Moog One to najlepszy syntezator firmy Moog – polifoniczny, analogowy syntezator marzeń z trzyczęściowym multitimbralem, stworzony do inspirowania wyobraźni, stymulowania twórczości i otwierania wrót do nowych, ogromnych obszarów potencjału dźwiękowego.
Moog One jest pierwszym polifonicznym analogowym syntezatorem firmy Moog od ponad trzech dekad, kulminacją wieloletnich badań i został opracowany w taki sposób, aby przewyższał wszelkie oczekiwania w stosunku do polifonicznego instrumentu Moog.
Oscylatory przebiegu trójkątnego
Sekcja oscylatorów Moog One wyposażona jest także w synchronizację (hard sync) oraz analogową modulację pierścieniową i FM do generowania analogowych brzmień bez żadnych granic.
Dwuźródłowy generator szumu
Mikser
Filtr drabinkowy i zmiennostanowy
Te dwa filtry mogą przetwarzać dźwięki osobno lub razem, działając szeregowo lub równolegle, zapewniając dostęp do żywego spektrum klasycznych, przytłumionych i zupełnie nowych brzmień filtra.
Generator wolnych przebiegów (LFO)
Obwiednie
Modulacja
Efekty syntezatora, efekty sumy i pogłosy Eventide®
Synth Effects dodawane są do pojedynczych warstw multitimbralu, zaś Master Bus Effects można stosować przez wysyłki do wszystkich trzech syntezatorów naraz. Pomimo tego, że efekty są cyfrowe, Moog One zachowuje całkowicie analogową ścieżkę sygnału i nie ma żadnego przetwarzania liniowego, gdy efekty są wyłączone.
3-częściowy multitimbral i tryb Unison
Multitimbralowa synteza została uproszczona w Moog One dzięki modułowi „Panel Focus”. Wybór Synth lub Panel Focus powoduje, że pokrętła i przyciski przedniego panelu Moog One przechodzą na sterowanie tej warstwy multitimbralu. W celu jednoczesnej regulacji kilku syntezatorów użytkownicy mogą również wybrać kilka warstw naraz.
Klawiatura i pad X/Y
Przycisk MORE
Presety i Performance Set
Można też załadować maksymalnie 64 presety do modułu „Performance Set” w Moog One, gdzie będą one natychmiastowo dostępne pod konfiguracją przycisków „Bank /Preset” – niezbędne do występów na żywo.
User Space
Snapshot
Złącza analogowe i cyfrowe
Konfiguracje
Najważniejsze cechy:
- Polifonia 8- lub 16-głosowa,
- 3 oscylatory na jeden głos z miksowaniem kształtu fal i wyświetlaczami OLED,
- Tryb Unison (maksymalnie 48 oscylatorów w instrumencie 16-głosowym),
- 2 filtry na każdy głos z możliwością miksowania filtrów (2 filtry Multimode State Variable, które działają jako pojedynczy filtr i klasyczny dolnoprzepustowy/górnoprzepustowy, drabinkowy filtr Mooga),
- 3 obwiednie DAHDSR na każdy głos z krzywymi wybieranymi przez użytkownika,
- 3 częściowy multitimbral,
- Sekwencer i arpeggiator w każdej barwie (części multitimbralu),
- Dwuźródłowy generator szumu z osobną obwiednią,
- Mikser z wejściem zewnętrznego sygnału audio,
- Modulator pierścieniowy z wyborem routingu,
- Oscylator FM i Hard Sync z wyborem routingu,
- Wysokiej klasy, 61-klawiszowa klawiatura Fatar TP-8S z dynamiką i aftertouch,
- Przypisywalny pad X/Y, czuły na siłę docisku,
- Efekty cyfrowe (Synth i Master Bus),
- Zapisywanie, klasyfikowanie i przywoływanie dziesiątek tysięcy presetów,
- Tworzenie setów składających się z maksymalnie 64 presetów, dostępnych pod przyciskiem,
- 2 x wyjście słuchawkowe 2 x 1/4″,
- 2 x para przypisywalnych wyjść 1/4″ (obsługa złącza TRS i TS),
- 4 x sprzętowe inserty 1/4″ (TRS),
- 1 x wejście zewnętrznego sygnału audio 1/4″ (poziom liniowy),
- 1 x wejście combo XLR +TRS 1/4″ zewnętrznego sygnału audio z regulacją poziomu,
- 9 x przypisywalne wejście/wyjście CV/GATE (5x wejście / 4x wyjście),
- Obsługa dysków USB do tworzenia kopii zapasowej systemu i presetów,
- Port LAN do rozbudowy w przyszłości,
- Wymiary: (szer. x gł. x wys.): 107 cm x 51 cm x 18 cm.
Polifoniczny silnik brzmieniowy Moog One dostępny jest w konfiguracji 8-głosowej i 16-głosowej. Zbudowano go na bazie najpotężniejszej architektury syntezatorowej, jaka kiedykolwiek została wykorzystana w instrumencie Mooga. Moog One oferuje w każdym głosie 3 nowo skonstruowane, analogowe oscylatory (VCO), 2 niezależne filtry analogowe, dwuźródłowy, analogowy generator szumu, mikser analogowy z wejściami zewnętrznego sygnału audio, 4 LFO i 3 obwiednie. W celu zapewnienia nieskończenie inspirujących doświadczeń podczas gry, każde z 3 brzmień można z łatwością dzielić i nakładać na siebie wzdłuż całej ekspresyjnej, 61-klawiszowej klawiatury Moog One. Każde brzmienie ma własny sekwencer, arpeggiator i zestaw efektów – zawierający profesjonalne pogłosy firmy Eventide®.
Przedni panel Moog One został zamontowany w wykańczanej ręcznie obudowie z jesionu i aluminium. Wyposażony jest w 73 pokrętła oraz 144 przyciski i zachęca do fizycznego kontaktu z każdym regulatorem wpływającym na brzmienie i wykonanie. Więcej funkcji jest łatwo dostępnych dzięki przyciskowi „More” znajdującemu się w każdym module, którego naciśnięcie wyświetla na znajdującym się na centralnym panelu ekranie LCD dodatkowe parametry, zapewniając najbardziej transparentne i wygodne tworzenie brzmień.
Moog One jest niespotykanym do tej pory kanałem ekspresji Twojego twórczego głosu. Twórz, kształtuj i przekształcaj własne brzmienie przy prawie nieograniczonych możliwościach.
Każdy głos Moog One wykorzystuje trzy nowe, analogowe oscylatory sterowane napięciowo (VCO) o przebiegu trójkątnym. Sygnał wyjściowy każdego oscylatora jest ustawianym przez użytkownika miksem wybranego przebiegu trójkątnego/piłokształtnego z przebiegiem impulsowym o zmiennej szerokości impulsu.
Moog One wykracza poza tradycyjne konstrukcje oscylatorów: czas narastania/opadania fali trójkątnej i faza resetu fali piłokształtnej mogą być kształtowane i modulowane w celu tworzenia szerokiej palety klasycznych brzmień analogowych. Łączenie fali trójkątnej/piłokształtnej z impulsową otwiera nowe wymiary wolności harmonicznej i tworzy złożone przebiegi, których zwykle nie ma w syntezatorach analogowych.
Każdy głos Moog One zawiera zaawansowany dwuźródłowy analogowy generator szumu, który pozwala na wybór i miksowanie szumu o różnych kolorach przy wykorzystaniu specjalnego generatora obwiedni szumu. Ten wyjątkowy moduł jest potężnym narzędziem do dodawania do dźwięku perkusyjnego ataku, oddechu lub pełnego uderzenia.
Moog One ma uniwersalny mikser analogowy, zapewniający regulacje głośności i wybór routingu filtra dla każdego oscylatora, generatora szumu, modulatora pierścieniowego i wejścia zewnętrznego audio – źródła dźwięku można kształtować niezależnie rożnymi filtrami lub jednym naraz.
W Moog One dostępne są dwa typy filtrów analogowych. Pierwszy z nich to nowy wielotrybowy filtr zmiennostanowy (State Variable Filter), który nadaje temu instrumentowi precyzję brzytwy i artykulację. Drugi to klasyczny filtr drabinkowy Mooga z wyborem trybu pracy: dolnoprzepustowy/górnoprzepustowy.
Cykliczny ruch w Moog One generowany jest przez 4 szerokopasmowe LFO, które można przypisać do prawie każdego celu. Możliwości obejmują synchronizację MIDI i podział zegara, czas startu delaya, liczbę powtórzeń w każdej instancji, czas narastania i wyciszania oraz wiele innych.
Dynamiczne kształtowanie dźwięku w Moog One odbywa się przy pomocy 3 przypisywalnych obwiedni DAHDSR (Delay, Attack, Hold, Decay, Sustain, Release). Oprócz możliwości zapętlania, synchronizacji i skalowania czasu, charakter każdej obwiedni może być kształtowany przez użytkownika dzięki wykorzystaniu krzywych obwiedni ustawianych osobno dla każdej fazy.
Przypisywanie modulacji tworzone jest w prosty sposób dla każdego z 4 LFO i 3 EG w Moog One przez naciśnięcie odpowiedniego do nich przycisku Destination Button – pokrętło, które zostanie następnie dotknięte, ustala ścieżkę i poziom. Do bardziej skomplikowanych możliwości modulacji Moog One wykorzystuje matrycę modulacji z wizualnym dostępem do każdej możliwej kombinacji obszernej syntezy instrumentu z elementami sterującymi.
Moog One wyposażony jest w rosnącą kolekcję programowalnych efektów dla syntezatora i sumy sygnału, która zawiera takie efekty jak: chorus, delay, phaser, bit reduction, vocoder oraz zestaw wysokiej klasy pogłosów firmy Eventide®, w tym Blackhole, Shimmer, Plate, Room i Hall. Efekty można dodawać na dwa sposoby: jako efekty syntezatora (Synth Effects) i sumy (Master Bus Effects).
Konstrukcja Moog One z 3-częściowym multitimbralem, składająca się z trzech niezależnie adresowalnych analogowych polifonicznych syntezatorów, pozwala na łatwe przypisywanie, dzielenie, nakładanie głosów z 48 oscylatorami w trybie Unison. Każdy syntezator dodatkowo wyposażony jest we własny, w pełni funkcjonalny sekwencer krokowy, arpeggiator i procesor efektów.
Wysokiej klasy 61-klawiszowa klawiatura Fatar TP-8S z dynamiką i aftertouch zapewnia każdemu użytkownikowi odpowiednie wyważenie i dynamikę gry. Poza tym koła pitch-bend i modulacji z frezowanego aluminium oraz czuły na siłę docisku pad X/Y zapewniają w pełni przypisywalne środki ekspresyjnego wyrazu i płynnej regulacji.
Prawie każdy moduł wyposażony jest w trójkątny przycisk „More”, znajdujący się w prawym górnym rogu. Po naciśnięciu „More”, na ekranie LCD Moog One pokazywane są dodatkowe parametry związane z danym modułem, zapewniające dostęp do zaawansowanych funkcji i regulacji.
Preset Mooga One to niezależne środowisko twórcze, zapisujące ustawienia parametrów dla wszystkich trzech warstw multitimbralu wraz ze wszystkimi ustawieniami sekwencera, arpeggiatora i modulacji. Moog One ma możliwość zapisywania i przywoływania dziesiątek tysięcy presetów, które można łatwo klasyfikować, edytować, oznaczać, a nawet udostępniać przez dysk USB.
User Space (przestrzeń użytkownika) zachowuje więcej niż preset: wszystkie globalne zachowania, ustawienia MIDI, konfiguracje portów i pedałów, zachowania pokręteł, a nawet jasność diod LED środowiska pracy, co ma kluczowe znaczenie dla muzyków studyjnych i scenicznych. Można tworzyć, zapisywać i przywoływać wiele przestrzeni użytkownika – z pamięci wewnętrznej lub z zewnętrznego dysku USB, co pozwala na natychmiastowy transfer przestrzeni pracy twórczej z jednego instrumentu na drugi.
Podczas odkrywania nowych brzmień Moog One przycisk Snapshot pozwala na łatwe zapisywanie i przywoływanie obrazu presetu z jego aktualnymi ustawieniami, bez potrzeby ciągłego ręcznego zapisywania danych.
Na tylnym panelu Moog One znajdują się 2 konfigurowalne pary wyjść audio, 4 konfigurowalne inserty i 2 wejścia audio XLR / TRS 1/4″. Komunikacja MIDI odbywa się przez 5-pinowe złącze DIN i USB, co zapewnia także tworzenie kopii zapasowej i przywracanie systemu przez dysk USB. Dostępnych jest także 9 konfigurowalnych wejść i wyjść CV (z wejściami pedału ekspresji i sustain).
Moog One dostępny jest tylko wersji 8- lub 16-głosowej. Rozszerzenie wersji 8-głosowej do 16-głosowej nie jest obecnie dostępne.
Moog One® is the ultimate Moog synthesizer - a tri-timbral, polyphonic, analog dream-synth designed to inspire imagination, stimulate creativity, and unlock portals to vast new realms of sonic potential.
Moog One is the ultimate Moog synthesizer - a tri-timbral, polyphonic, analog dream-synth designed to inspire imagination, stimulate creativity, and unlock portals to vast new realms of sonic potential. The first polyphonic analog synthesizer sold under the Moog brand in more than three decades, Moog One is the culmination of years of research and has been developed to exceed principal expectations of a polyphonic Moog instrument.
Available in 8-voice and 16-voice configurations, Moog One’s polyphonic sound engine is built on the most powerful synthesizer architecture ever employed by a Moog instrument. Per voice, Moog One offers 3 newly-designed analog VCOs, 2 independent analog filters, a dual source analog noise generator, analog mixer with external audio input, 4 LFOs, and 3 envelopes. To deliver an infinitely inspiring performance experience, each of the three timbres can be easily split or layered across Moog One’s expressive 61-note keyboard, each with its own sequencer, arpeggiator, and onboard effects library--including a suite of professional reverbs from Eventide®.
Secured in a hand-finished Ash cabinet and aluminum enclosure, Moog One’s front panel is equipped with 73 knobs and 144 buttons, inviting physical connection with every sound shaping and performance control. Extended functionality is easily accessed via a per-module “More” button that brings additional parameters into focus using the Moog One center-panel LCD to ensure the most transparent and expedient sound creation experience possible.
Moog One is an unprecedented conduit for the expression of your own creative voice. Sculpt, shape, and transform your own sound with nearly infinite possibilities.
A film introducing the new Moog One Polyphonic Analog Synthesizer, the first analog polysynth released from Moog in over 35 years. Shot on both 8mm film and contemporary digital video, the film is a modern re-imagining of the original 1976 demo video for the Polymoog, Moog’s first polyphonic synthesizer.
Exploring the electronic sound of the Moog One, and the transformational power of Listening, the film features some of the world’s most accomplished and creative artists: Jeff Bhasker, Suzanne Ciani, Chick Corea, Mike Dean, Robert Glasper, Dick Hyman, Dev Hynes, Mark Mothersbaugh, Mark Ronson, Ryuichi Sakamoto, Dr. Lonnie Smith, and Paris Strother.
TRIANGLE CORE OSCILLATORS
Each Moog One voice employs three newly developed triangle core analog VCOs. The output of each oscillator is a user-defined mix of the selectable triangle / sawtooth wave, plus a variable-width pulse wave. Expanding beyond traditional oscillator designs, the rise/fall time of the triangle wave and the reset phase of the sawtooth wave can be shaped and modulated to create to a rich palette of classic analog tones. Blending the tri/saw and pulse waves together opens new dimensions of harmonic freedom, creating complex waveforms not typically found in analog synthesizers. The Moog One oscillator section is also equipped with hard sync, analog ring modulation, and FM for boundless analog sound generation.
DUAL SOURCE NOISE GENERATOR
Each Moog One voice includes an advanced dual-source analog noise generator that allows different colors of noise to be selected and mixed, while and dynamically articulated utilizing the dedicated noise envelope generator. This unique module is a powerful tool for adding percussive attacks, breath, or full-body impact to a sound.
MIXER
Moog One offers a flexible analog mixer, providing volume controls and filter routing selections for each oscillator, noise generator, ring modulator, and external audio input -- sound sources can be shaped by different filters independently, or at the same time.
CLOSE
LADDER AND STATE VARIABLE FILTERS
There are two types of analog filters in Moog One. The first is a newly-designed multimode State Variable Filter that brings razor-like precision and articulation to the instrument. The second is a classic Moog Ladder filter with selectable low pass / high pass behavior. These two filters can process sounds individually or together, in series or parallel operation, to access a vibrant spectrum of classic, obscure, and completely new filter sounds.
LOW FREQUENCY OSCILLATORS
Cyclical motion within Moog One is generated by 4 wide-range LFOs that can be assigned to nearly any destination. Capabilities include MIDI synchronization and clock division, start delay time, number of repeats per instance, fade in and out time, and much more.
ENVELOPES
Dynamic sound shaping within Moog One comes via its 3 assignable DAHDSR Envelopes (Delay, Attack, Hold, Decay, Sustain, Release). In addition to looping, synchronization, and time scaling capabilities, the character of each envelope can be user-sculpted through utilization of per-stage envelope curves.
MODULATION
Easily create modulation assignments from any of Moog One’s 4 LFOs and 3 EGs by pressing their corresponding Destination Button -- the next knob touched sets the modulation path and amount. For more complex modulation options, Moog One also employs an internal Modulation Matrix with visual access to every possible combination of the instrument’s extensive synthesis and controller components.
SYNTH EFFECTS, MASTER BUS EFFECTS, AND EVENTIDE® REVERBS
Moog One features a growing library of programmable per-synth effects and master bus effects that include chorus, delay, phase, bit reduction, vocoding, and a suite of premium reverbs from Eventide® including Blackhole, Shimmer, Plate, Room, and Hall. Effects can be applied in two ways: as Synth Effects and Master Bus Effects. Synth Effects are applied to individual layers of timbrality, while Master Bus Effects can be applied via sends to all three synthesizers. Though its onboard effects are digital, Moog One retains a completely analog signal path with no in-line conversion when insert effects are off.
TRI-TIMBRALITY AND UNISON MODE
Comprised of three independently addressable analog polysynths, the tri-timbral Moog One design allows voices to be easily assigned, split, layered, or stacked with up to 48 oscillators in Unison Mode. Additionally, each synthesizer is equipped with its own fully-featured step sequencer, arpeggiator, and effects processor. Multitimbral synthesis is simplified through the Moog One ‘Panel Focus’ module. Selecting a Synth for Panel Focus causes the Moog One front panel knobs and buttons to switch control to that layer of timbrality. Users can also select multiple layers at once for simultaneous adjustment of multiple synthesizers.
KEYBOARD AND X/Y PAD
Moog One’s premium 61-note Fatar TP-8S keyboard with velocity and aftertouch ensures a balanced and dynamic playing experience for any user. In addition, milled aluminum pitch and mod wheels and a pressure-sensitive X/Y pad provide a fully assignable means of emotive expression and continuously variable control.
MORE BUTTON
Nearly every module is equipped with a triangular “More” button in the upper right corner. When “More” is pressed, the Moog One LCD screen reveals additional parameters specific to that module, accessing deep-level features and advanced controls.
PRESETS AND PERFORMANCE SETS
A Moog One preset is a self contained creative environment, saving the parameter settings for all 3 layers of timbrality, along with all of their respective sequencer, arpeggiator, and modulation settings. Moog One has the ability to store and recall tens of thousands of presets that can easily be categorized, edited, notated, and even shared via USB drive. Up to 64 Presets can also be loaded to Moog One’s ‘Performance Set’ module, where they are instantly selectable via a front panel “Bank / Preset” button configuration—a must for live performance and sessions.
USER SPACES
Preserving more than just presets, the User Space saves all of the global behaviors, MIDI settings, port and pedal configurations, knob behaviors and even the LED brightness of your working environment, which is critical for studios and working musicians. Multiple User Spaces can be created, saved, and recalled – either from internal memory, or from an external USB drive, allowing you to instantly transfer your creative work spaces from one instrument to another.
SNAPSHOTS
When exploring a sound, pressing the Snapshot Button allows Moog One to easily capture and recall a time-stamped picture of a preset at its current settings, removing the need to continually save data manually while experimenting with new ideas.
ANALOG AND DIGITAL CONNECTIVITY
Moog One’s rear panel is populated with 2 assignable pairs of stereo audio outputs, 4 assignable inserts, and 2 external audio inputs with support for XLR and ¼” input. MIDI communication comes through 5-pin DIN and USB connection, which also offers system backup and restore via USB drive. 9 configurable CV inputs and outputs (with expression and sustain pedal inputs) are also included.
CONFIGURATIONS
Moog One is available in 8 or 16-voice configurations only. Upgrades from 8 to 16 voice units are not available at the present time
SYNTHESIZER TYPE
Polyphonic, Tri-timbral Analog Synthesizer
SOUND ENGINE
Analog (Digital Effects can be bypassed to maintain analog signal path)
POLYPHONY
8 or 16 voices
KEYBED
61 Full-size keys with Velocity and Aftertouch (Fatar TP-8S)
CONTROLLERS
Pitch Wheel, Modulation Wheel, X/Y Pad (with pressure-sensing and hold), Sustain Pedal input, EXP 1 pedal input, EXP 2 pedal input – all pedal functions are assignable
PANEL CONTROLS
73 knobs and 144 buttons; LCD screen
OSCILLATORS (X3)
Selectable Sawtooth wave with variable reset time or Triangle wave with variable rise and fall times, variable-width Pulse wave, Octave (32’, 16’, 8’, 4’, 2’), Frequency (+/- 7 semitones), Beat Frequency (+/- 7Hz), Wave Angle (Triangle and Saw), Pulse Width, Mix (blends the selected Triangle or Saw wave with the Pulse wave), FM routing and amount, and Hard Sync
RING MODULATOR
Selectable routing (1-2 or 2-3)
DUAL SOURCE NOISE GENERATOR
Selectable sources (Red+White, Red+Purple, and White+Purple) with Color Mix and dedicated ARS envelope
MIXER
Independent levels and filter routing for OSC 1, OSC 2, OSC 3, RING MOD, NOISE, and EXT in.
FILTERS
State-Variable Filter; Ladder Filter (Mixable, Parallel or Series operation)
STATE VARIABLE
Two 12dB per octave filters operating as one filter, configurable in NOTCH, BP, LP, and HP – with 12dB or 24dB slopes; Cutoff, Resonance, etc.
LADDER FILTER
Moog Ladder Filter with HP or LP options, and selectable filter slopes (6db, 12db, 18dB, or 24dB); Cutoff, Resonance, etc.
ENVELOPES (X3)
Delay, Attack, Hold, Decay, Sustain, and Release; variable curves per stage, plus multi-triggering, looping, latching, and sync
LFOS (X4)
Dual-waveform categories with variable shapes (Triangle to Sine, variable-width Pulse, Saw to Ramp, S&H to Noise), assignable and variable transitions; fade-in/fade-out times, repeat count, phase start, etc.
GLIDE
Selectable glide type (LCR, LCT, EXP), gated glide, legato glide, glissando
ARPEGGIATOR
Per SYNTH with octave range, pattern, direction, pendulum features, gate time, sync, etc.
SEQUENCER
64-Step per-SYNTH sequencer with step-editing and modulation capabilities
SYNTH EFFECTS
Dedicated in-line effect for SYNTH 1, SYNTH 2, and SYNTH 3 (When disengaged, the signal path is 100% analog)
MASTER EFFECTS
Dual mono sends with stereo return, or single stereo send with stereo return. (Accessible by all three SYNTHS - Eventide® Reverbs are available on the Master Bus only)
BROWSER
Stores tens of thousands of PRESETS and TIMBRES with definable Categories, Tags and Labels to aid search results. TIMBRES can be loaded to and played by any SYNTH
PERFORMANCE SETS
Create, save, and manage up to 128 Performance Sets offering single-button access to up to 64 PRESETS
SETTINGS
Access to pages for managing Libraries, Tuning features, plus Utilities such as updates, configuring ins and outs, etc.
MOD MATRIX
Provides the ability to map modulation sources to destinations at will, using either controllers or addressable transforms to articulate the modulation signal
VOICE ALLOCATION
Mono or Poly voice count per SYNTH, unison/mono detune (48 oscillator max.), Chord Memory, plus voice stealing/sharing options
SNAPSHOT, COMPARE
Built-in tools for saving and comparing during programming
VCA SECTION
VCA level per SYNTH, Pan per SYNTH
OUTPUT SECTION
Master Volume and Headphones volume controls
AUDIO OUTPUTS
Main L, Main R (1/4" TRS; TS compatible)
SUB OUTPUTS
Sub 1, Sub 2 (1/4" TRS; TS compatible)
AUDIO INSERTS
Insert 1, Insert 2, Insert 3, Insert 4 (1/4" TRS Send / Returns- Can be used as mono outs)
EXTERNAL MIC/LINE INPUT
XLR + 1/4" TRS combo jack with trim knob
EXTERNAL LINE INPUT
1/4" TRS (TS compatible)
HEADPHONES
2x Stereo 1/4" jacks (located on the front edge of the Left Hand Controller)
CONTROL VOLTAGE INPUTS
CV IN 1, CV IN 2 (1/4" TS)
CONTROL VOLTAGE OUTPUTS
CV OUT 1, CV OUT 2, CV OUT 3, CV OUT 4 (1/4" TS)
PEDAL INPUTS
Sustain, EXP 1, EXP 2, (1/4" TRS; configurable through the Modulation Matrix, or as CV Inputs.)
WEIGHT
45 lbs. / 20.4 kg (approximate)
DIMENSIONS (W X D X H)
42 x 20 x 7 (inches); 107 x 51 x 18 (cm)
Specifications Subject To Change