Kupując w naszym sklepie masz 30 dni na zwrot zakupionego produktu od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Jeżeli przedmiot zakupu nie spełni Twoich oczekiwań, będziesz mógł go bez żadnych problemów zwrócić i otrzymasz zwrot pieniędzy!
UWAGA! Po otrzymaniu licencji cyfrowej konsument traci prawo do odstąpienia od umowy kupna, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827).
Więcej na ten temat znajdziesz tutaj: https://supersound.pl/30-dni-na-zwrot
Dokładamy wszelkich starań aby w naszej ofercie znajdowały się jedynie produkty wykonane przy zastosowaniu najwyższej jakości materiałów, najnowszych technologii oraz gruntownie przetestowane. Każde sprzedawane przez nas urządzenie posiada gwarancję producenta, dystrybutora lub sprzedawcy. W zależności od rodzaju produktu okres gwarancyjny może wynosić od 1 do 10 lat.
Jeżeli w zakupionym w SUPERSOUND.PL sprzęcie nastąpiła awaria to w celu realizacji naprawy można skorzystać z jednej z niżej wymienionych opcji:
- - Odesłać towar bezpośrednio do autoryzowanego serwisu zgodnie z zasadami/procedurami opisanymi w dołączonej książce serwisowej/gwarancyjnej lub innym dokumencie gwarancyjnym dołączonym do sprzętu (jeśli taki występuje)
- - Dokonać zgłoszenia usterki za pośrednictwem supersound.pl wypełniająć formularz znajdujący się tutaj: https://supersound.pl/serwis Po wysłaniu zgłoszenia tak szybko jak to będzie możliwe z osobą zgłaszającą usterkę skontaktuje się nasz konsultant w celu ustalenia szczegółów dotyczących transportu uszkodzonego sprzętu.
Dokonując zakupu na kwotę równą bądź przekraczającą 250 zł nie płacisz nic za przesyłkę.
Dokładamy wszelkich starań aby wysyłany towar był zawsze odpowiednio zabezpieczony/zapakowany. Zależy nam również na tym aby czas dostawy był jak najkrótszy, dlatego korzystamy jedynie ze sprawdzonych firm kurierskich. Od momentu nadania przesyłka powinna być na miejscu w ciągu 24 godzin.
Pomimo to, prosimy naszych klientów, aby podczas odbioru przesyłki od kuriera (ważne aby był obecny) dokładnie sprawdzali czy opakowanie nie jest uszkodzone a w przypadku stwierdzenia takiego uszkodzenia spisywali odpowiedni protokół. Protokół jest podstawą do uzyskania odszkodowania.
Zmniejszamy zużycie papieru w firmie poprzez udostępnianie i wysyłkę dokumentów w formie elektronicznej, aby unikać niepotrzebnego drukowania i zużywania papieru. W formie elektronicznej na podany adres mailowy w zamówieniu otrzymasz:
- wszelkie niezbędne kontakty,
- formularz zwrotu,
- gwarancję,
- dowód zakupu: paragon lub fakturę.
Raty
W naszym sklepie masz możliwość skorzystania z rat. Kupuj na raty online bez wychodzenia z domu! Decyzja o przyznaniu rat nawet w 15 minut.
Jak kupić na raty?
Dodaj produkt do koszyka a następnie wybierz eRaty Santander jako metodę płatności. System przekieruje Cię do wniosku, który uzupełnisz online. Jeśli wszystko pójdzie dobrze przystąpimy do realizacji zamówienia.
Leasing
Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą na ternie Polski możesz skorzystać z Leasingu online. W naszym sklepie załatwisz wszelkie formalności leasingowe całkowicie ON LINE, z dowolnego miejsca o dogodnej dla Ciebie porze 24h / 7 / 365 w 15 minut ! Skorzystaj z oferty firmy LeaseLink idealnie dopasowanej do firm - bez wypełniania i przesyłania żadnych wniosków, dokumentów i straty czasu. Decyzja otrzymasz nawet w 2 minuty.
Jak kupić przez leasing?
Dodaj produkt do koszyka a następnie wybierz Leasing (dla firm) jako metodę płatności. System przekieruje Cię do wniosku, który uzupełnisz online. Jeśli wszystko pójdzie dobrze przystąpimy do realizacji zamówienia.
Kupując w naszym sklepie masz 30 dni na zwrot zakupionego produktu od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Jeżeli przedmiot zakupu nie spełni Twoich oczekiwań, będziesz mógł go bez żadnych problemów zwrócić i otrzymasz zwrot pieniędzy!
UWAGA! Po otrzymaniu licencji cyfrowej konsument traci prawo do odstąpienia od umowy kupna, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827).
Więcej na ten temat znajdziesz tutaj: https://supersound.pl/30-dni-na-zwrot
Dokładamy wszelkich starań aby w naszej ofercie znajdowały się jedynie produkty wykonane przy zastosowaniu najwyższej jakości materiałów, najnowszych technologii oraz gruntownie przetestowane. Każde sprzedawane przez nas urządzenie posiada gwarancję producenta, dystrybutora lub sprzedawcy. W zależności od rodzaju produktu okres gwarancyjny może wynosić od 1 do 10 lat.
Jeżeli w zakupionym w SUPERSOUND.PL sprzęcie nastąpiła awaria to w celu realizacji naprawy można skorzystać z jednej z niżej wymienionych opcji:
- - Odesłać towar bezpośrednio do autoryzowanego serwisu zgodnie z zasadami/procedurami opisanymi w dołączonej książce serwisowej/gwarancyjnej lub innym dokumencie gwarancyjnym dołączonym do sprzętu (jeśli taki występuje)
- - Dokonać zgłoszenia usterki za pośrednictwem supersound.pl wypełniająć formularz znajdujący się tutaj: https://supersound.pl/serwis Po wysłaniu zgłoszenia tak szybko jak to będzie możliwe z osobą zgłaszającą usterkę skontaktuje się nasz konsultant w celu ustalenia szczegółów dotyczących transportu uszkodzonego sprzętu.
Dokonując zakupu na kwotę równą bądź przekraczającą 250 zł nie płacisz nic za przesyłkę.
Dokładamy wszelkich starań aby wysyłany towar był zawsze odpowiednio zabezpieczony/zapakowany. Zależy nam również na tym aby czas dostawy był jak najkrótszy, dlatego korzystamy jedynie ze sprawdzonych firm kurierskich. Od momentu nadania przesyłka powinna być na miejscu w ciągu 24 godzin.
Pomimo to, prosimy naszych klientów, aby podczas odbioru przesyłki od kuriera (ważne aby był obecny) dokładnie sprawdzali czy opakowanie nie jest uszkodzone a w przypadku stwierdzenia takiego uszkodzenia spisywali odpowiedni protokół. Protokół jest podstawą do uzyskania odszkodowania.
Zmniejszamy zużycie papieru w firmie poprzez udostępnianie i wysyłkę dokumentów w formie elektronicznej, aby unikać niepotrzebnego drukowania i zużywania papieru. W formie elektronicznej na podany adres mailowy w zamówieniu otrzymasz:
- wszelkie niezbędne kontakty,
- formularz zwrotu,
- gwarancję,
- dowód zakupu: paragon lub fakturę.
Raty
W naszym sklepie masz możliwość skorzystania z rat. Kupuj na raty online bez wychodzenia z domu! Decyzja o przyznaniu rat nawet w 15 minut.
Jak kupić na raty?
Dodaj produkt do koszyka a następnie wybierz eRaty Santander jako metodę płatności. System przekieruje Cię do wniosku, który uzupełnisz online. Jeśli wszystko pójdzie dobrze przystąpimy do realizacji zamówienia.
Leasing
Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą na ternie Polski możesz skorzystać z Leasingu online. W naszym sklepie załatwisz wszelkie formalności leasingowe całkowicie ON LINE, z dowolnego miejsca o dogodnej dla Ciebie porze 24h / 7 / 365 w 15 minut ! Skorzystaj z oferty firmy LeaseLink idealnie dopasowanej do firm - bez wypełniania i przesyłania żadnych wniosków, dokumentów i straty czasu. Decyzja otrzymasz nawet w 2 minuty.
Jak kupić przez leasing?
Dodaj produkt do koszyka a następnie wybierz Leasing (dla firm) jako metodę płatności. System przekieruje Cię do wniosku, który uzupełnisz online. Jeśli wszystko pójdzie dobrze przystąpimy do realizacji zamówienia.
Dobierz do zestawu
- Opis
-
Szczegóły
W zestawie z kursem Domowe Studio Nagrań
Domowe studio nagrań - czas: 05h 10m 07s, 53 części
Nasz kurs Domowe Studio Nagrań dedykujemy wszystkim, którzy zaczynają przygodę z dźwiękiem. Nie jest to kurs realizacji dźwięku, ale przewodnik po świecie rozwiązań sprzętowych i programowych używanych w nowoczesnej produkcji dźwiękowej i muzycznej. Wszak wiele światowych hitów powstaje obecnie w dobrze wyposażonych domowych pracowniach!
30 IN/ 30 OUT [24-bity/ 192kHz], 12 analog I/O [TRS], Main Out [XLR], 4 preampy mikrofonowe [Combo], 2 wyjścia słuchawkowe, AES/EBU, 2x ADAT I/O, WordClock I/O, 2x MIDI I/O, USB 2.0, DURec [rejestracja audio na nośnikach flash / HDD], TotalMix FX, Advanced Remote Control USB
FeaturesWith exceptional flexibility and compatibility, the inclusion of DURec (Direct USB Recording), and RME’s famous low latency hardware and driver designs, the Fireface UFX II delivers a rich feature set that will appeal to users in both high end home studios and commercial audio production facilities.With capacity for 60 audio channels (30 input and 30 output), support for sampling frequencies upward of 192 kHz, and the flexibility provided by USB connectivity, the new Fireface UFX II is an ideal solution to a wide range of recording, mixing, and monitoring applications.The Fireface UFX II offers excellent flexibility that enables the interface to fit seamlessly into a myriad of production environments. Analog, ADAT, AES, SPDIF, and USB 2 are all standard on the Fireface UFX II. Equally impressive is the unit’s channel count: 12 analog, 16 ADAT, and 2 AES for 30 channels input and 30 channels output. Further, with support for USB 2 connectivity, the new Fireface UFX II can integrate with RME’s optional ARC USB remote controller.RME’s Fireface UFX II incorporates premium AD/DA converters, optimized analog I/O circuits, as well as improved SNR and THD values to guarantee pristine, crystal clear and transparent audio. A new PAD-free mic circuit design with +18 dBu maximum input level and 75 dB gain range provides trouble-free operation for the most demanding recording environments.Further, new low impedance, high power phones outputs (2 Ohms) with +19 dBu maximum output level provide ample output power and volume on any headphones - high or low impedance.TopImproved DURec (Direct USB Recording)The Fireface UFX II also includes DURec (Direct USB Recording), which is available on the front of the interface. It now offers second generation hardware with improved USB functionality and compatibility - providing greater reliability, even with slower or multi-partitioned USB thumb drives.TopARC USB Remote Control - Plug’n Play PlusThe ARC USB connects to your computer via USB, and talks to TotalMix FX directly. It has 15 freely assignable and illuminated buttons, one encoder wheel, and a TS jack to connect a foot switch.The ARC USB is a USB 1.1 MIDI remote control for the Fireface UFX II. Thanks to operating as a UAC 1 class device, it is natively compatible to Windows and Mac OS X. As soon as it is present in the operating system, TotaIMix FX will automatically detect the ARC USB, and communicate with it via simple MIDI remote commands to control the UFX II.TotalMix FXSince 2001, TotalMix has added unlimited routing and mixing to RME audio interfaces. Its unique capability to create as many independent submixes as output channels available, turned it into the most flexible and powerful mixer of its kind.With supported hardware, TotalMix FX includes a complete effects system, which not only adds flexibility to the recording chain, but also makes latency saddled software solutions obsolete.TotalMix FX can completely replace an external mixer, enabling the creation of multiple latency-free monitor mixes with EQ, Dynamics, Reverb and Delay for any outputs, incl. main monitors and headphone mixes for musicians.TopTotalMix FX for iPad™ AppTotalMix FX for iPad™ adds full control over hardware mixer and DSP effects for Fireface UFX+, UFX II, UFX, UCX, 802, Babyface, Babyface Pro and MADIface Pro when in Class Compliant Mode, and lets you create, store and load complete mixes directly from the iPad™TopTechnical SpecificationsAnalogAD, Line In 1-8, rear• Resolution AD: 24 bit• Signal to Noise ratio (SNR): 113 dB RMS unweighted, 116 dBA• Frequency response @ 44.1 kHz, -0.1 dB: 5 Hz – 20.8 kHz• Frequency response @ 96 kHz, -0.5 dB: 3 Hz – 45.8 kHz• Frequency response @ 192 kHz, -1 dB: 2 Hz – 92 kHz• THD: < -110 dB, < 0.00032 %• THD+N: < -104 dB, < 0.00063 %• Channel separation: > 110 dB• Maximum input level: +19 dBu• Input: 6.3 mm TRS jack, electronically balanced• Input impedance: 8 kOhm unbalanced, 12 kOhm balanced• Input sensitivity switchable to Lo Gain, +4 dBu• Input level for 0 dBFS @ Lo Gain: +19 dBu• Input level for 0 dBFS @ +4 dBu: +13 dBu• Variable gain: 0 to +12 dB• Minimum level for 0 dBFS: +1 dBu, -1.2 dBVMicrophone In 9-12, frontAs AD, but:• Input: XLR, electronically balanced• Input impedance: 3.4 kOhm• Signal to Noise ratio (SNR): 115 dB RMS unweighted, 118 dBA• Gain range: 75 dB• Maximum input level, Gain 0 dB: +18 dBu• Maximum input level, Gain 75 dB: -57 dBu• CLIP LED: 0 dBFS • SIG LED: -60 dBFSInstrument In 9-12, frontAs AD, but:• Input: 6.3 mm TS jack, unbalanced• Input impedance: 1 MOhm• Signal to Noise ratio (SNR): 114 dB RMS unweighted, 118 dBA• Gain range: 42 dB• Maximum input level, Gain 8 dB: +21 dBu• Maximum input level, Gain 50 dB: -21 dBuDA, Line Out 3-8, rear• Resolution: 24 bit• Dynamic range (DR): 115 dB RMS unweighted, 118 dBA• Frequency response @ 44.1 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 20.8 kHz• Frequency response @ 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 45 kHz• Frequency response @ 192 kHz, -1 dB: 5 Hz - 89 kHz• THD: < -110 dB, < 0.00032 %• THD+N: < -104 dB, < 0.00063 %• Channel separation: > 110 dB• Maximum output level: +19 dBu• Output: 6.3 mm TRS jack, servo-balanced• Output impedance: 75 Ohm unbalanced, 150 Ohm balanced• Output level switchable Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV• Output level at 0 dBFS @ Hi Gain: +19 dBu• Output level at 0 dBFS @ +4 dBu: +13 dBu• Output level at 0 dBFS @ -10 dBV: +2 dBVDA - Stereo Monitor Output XLR (1-2)As DA, but:• Output: XLR, balanced• Output level switchable 24 dBu, Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV• Output level at 0 dBFS @ 24 dBu: +24 dBu• Output level at 0 dBFS @ Hi Gain: +19 dBu• Output level at 0 dBFS @ +4 dBu: +13 dBu• Output level at 0 dBFS @ -10 dBV: +2 dBVDA - Stereo Monitor Output Phones (9-12)As DA, but:• Output: 2 x 6.3 mm TRS stereo jack, unbalanced• Maximum output level at 0 dBFS, High: +19 dBu• Maximum output level at 0 dBFS, Low: +2 dBV• Output impedance: 2 Ohm• Max power per channel @ 32 Ohm load, 0.1% THD: 210 mW (2.6 Vrms, +10.5 dBu)MIDI• 2 x MIDI I/O via 5-pin DIN jacks• Galvanically isolated by optocoupled input• Hi-speed mode: Jitter and response time typically below 1 ms• Separate 128 byte FIFOs for input and outputDigital• Clocks: Internal, ADAT, AES, MADI, word clock• Low Jitter Design: < 1 ns in PLL mode, all inputs• Internal clock: 800 ps Jitter, Random Spread Spectrum• Jitter suppression of external clocks: > 30 dB (2.4 kHz)• Effective clock jitter influence on AD and DA conversion: near zero• PLL ensures zero dropout, even at more than 100 ns jitter• Digital Bitclock PLL for trouble-free varispeed ADAT operation• Supported sample rates: 28 kHz up to 200 kHzDigital InputsAES/EBU• 1 x XLR, transformer-balanced, galvanically isolated, according to AES3-1992• High-sensitivity input stage (< 0.3 Vpp) • SPDIF compatible (IEC 60958)• Accepts Consumer and Professional format• Lock range: 27 kHz – 200 kHz• Jitter when synced to input signal: < 1 ns• Jitter suppression: > 30 dB (2.4 kHz)ADAT Optical• 2 x TOSLINK, format according to Alesis specification• Standard: 2 x 8 channels 24 bit, up to 48 kHz• Double Speed (S/MUX): 2 x 4 channels 24 bit 96 kHz• Quad Speed (S/MUX4): 2 x 2 channels 24 bit 192 kHz• Bitclock PLL ensures perfect synchronisation even in varispeed operation• Lock range: 31.5 kHz – 50 kHz • Jitter when synced to input signal: < 1SPDIF optical (ADAT2)• 1 x optical, according to IEC 60958• Accepts Consumer and Professional format• Lock range: 27 kHz – 200 kHz• Jitter when synced to input signal: < 1 ns• Jitter suppression: > 30 dB (2.4 kHz)Word Clock• BNC• Internal termination 75 Ohm switchable• Automatic Double/Quad Speed detection and internal conversion to Single Speed• SteadyClock guarantees super low jitter synchronization even in varispeed operation• Not affected by DC-offsets within the network• Signal Adaptation Circuit: signal refresh through auto-center and hysteresis• Overvoltage protection• Level range: 1.0 Vpp – 5.6 Vpp• Lock Range: 27 kHz – 200 kHz• Jitter when synced to input signal: < 1 ns• Jitter suppression: > 30 dB (2.4 kHz)Digital OutputsAES/EBU• XLR, transformer-balanced, galvanically isolated, according to AES3-1992• Output level Professional 4.5 Vpp, Consumer 2.6 Vpp• Format Professional according to AES3-1992 Amendment 4• Format Consumer (SPDIF) according to IEC 60958• Single Wire mode, sample rate 28 kHz up to 200 kHzADAT• 2 x TOSLINK• Standard: 2 x 8 channels 24 bit, up to 48 kHz• Double Speed (S/MUX): 2 x 4 channels 24 bit 96 kHz• Quad Speed (S/MUX4): 2 x 2 channels 24 bit 192 kHzSPDIF optical (ADAT2)• Format Consumer (SPDIF) according to IEC 60958• Sample rate 28 kHz up to 200 kHzWord Clock• BNC• Max. output voltage: 5 Vpp• Output voltage @ 75 Ohm termination: 4.0 Vpp• Output impedance: 10 Ohm• Frequency range: 27 kHz – 200 kHzGeneral• Power supply: Internal switching PSU, 100 - 240 V AC, 36 Watts• Idle power consumption: 19 Watts• Typical power consumption: 22-25 Watts• Dimensions including rack ears (WxHxD): 483 x 44 x 210 mm (19" x 1.73" x 8.5")• Dimensions without rack ears (WxHxD): 440 x 44 x 210 mm (17.3" x 1.73" x 8.3")• Total depth: 240 mm (9.4”)• Weight: 3 kg ( 6.6 lbs)• Temperature range: +5° up to +50° Celsius (41° F up to 122°F)• Relative humidity: < 75%, non condensing - Dostawa
-
Szczegóły dostawy produktu RME FIREFACE UFX II + kurs domowe studio nagrań
Wysyłka z Warszawa, Polska.
Dostawa do
Jeżeli chcesz zobaczyć dokładne metody dostawy dostępne w Twojej lokalizacji, uzupełnij powyższe pola.
- Zadaj pytanie
-
Zadaj pytanie odnośnie produktu
- Negocjuj cenę
-
Negocjuj cenę produktu
- Recenzje (1)
-
5.0 / 5
1 recenzja
JakośćTrwałośćWyglądCena
Dodaj recenzję produktuRecenzje klientów
-
Jakość Trwałość Wygląd Cena Recenzja użytkownika  Maja niezweryfikowana
Dodano czw. 10 gru. 2020
Kurs dostałam jako gratis do zamówienia. Rejestracja przebiegła bez problemu. Ilośc materiału jest ogromna i bardzo cenna.
Kurs dostałam jako gratis do zamówienia. Rejestracja przebiegła bez problemu. Ilośc materiału jest ogromna i bardzo cenna.
-
O producencie RME
RME jest to niemiecka firma założona przez Matthiasa Carstensa w 1996 roku. Zespoł programistów pracuje nad wysokiej jakości i najbardziej innowacyjnymi rozwiązaniami audio za jak najniższa cenę. Marka produkuje np. interfejsy, przejściówki USB, łącza, przetworniki, przedwzmacniacze.
Firma
- Siedziba producenta: Niemcy
- Średnia ocena produktów: 5.0
Produkty
- Liczba produktów: 64
Statystyki napraw