- Opis
-
Szczegóły
Dwie legendy. Jeden instrumentOB-6® to jedyna w swoim rodzaju współpraca pomiędzy dwoma najbardziej wpływowymi projektantami w historii syntezatorów polietylenowych, Dave'em Smithem i Tomem Oberheimem. OB-6 przyjmuje klasyczny odważny dźwięk Toma Oberheima - z jego prawdziwie sterowanymi napięciem oscylatorami, 2-biegunowym filtrem i wzmacniaczami - i dodaje nowoczesne ulepszenia, takie jak efekty studyjnej jakości, polifoniczny sekwencer krokowy, arpeggiator i inne. Żaden inny nowoczesny analogowy syntezator nie może pochwalić się takim rodowodem ani tak masywną, bezpośrednią sygnaturą dźwiękową.Vintage ton SEMSilnik brzmieniowy OB-6 jest inspirowany oryginalnym SEM Toma, rdzeniem jego uznanych 4-głosowych i 8-głosowych syntezatorów. Posiada dwa dyskretne oscylatory sterowane napięciem (plus suboscylator) na głos z bezstopniowo zmiennymi kształtami fal (piłokształtny i impuls o zmiennej szerokości, plus fala trójkątna na oscylatorze 2). Klasyczny, inspirowany Oberheimem 2-biegunowy, zmienny stan, filtr rezonansowy zapewnia funkcjonalność dolnoprzepustową, górnoprzepustową, pasmowo-przepustową i wycinającą. Wzmacniacze sterowane napięciem uzupełniają całkowicie analogową ścieżkę sygnału.Podwójne efektySekcja podwójnych efektów zapewnia studyjnej jakości pogłosy, opóźnienia (standardowe i BBD), chorus, flangery i wierne odtworzenie oryginalnego przesuwnika fazowego i modulatora pierścieniowego Toma. Podczas gdy same efekty są cyfrowe, z 24-bitową rozdzielczością 48 kHz, prawdziwy bypass utrzymuje pełną analogową ścieżkę sygnału.Sekwencjonowanie X-Mod i Poly StepObecny jest także X-Mod, który rozszerza paletę tonalną i ułatwia tworzenie dramatycznych i niekonwencjonalnych dźwięków. Źródłami modulacji są obwiednia filtra i oscylator 2, oba z kontrolą dwubiegunową. Miejsca docelowe obejmują częstotliwość oscylatora 1, kształt oscylatora 1, szerokość impulsu oscylatora 1, odcięcie filtra i tryb filtra. Sekwencer krokowy polifoniczny umożliwia wykonanie do 64 kroków i do 6 notatek na krok. Możesz tworzyć sekwencje polifonicznie, z pauzami i synchronizować je z zewnętrznym zegarem MIDI. W pełni funkcjonalny arpeggiator można również zsynchronizować z zewnętrznym zegarem MIDI. Tryb Unison oferuje konfigurowalną liczbę głosów (1-6 głosów), pamięć akordów i tryby klawiszy.Łatwe do zaprogramowaniaPanel przedni z pokrętłami na funkcję sprawia, że praktycznie wszystkie funkcje OB-6 są na wyciągnięcie ręki. Zawiera 500 stałych programów fabrycznych i 500 programów użytkownika z możliwością wielokrotnego zapisu. Włączenie przycisku Manual włącza tryb panelu na żywo, w którym dźwięk OB-6 przełącza się na aktualne ustawienia panelu czołowego. W tym stanie to, co widzisz, jest tym, co słyszysz.Łatwy do gryTa analogowa potęga jest umieszczona w czterooktawowej, półważonej klawiaturze z funkcją velocity i kanałowym aftertouch, dzięki czemu jest idealna na scenę lub do studia.
Specyfikacje OB-6- OSCYLATORY
Dwa dyskretne VCO na głosCiągle zmienny kształt fali (impuls piłokształtny i impuls o zmiennej szerokości plus trójkąt na oscylatorze 2) na oscylatorSzerokość impulsu na oscylatorTwarda synchronizacja: oscylator 1 synchronizuje się z oscylatorem 2Generator suboktawy fali prostokątnej (oscylator 1) na głosTryb niskiej częstotliwości (oscylator 2)Włączanie / wyłączanie śledzenia klawiatury (oscylator 2)Wartość przestrojenia oscylatora w celu zwiększenia niestabilności strojenia, od subtelnej do ekstremalnej- MIKSER
Kwota oscylatora 1Wielkość suboktawy oscylatora 1Ilość oscylatora 2Ilość białego szumu- FILTR ZMIENNY PRZEZ STAN
Dwubiegunowy, rezonansowy filtr na głos z funkcjami dolnoprzepustowymi, górnoprzepustowymi, pasmowo-przepustowymi i wycinającymi inspirowanymi oryginalnym filtrem SEM firmy OberheimWielkość obwiedni filtra dwubiegunowegoModulacja prędkości wielkości obwiedniŚledzenie klawiatury: wyłączone, pół, pełne- FILTR KOPERTA
Czterostopniowy generator obwiedni (ADSR)Modulacja prędkości wielkości obwiedni- KOPERTA WZMACNIACZA
Czterostopniowy generator obwiedni (ADSR)Modulacja prędkości wielkości obwiedni- OSCYLATOR NISKIEJ CZĘSTOTLIWOŚCI
Pięć kształtów fal: sinus, piłokształt, odwrócony piłokształtny, kwadratowy i losowy (próbka i przytrzymanie)Synchronizacja zegara (wewnętrzny lub zewnętrzny zegar MIDI)Początkowa ilośćMiejsca docelowe modów: częstotliwość oscylatora 1, częstotliwość oscylatora 2, szerokość impulsu oscylatora 1 i 2, odcięcie filtra, tryb filtra, wzmacniacz- X-MOD
Źródła: obwiednia filtra (dwubiegunowe) i oscylator 2 (dwubiegunowe)Przeznaczenie: częstotliwość oscylatora 1, kształt oscylatora 1, szerokość impulsu oscylatora 1, odcięcie filtra, tryb filtra, filtr od normalnego do pasmowego- AFTERTOUCH
Źródło: kanał (mono) aftertouch z wartością dwubiegunowąPrzeznaczenie: częstotliwość oscylatora 1, częstotliwość oscylatora 2, ilość LFO, ilość obwiedni wzmacniacza, ilość obwiedni filtra, tryb filtra- ZEGAR
Zegar główny z tap tempoKontrola i wyświetlacz BPMSynchronizacja zegara MIDI- ARPEGGIATOR
Wybieralna wartość nuty: szesnastka, ósemka triola, ósemka, kropkowana ósemka, ćwierćnutaZakres jednej, dwóch lub trzech oktawTryby w górę, w dół, w górę / w dół, losowy i przypisywanie- SEQUENCER
Polifoniczny sekwencer krokowy z maksymalnie 64 krokami i pauzami- EFEKTY
Zniekształcenia stereo analogowePodwójne, 24-bitowe efekty cyfrowe 48 kHz, w tym: pogłos (pomieszczenie, sala, płyta, sprężyna), opóźnienie (pełne pasmo cyfrowe opóźnienia i emulowana brygada kubełkowa), chorus, flanger, przesunięcie fazowe i modulator pierścieniowySynchronizacja opóźnionaTrue bypass utrzymuje w pełni analogową ścieżkę sygnału, gdy efekty cyfrowe są wyłączone- KONTROLA WYDAJNOŚCI
Pełnowymiarowa, półważona, 4-oktawowa klawiatura z dynamiką i aftertouchPodświetlane koła pitch-bend i modówKoło skrętne ze sprężyną z możliwością wyboru zakresu na program (od 1 do 12 półtonów w górę iw dół)Elementy sterujące transpozycją w zakresie 8 oktawZatrzaski włącznika przytrzymują notatkiPortamento polifoniczneTryb Unison (monofoniczny) z konfigurowalną liczbą głosów, od jednego do wszystkich sześciu głosów, pamięcią akordów i trybami klawiszyPrzełącznik ręczny: gdy jest włączony, panel przedni jest pod napięciem; to, co widzisz, jest tym, co słyszysz- PAMIĘĆ PATCHU
500 programów użytkownika i 500 programów fabrycznych w 10 bankach po 100 programówBezpośredni dostęp do programów, w tym dostęp za pomocą jednego przycisku do aktualnego zestawu 10 programów- WEJŚCIE / WYJŚCIE
Wyjścia audio lewe / mono i prawe (2 x 1/4 ”gniazdo telefoniczne)Wyjście słuchawkowe (stereo, jack 1/4 ”)Porty wejściowe, wyjściowe i przelotowe MIDIUSB do dwukierunkowej komunikacji MIDIFiltr odcięcia wejścia pedału ekspresjiWejście pedału ekspresji głośnościSustain wejście przełącznika nożnegoWejście przełącznika nożnego uruchamiania / zatrzymywania sekwencera- MOC
Gniazdo zasilania IEC AC do wewnętrznego zasilaniaDziała na całym świecie pod napięciem od 100 do 240 woltów przy 50 do 60 Hz; Maksymalny pobór mocy 30 watów- DANE FIZYCZNE
31,8 "dł. X 12,7" szer. X 4,6 ″ wys. (80,7 cm x 32,3 cm x 11,7 cm)20 funtów (9,5 kg)Panele końcowe z orzecha - OSCYLATORY
- Dostawa
-
Szczegóły dostawy produktu Sequential OB-6 - Analogowy syntezator polifoniczny
Wysyłka z Warszawa, Polska.
Dostawa do
Jeżeli chcesz zobaczyć dokładne metody dostawy dostępne w Twojej lokalizacji, uzupełnij powyższe pola.
- Zadaj pytanie
-
Zadaj pytanie odnośnie produktu
- Recenzje (0)
-
0.0
0 recenzji
Oceń ten produkt jako pierwszy
O producencie Sequential
![Sequential Sequential](https://supersound.pl/media/manufacturerblog/1200px-Sequential-Logo-Black_4.png)
Sequential to firma prosto ze Stanów Zjednoczonych, która została założona w 1974 roku przez zdobywcę nagrody Grammy Dave’a Smitha. Jako pierwszy na świecie zaprojektował on w pełni programowalny syntezator polifoniczny i pierwszy instrument muzyczny z wbudowanym mikroprocesorem. Wysoką jakość produktów może potwierdzić wierne grono użytkowników Sequential, a w tym liczni muzycy światowego formatu.
Firma
- Siedziba producenta: Stany Zjednoczone
- Średnia ocena produktów: 5.0
Produkty
- Liczba produktów: 19
- Liczba dostępnych produktów: 15