RME Digiface AES - Interfejs Audio USB 2.0

https://supersound.pl/media/catalog/product/r/m/rme-digiface-aes-usb-2.0-interface-front-back.jpg

Więcej widoków

RME Digiface AES - Interfejs Audio USB 2.0
RME Digiface AES -Interfejs Audio USB 2.0

Dostawa Produkt dostępny: 2 Szt.

Dostępny Magazyn główny

Brak Sklep stacjonarny

Dostawa Dostawa za darmo

Najwcześniejszy możliwy termin dostawy: jutro

Dostawa Kup teraz, a towar wyślemy jeszcze dzisiaj

Zamów w ciągu

Raty już od: 357,92 zł miesięcznie (przy 30 ratach) (kalkulator)
30 dni na zwrot
Bezpieczne zakupy
Gwarancja door-to-door
Darmowy zwrot InPost

Cena brutto

8 545,00 zł
LUB

Kupując w naszym sklepie masz 30 dni na zwrot zakupionego produktu od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Jeżeli przedmiot zakupu nie spełni Twoich oczekiwań, będziesz mógł go bez żadnych problemów zwrócić i otrzymasz zwrot pieniędzy!
UWAGA! Po otrzymaniu licencji cyfrowej konsument traci prawo do odstąpienia od umowy kupna, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827).

Aby skorzystać z opcji darmowego szybkiego zwrotu InPost, odwiedź jeden z poniższych linków:

Usługa dostępna dla zamówień dostarczonych do Paczkomatu InPost.

Więcej na temat zwrotów znajdziesz na stronie: https://supersound.pl/30-dni-na-zwrot

Dokładamy wszelkich starań aby w naszej ofercie znajdowały się jedynie produkty wykonane przy zastosowaniu najwyższej jakości materiałów, najnowszych technologii oraz gruntownie przetestowane. Każde sprzedawane przez nas urządzenie posiada gwarancję producenta, dystrybutora lub sprzedawcy. W zależności od rodzaju produktu okres gwarancyjny może wynosić od 1 do 10 lat.

Jeżeli w zakupionym w SUPERSOUND.PL sprzęcie nastąpiła awaria to w celu realizacji naprawy można skorzystać z jednej z niżej wymienionych opcji:

  • - Odesłać towar bezpośrednio do autoryzowanego serwisu zgodnie z zasadami/procedurami opisanymi w dołączonej książce serwisowej/gwarancyjnej lub innym dokumencie gwarancyjnym dołączonym do sprzętu (jeśli taki występuje)
  • - Dokonać zgłoszenia usterki za pośrednictwem supersound.pl wypełniająć formularz znajdujący się tutaj: https://supersound.pl/serwis Po wysłaniu zgłoszenia tak szybko jak to będzie możliwe z osobą zgłaszającą usterkę skontaktuje się nasz konsultant w celu ustalenia szczegółów dotyczących transportu uszkodzonego sprzętu.

Dokonując zakupu na kwotę równą bądź przekraczającą 250 zł nie płacisz nic za przesyłkę.

Dokładamy wszelkich starań aby wysyłany towar był zawsze odpowiednio zabezpieczony/zapakowany. Zależy nam również na tym aby czas dostawy był jak najkrótszy, dlatego korzystamy jedynie ze sprawdzonych firm kurierskich. Od momentu nadania przesyłka powinna być na miejscu w ciągu 24 godzin.

Pomimo to, prosimy naszych klientów, aby podczas odbioru przesyłki od kuriera (ważne aby był obecny) dokładnie sprawdzali czy opakowanie nie jest uszkodzone a w przypadku stwierdzenia takiego uszkodzenia spisywali odpowiedni protokół. Protokół jest podstawą do uzyskania odszkodowania.

Zmniejszamy zużycie papieru w firmie poprzez udostępnianie i wysyłkę dokumentów w formie elektronicznej, aby unikać niepotrzebnego drukowania i zużywania papieru. W formie elektronicznej na podany adres mailowy w zamówieniu otrzymasz:

- wszelkie niezbędne kontakty,

- formularz zwrotu,

- gwarancję,

- dowód zakupu: paragon lub fakturę.

Raty

W naszym sklepie masz możliwość skorzystania z rat. Kupuj na raty online bez wychodzenia z domu! Decyzja o przyznaniu rat nawet w 15 minut.


Jak kupić na raty?

Dodaj produkt do koszyka a następnie wybierz eRaty Santander jako metodę płatności. System przekieruje Cię do wniosku, który uzupełnisz online. Jeśli wszystko pójdzie dobrze przystąpimy do realizacji zamówienia.


Leasing

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą na ternie Polski możesz skorzystać z Leasingu online. W naszym sklepie załatwisz wszelkie formalności leasingowe całkowicie ON LINE, z dowolnego miejsca o dogodnej dla Ciebie porze 24h / 7 / 365 w 15 minut ! Skorzystaj z oferty firmy LeaseLink idealnie dopasowanej do firm - bez wypełniania i przesyłania żadnych wniosków, dokumentów i straty czasu. Decyzja otrzymasz nawet w 2 minuty.


Jak kupić przez leasing?

Dodaj produkt do koszyka a następnie wybierz Leasing (dla firm) jako metodę płatności. System przekieruje Cię do wniosku, który uzupełnisz online. Jeśli wszystko pójdzie dobrze przystąpimy do realizacji zamówienia.

Parametry produktu
Model : Digiface AES
Kod produktu : SUP_MC5077
Gwarancja : 2 lata
Producent : RME
Waga bez opak.: 0.9 kg
Liczba wejść mikrofonowych : 2
Zasilanie Phantom : TAK
Liczba wejść liniowych : 2
Liczba wyjść liniowych : 2
Liczba wyjść słuchawkowych : 1
Liczba złączy S/PDIF : 2
Liczba złącz ADAT : 1
Liczba złączy AES/EBU : 1
Złącze ethernet : NIE
Interfejs MIDI : TAK
Word Clock : NIE
Maks. częstotliwość próbkowania (kHz) : 192 kHz
Maks. rozdzielczość : 24 bit
Zasilany z USB : TAK
Zasilacz w komplecie : TAK
Typ złącza : USB B
Opis

Szczegóły

OPIS SZCZEGÓŁOWY

Digiface AES to profesjonalny, zasilany z magistrali 14-wejściowy i 16-wyjściowy interfejs USB 2.0 z 2 uniwersalnymi analogowymi kanałami wejściowymi mikrofonowymi/liniowymi i 4 analogowymi kanałami wyjściowymi (2 x XLR, jedno wyjście słuchawkowe TRS) uzupełniającymi jego sekcję cyfrowych wejść i wyjść. Dzięki doskonałemu zestawowi złączy cyfrowych, SteadyClock FS, w pełni samodzielnej pracy i wbudowanemu korektorowi parametrycznemu Digiface AES wyróżnia się jako doskonałe rozwiązanie typu „wszystko w jednym” do nagrywania i odtwarzania źródeł cyfrowych i analogowych, a także wszechstronnego odtwarzania/monitorowania za pośrednictwem TotalMix FX.


Zasilanie przez USB w połączeniu z wszechstronnością analogowych wejść/wyjść

Na głównych wejściach RME wykorzystuje sprawdzone przedwzmacniacze mikrofonowo-liniowe w konfiguracji combo XLR z interfejsu Babyface Pro FS. Dwa cyfrowo sterowane przedwzmacniacze zapewniają indywidualnie włączane zasilanie fantomowe 48V. Obwody te posiadają zakres wzmocnienia 75 dB regulowany co 1 dB (w tym także tłumik sterowany przekaźnikiem, co daje wyjątkowo niski poziom szumów – EIN), jak również zabezpieczenie przed przeciążeniem oraz wzmocnienie wystarczające nawet dla mikrofonów o najniższym poziomie sygnału.


Z tyłu urządzenia Digiface AES znajdują się 2 symetryczne wyjścia analogowe (męskie XLR) do podłączania wzmacniaczy mocy, aktywnych monitorów lub do nagrań. Wyjście słuchawkowe umożliwia dodatkowe i niezależne monitorowanie w wysokiej jakości, zapewniając wystarczającą moc wyjściową i głośność na słuchawkach o wysokiej i niskiej impedancji.


Wszechstronne możliwości wykorzystania wejść i wyjść cyfrowych

Kompleksowy zestaw cyfrowych wejść/wyjść, skupiony wokół wejścia i wyjścia AES/EBU na złączu XLR, obejmuje również koncentryczny SPDIF, optyczny SPDIF lub 8-kanałowy ADAT. Wszystkie wejścia/wyjścia mogą być używane jednocześnie, dzięki czemu zamieniają urządzenie w uniwersalny interfejs do wszystkiego, który odbiera i wysyła wszystkie popularne cyfrowe formaty audio. Zintegrowany konwerter częstotliwości próbkowania (SRC) można przełączyć na jedno z trzech wejść, aby rozwiązać problemy z taktowaniem i dostosować się do innych częstotliwości próbkowania. Dzięki temu urządzenie może być np. zsynchronizowane z zegarem AES z głównego źródła i jednocześnie niezależnie odbierać sygnał SPDIF. Pakiet uzupełnia wejście/wyście MIDI, które jest dostępne za pomocą dołączonego kabla rozgałęźnego.


W pełni niezależna funkcjonalność

Wygodny i bezpośredni dostęp do wszystkich funkcji urządzenia bezpośrednio z panelu przedniego. Cztery przyciski, enkoder, czytelny kolorowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości oraz przemyślana struktura menu pozwalają użytkownikowi na szybką zmianę i konfigurację ustawień urządzenia.


W pamięci wewnętrznej można zapisać sześć różnych konfiguracji urządzenia. Dzięki nim interfejs przekształca się w zupełnie inne urządzenia za pomocą prostego wciśnięcia przycisku, co jest szczególnie przydatne w trybie samodzielnym. Ponadto TotalMix FX może być również sterowany zewnętrznie poprzez MIDI.


W zestawie potężne aplikacje do miksowania, monitorowania i pomiarów

Digiface AES zawiera również potężny cyfrowy mikser pracujący w czasie rzeczywistym, TotalMix FX. Umożliwia on w pełni niezależne krosowanie i miksowanie kanałów wejściowych i odtwarzania do wszystkich wyjść fizycznych. Niezależne submiksy stereo oraz obszerna sekcja Control Room oferują niezrównane możliwości monitorowania i wszechstronny routing.


TotalMix Remote zwiększa moc interfejsów RME przez umożliwienie zdalnego sterowania z urządzeń iOS oraz komputerów PC/Mac. Dzięki uproszczonej konfiguracji – wystarczy wpisać adres IP komputera, którym chciałbyś sterować przy pomocy TotalMix Remote – użytkownicy mogą szybko ustawiać wszystkie parametry TotalMix FX na głównym systemie, chodząc po studiu z tabletem lub z reżyserki znajdującej się w innym miejscu obiektu.


RME USB – Przenoszenie dźwięku z najniższą latencją i przy wiodącej w branży stabilności

Korzystaj ze swojego interfejsu audio RME na komputerach Mac i PC dzięki niezawodnym, stabilnym i regularnie aktualizowanym sterownikom. Ponieważ RME Audio tworzy własny rdzeń interfejsu, nie jest uzależnione od stron trzecich w zakresie aktualizacji, modyfikacji lub poprawek błędów, dzięki czemu klienci mogą korzystać z najnowszych systemów operacyjnych bez przerw i opóźnień.


‌Wejścia analogowe

Wejście mikrofonowe/liniowe: 1-2, XLR

  • Wejście: XLR, symetryzowane elektronicznie
  • Impedancja wejścia symetrycznego przy 1 kHz: 2 kΩ, tłumik 5,3 kΩ
  • Impedancja wejścia niesymetrycznego przy 1 kHz: 1kΩ, tłumik 2,6 kΩ
  • Maksymalny poziom wejściowy, 0 dB wzmocnienia: +8 dBu
  • Maksymalny poziom wejściowy, 65 dB wzmocnienia: -57 dBu
  • Zakres wzmocnienia: 65 dB
  • EIN: -129 dBu A-ważona, wzmocnienie 60 dB, 150 Ω, 20 Hz – 20 kHz
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR): 113 dB RMS nieważone, 115 dBA
  • Pasmo przenoszenia przy 44,1 kHz, -0,1 dB: 16 Hz – 20,4 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 96 kHz, -0,5 dB: 7 Hz – 45,8 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 192 kHz, -1 dB: 5 Hz – 88 kHz
  • Pasmo przenoszenia z tłumikiem (PAD) przy 44.1 kHz, -0,1 dB: 5 Hz – 20,4 kHz
  • Pasmo przenoszenia z tłumikiem (PAD) przy 96 kHz, -0,5 dB: 2,5 Hz – 45,8 kHz
  • Pasmo przenoszenia z tłumikiem (PAD) przy 192 kHz, -1 dB: 2 Hz – 88 kHz
  • THD: < -110 dB, < 0,0003 %
  • THD+N: < -106 dB, < 0,0005 %
  • Separacja kanałów: > 110 dB

Wejście TRS 1-2

Jak XLR, z wyjątkiem:

  • Wejście: 6,3 mm TRS jack, symetryzowane elektronicznie
  • Impedancja wejściowa przy 1 kHz: 12 kΩ (sygnał symetryczny), 18 kΩ(sygnał niesymetryczny)
  • Maksymalny poziom wejściowy, 0 dB wzmocnienia: +24 dBu
  • Maksymalny poziom wejściowy, 65 dB wzmocnienia: -41 dBu
  • Pasmo przenoszenia przy 44.1 kHz, -0,1 dB: 2 Hz – 20,3 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 96 kHz, -0,5 dB: 1,5 Hz – 44,3 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 192 kHz, -1 dB: 1 Hz – 70 kHz

DA, Wyjście liniowe 1-2

  • Wyjście: XLR, symetryzowane elektronicznie
  • Przełączany poziom wyjściowy: +19 dBu, +13 dBu, +4 dBu
  • Zakres dynamiczny (DR) przy +19 dBu: 120 dB (AES17), 123 dBA
  • Zakres dynamiczny (DR) przy +13 dBu: 114 dB (AES17), 116,5 dBA
  • Zakres dynamiczny (DR) przy +4 dBu: 114 dB (AES17), 116,5 dBA
  • Pasmo przenoszenia przy 44.1 kHz, -0,5 dB: 0 Hz – 20,7 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 96 kHz, -0,5 dB: 0 Hz – 45 kHz
  • Pasmo przenoszenia przy 192 kHz, -1 dB: 0 Hz – 90,8 kHz
  • THD: < -110 dB, < 0,0003 %
  • THD+N: < -110 dB, < 0,0003 %
  • Separacja kanałów: > 110 dB
  • Impedancja wyjściowa: 300 Ω

DA – Stereofoniczne wyjście słuchawkowe (7-8)

jako DA, z wyjątkiem:

  • Wyjście: TRS 6,3 mm, niesymetryczne
  • Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, High: +13 dBu
  • Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, Low: +7 dBu
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy ustawieniu High: 120 dB (AES17), 122 dBA
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR) przy ustawieniu Low: 114 dB (AES17), 116,5 dBA
  • Impedancja wyjściowa: 5 Ω
  • Maksymalna moc na kanał, przy obciążeniu 32 Ω, 0,1% THD: 80 mW
  • THD+N przy obciążeniu 32 Ω: -105 dB, 0,0005%

MIDI

  • 1 x we/wy MIDI poprzez kabel rozgałęźny 2 x DIN (5-pinowe)
  • Izolowane galwanicznie przez optoizolator
  • Tryb Hi-speed: Jitter i czas reakcji zwykle poniżej 1 ms
  • Oddzielne 128 bajtowe FIFO dla wejścia i wyjścia

Cyfrowe

  • Zegary cyfrowe: Wewnętrzny, AES, SPDIF, ADAT
  • Tłumienie jittera w zegarach zewnętrznych: > 50 dB (2.4 kHz)
  • Efektywny wpływ zniekształceń jittera zegara na konwersję AD i DA: prawie zerowy
  • Digital Bitclock PLL dla bezproblemowej synchronizacji ADAT
  • Obsługiwane częstotliwości próbkowania: od 28 kHz do 200 kHz

Wejścia cyfrowe

AES/EBU

  • 1 x XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992
  • Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,3 Vpp)
  • Zgodność z SPDIF (IEC 60958)
  • Akceptuje format konsumencki i profesjonalny
  • Zakres synchronizacji: 27 kHz – 200 kHz
  • Tłumienie jittera: > 30 dB (2,4 kHz)

Koncentryczne SPDIF

  • 1 x RCA, zgodne z IEC 60958
  • Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,3 Vpp)
  • Akceptuje format konsumencki i profesjonalny
  • Zakres synchronizacji: 27 kHz – 200 kHz
  • Tłumienie jittera: > 30 dB (2,4 kHz)

Optyczny ADAT

  • 2 x TOSLINK, format zgodny ze specyfikacją Alesis
  • Standard: 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz
  • Double Speed (S/MUX): 4 kanały 24 bity/96 kHz
  • Quad Speed (S/MUX4): 2 kanały 24 bity/192 kHz
  • Bitclock PLL zapewnia doskonałą synchronizację nawet przy płynnej zmianie częstotliwości próbkowania (varispeed)
  • Zakres synchronizacji: 31,5 kHz – 50 kHz
  • Tłumienie jittera: > 50 dB (2,4 kHz)

SRC

  • Wejścia AES, koncentryczne SPDIF lub optyczne SPDIF (przełączane)
  • 2 kanały, od 32 do 192 kHz
  • Maks. współczynnik konwersji. 1:7 i 7:1
  • THD+N: -139 dB
  • Zakres dynamiczny (DR): 139 dB (AES17), 142 dBA
  • Latencja: 109 próbek, 2,47 ms przy 44,1 kHz, 1,14 ms przy 96 kHz, 0,57 ms przy 192 kHz

Wyjścia cyfrowe

AES/EBU

  • XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992
  • Impedancja wyjściowa: 5 Vss
  • Format profesjonalny zgodnie z AES3-1992-4
  • Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania od 28 kHz do 200 kHz

Koncentryczne SPDIF

  • 1 x RCA, zgodne z IEC 60958
  • Impedancja wyjściowa: 0,7 Vss
  • Format konsumencki SPDIF zgodnie z IEC 60958
  • Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania od 28 kHz do 200 kHz

ADAT

  • 1 x TOSLINK
  • Standard: 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz
  • Double Speed (S/MUX): 4 kanały 24 bity/ 96 kHz
  • Quad Speed (S/MUX4): 2 kanały 24 bity / 192 kHz

Ogólne

  • Zasilanie: Zasilanie z magistrali USB lub za pomocą zasilacza zewnętrznego
  • Typowy pobór mocy: 3 W
  • Prąd przy zasilaniu zewnętrznym 12 V: 250 mA (3 W)
  • Wymiary (SxWxG): 215 x 44 x 130 mm
  • Waga: 880g
  • Zakres temperatur: +5° do +50° C
  • Wilgotność względna: < 75%, bez kondensacji
Dostawa

Szczegóły dostawy produktu RME Digiface AES - Interfejs Audio USB 2.0

Wysyłka z Warszawa, Polska.

Dostawa do

Kraj
Kod pocztowy

Jeżeli chcesz zobaczyć dokładne metody dostawy dostępne w Twojej lokalizacji, uzupełnij powyższe pola.

Zadaj pytanie

Zadaj pytanie odnośnie produktu

Dane kontaktowe

* wymagane pola

Recenzje (0)

0.0

0 recenzji


Oceń ten produkt jako pierwszy


Dodaj recenzję produktu

RME jest to niemiecka firma założona przez Matthiasa Carstensa w 1996 roku. Zespoł programistów pracuje nad wysokiej jakości i najbardziej innowacyjnymi rozwiązaniami audio za jak najniższa cenę. Marka produkuje np. interfejsy, przejściówki USB, łącza, przetworniki, przedwzmacniacze.

OFirma

  • Siedziba producenta: Niemcy
  • Średnia ocena produktów: 5.0

PProdukty

  • Liczba produktów: 71

SStatystyki napraw

  • Wskaźnik serwisowania: 3,58%
  • Średni czas naprawy: 24 dni
Dowiedz się więcej o producencie RME