odprysków.

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Jestem bardzo zadowolona. Mam do tego audienta id4 i całość świetnie brzmi

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Pojemnościowy mikrofon utrzymuje bez problemu.

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Jak dla mnie ok. Po ustawieniu trzyma się w tej pozycji stabilnie.

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Mikrofon, który tak dobrze brzmi w tej cenie, mogę ocenić jednym słowem: WOW!

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Doby filtr. Jakoś i wygląd w stosunku do ceny są na bardzo wysokim poziomie

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Mikrofonik sztos. Niewiele szumów własnych i bardzo fajnie brzmi.

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Jest Ok

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Jestem bardzo zadowolona z wytrzymałości. Używam już 6 miesięcy, mikrofon cały czas wisi a statyw trzyma jak nowy.

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Jest Ok

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Bardzo dobry stosunek jakośći do ceny

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Mam już miesiąc i wyglada to bardzo dobrze. Wcześniejsze ramie za niecała stówkę właśnie po takim czasie dokonał żywota. Warto trochę dołożyć i mieć spokój ducha

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Kierując się testem Maćka Polańskiego skusiłem się na zakup tego mikrofonu.
Na codzień mam do czynienia z wieloma mikrofonami różnej klasy (nawet z Neumannami za 5k) i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Bardzo dziwne że ten mikrofon jest aż tak tani, bo spokojnie może się równać z konkurencja z półki RODE NT1 a KIT. Polecam każdemu kto się zastanawia nad zakupem.
P.S. W zestawie jest kabel 6 metrów i dla mnie jest on zdecydowanie za długi, więc jak ktoś ma już gąszcz kabli przy biurku to lepiej dokupić krótszy.

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Widziałem w sklepie stacjonarnym na wystawce ten model i PSA1. Jest troche krotszy ale dla mnie to plus. Jakościowo taki sam wiec po co przeplacać :)

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Solidne wykonanie i świetnie zabezpiecza przed zgłoskami wybuchowymi. Elastyczny uchwyt jest stabilny, łatwo sie montuje a jego długość jest optymalna aby odpowiednie ustawić popfiltr przy mikrofonie.

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Bardzo łatwy w montażu i sprawdza się świetnie.

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Świetna jakość nagrań!

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

SXM3= Jakość studyjna. Polecam.

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Polecam

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Stabilne, utrzyma nawet duży mikrofon.

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Polecam

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Super jakość! Polecam Ren popfiltr jako bardzo skuteczny

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Świetna jakość dźwięku. Bardzo polecam;)

Jakość
Trwałość
Wygląd
Cena

Załączniki

Presonus to firma załozona w 1995 roku przez Jima Odoma, Briana Smitha oraz Batona Rouge'a. Chcieli wyprodukować niedrogi, a profesjonalny sprzęt dla muzyków i inzynierów dźwieku. Aktualnie w ich oferie można znaleźć oprogramowania do nagrywania i przeysłania dźwięku na żywo, sprzęty muzyczne (przedwzmacniacze mikrofonowe, procesory sygnałów, interfejsy audio, cyfrowe miksery, monitory studyjne, głośniki itp.) , a także akcesoria. Z produktów Presonus korzystają muzycy na całym świecie.

OFirma

  • Siedziba producenta: Stany Zjednoczone
  • Średnia ocena produktów: 4.8

PProdukty

  • Liczba produktów: 149

SStatystyki napraw

  • Wskaźnik serwisowania: 3,15%
  • Średni czas naprawy: 5 dni
Dowiedz się więcej o producencie PreSonus

KUP MERCH SUPERSOUND - TERAZ W NOWEJ CENIE!