- Opis
-
Szczegóły
Dziedzictwo trzech pokoleń
Monofoniczne syntezatory Sequential Pro 1 i Pro 2 osiągnęły w swoim czasie status niemal legendy. Było więc naturalne, że wykorzystaliśmy ich mocne strony z jeszcze bardziej godnym następcą. Wejdź do Pro 3, 2-VCO + wavetable syntezator mono / parafoniczny Sequential - nowy wzorzec surowej mocy dźwiękowej i niezrównanej wszechstronności.
Moc 3
Pro 3 ma trzy oscylatory, trzy filtry vintage, trzy LFO, cztery zapętlone obwiednie, masywną 32-slotową matrycę modów i sekwencer 16 x 16 x 4. Dorzuć podwójne efekty cyfrowe i cztery wejścia i wyjścia napięcia sterującego, a otrzymasz niezwykle potężny instrument, którego programowanie jest równie ekscytujące jak gra.
Klasyk nowej generacji
Pro 3 to hybryda solidnej, oldschoolowej syntezy analogowej połączonej z wszechstronną technologią cyfrową. Jego dwa oscylatory sterowane napięciem zapewniają ciepło i obecność, podczas gdy trzeci oscylator falowalny zapewnia cyfrową krawędź i ziarnistość. Z 32 tablicami po 16 fal każda i morfingiem fal, możliwości tonalne są ogromne. Dostrojone sprzężenie zwrotne z grunge'em i analogowe zniekształcenia zapewniają na żądanie paskudność klasy przemysłowej.
Trzy filtry oparte na klasycznych wzorach
Sercem ballsy dźwięku Pro 3 są jego filtry w stylu vintage. Filtr 1 to czterobiegunowa konstrukcja dolnoprzepustowa oparta na filtrze Prophet-6. Filtr 2 to klasyczny tranzystorowy filtr drabinkowy z opcjonalną kompensacją rezonansu, aby zachować jego niski poziom. Filtr 3 to klasyczna, dwubiegunowa konstrukcja ze zmiennym stanem, oparta na filtrze OB-6, który można w sposób ciągły zmieniać od pracy dolnoprzepustowej, wycinającej i górnoprzepustowej, z opcjonalnym trybem pasmowym. Dodatkowa kontrola jazdy zapewnia jeszcze większą siłę uderzenia, gdy naprawdę chcesz zejść i zabrudzić się.
Ekspresyjne sekwencjonowanie
Prawdopodobnie najpotężniejszym narzędziem wydajnościowym Pro 3 jest jego sekwencer. Z 16 ścieżkami, 16 krokami i 4 frazami, oferuje zarówno wejście w czasie rzeczywistym, jak i krok, zapadkę, zmienną długość bramki i sekwencji, wiele trybów odtwarzania i działanie parafoniczne. Synchronizuje się również z zegarem MIDI i zewnętrznym wejściem audio oraz napięciami sterującymi wejściami / wyjściami. Oprócz nut, ścieżki sekwencji mogą kontrolować dowolny parametr w 171-docelowej macierzy modulacji.
Dobrze współgra z modułami
Elastyczna architektura Pro 3 otwiera drzwi nie tylko do przetwarzania zewnętrznego dźwięku, ale także do łączenia się z syntezatorami modułowymi poprzez 4 wejścia / wyjścia napięcia sterującego na tylnym panelu i dedykowane wyjście bramki. Napięcia sterujące mogą być przypisywane i kierowane z poziomu macierzy modulacji i mogą działać z szybkością audio w celu uzyskania ekstremalnych efektów modulacji. Niektóre z wielu parametrów, które można wysłać na wyjścia CV, obejmują oscylatory, LFO, obwiednie i ścieżki sekwencera, dzięki czemu Pro 3 może stać się centralnym centrum konfiguracji modułowej lub multi-syntezatorowej.
Efekty, obwiednie, LFO, arpeggiator i ekstremalna modulacja
Sekcja efektów w Pro 3 zapewnia opóźnienia, pogłosy, efekty w dziedzinie czasu, takie jak chorus / phasing / flanging i inne. Istnieją cztery generatory obwiedni z możliwością zapętlenia, trzy synchronizowalne LFO z przesunięciem fazowym i przesunięciem fazowym, w pełni funkcjonalny arpeggiator oraz 32-gniazdowa macierz modulacji z dziesiątkami źródeł modulacji i ponad setką miejsc docelowych.
Operacje monofoniczne i parafoniczne
Pro 3 został zaprojektowany jako super-mocny monosynth, ale jest również wszechstronnym 3-głosowym syntezatorem parafonicznym. To sprawia, że granie 3-nutowych akordów jest nie tylko możliwe, ale przy kreatywnym wykorzystaniu efektów i pewnej modulacji per-oscylator jest bardzo ekspresyjne.
Umieść całą tę moc dźwiękową w trzyoktawowej, półważonej klawiaturze z funkcją velocity i channel aftertouch, dodaj podświetlane koła pitch-bend i modulacji oraz wrażliwy na lokalizację suwak dotykowy i masz jeden z najbardziej inspirujących syntezatorów, jakie kiedykolwiek stworzono.
SPECYFIKACJA
3 oscylatory
Dwa oscylatory analogowe, sterowane napięciem,
Jeden oscylator cyfrowy oparty na DSP (cyfrowym procesorze sygnału),
Oscylatory analogowe generują trzy klasyczne kształty fal: trójkątny, piłokształtny, impulsowy, każdy ze zmienną modulacją kształtu/szerokości impulsu,
Cyfrowy oscylator generuje 32 cyfrowe tablice fal po 16 fal każda z możliwością morfingu, oraz fale o klasycznych kształtach: sinusoidalną, trójkątną, piłokształtną, impuls o zmiennej szerokości, oraz super-piłę,
Cyfrowy oscylator 3 może działać jako oscylator niskich częstotliwości (LFO) i generować złożone modulacje oparte na falach,
Generator białego szumu,
Twarda synchronizacja: funkcja Glide w każdym oscylatorze, parametr Oscillator Slop
3-głosowa parafoniczna grywalność
Trzygłosowy tryb parafoniczny z indywidualnie bramkowanymi obwiedniami na każdy oscylator z osobna
3 filtry
Trzy klasyczne typy filtrów,
Filtr 1 to 4-biegunowy, dolnoprzepustowy filtr Prophet-6 ™, nachylenie charakterystyki: 24 dB na oktawę,
Filtr 2 to klasyczny filtr 4-biegunowy, tranzystorowy filtr drabinkowy z opcjonalną kompensacją rezonansu, o nachyleniu charakterystyki 24 dB na oktawę,
Filtr 3 to dwubiegunowy, filtr OB-6™ z płynnie zmienianą charakterystyką odcięcia. Może on być w sposób ciągły przełączany między pracą w trybie dolnoprzepustowym, notch i górnoprzepustowym, z opcjonalnym trybem pasmowym. Nachylenie charakterystyki: 12 dB na oktawę.
3 LFO
Trzy oscylatory niskiej częstotliwości LFO, każdy z możliwością synchronizacji oraz z phase offset i slew,
Pięć kształtów fal: trójkątny, piłokształtny, piłokształtny odwrócony, kwadratowy i S&H (sample & hold)
4 obwiednie
Cztery obwiednie ADSR z opóźnieniem (filtr, sterowany napięciem wzmacniacz VCA oraz dwie obwiednie pomocnicze),
Każdą z obwiedni można dowolnie przypisywać do wielu punktów modulacji,
Wszystkie obwiednie posiadają funkcję powtarzania/zapętlania.
Efekty cyfrowe
Podwójne efekty cyfrowe,
Delay stereo, delay BBD, chorus, flanger, phaser, ring mod, klasyczny efekt wirującego głośnika, przesterowania (distortion), filtr górnoprzepustowy, super plate reverb
Feedback i distortion
Niezwykle grunge’owy analogowy distortion pozwala osiągnąć wyjątkowo agresywną destrukcję brzmienia,
Programowalne zniekształcenia analogowe
32-slotowa matryca modulacji
32-slotowa matryca modulacji z ponad 46 źródłami i 171 destynacjami,
Przyciski przypisania modulacji pozwalają w sposób szybki i łatwy kierować modulację do określonych destynacji,
Matryca modulacji może pracować z prędkościami próbkowania audio.
4 sterowane napięciem wejścia i wyjścia CV oraz wyjście Gate
Cztery sterowane napięciem (CV) wejścia / wyjścia przeznaczone są dla syntezatorów modułowych i innych kompatybilnych z CV urządzeń,
Wiele spośród parametrów, które mogą być wysyłane na wyjścia CV, może pochodzić z oscylatorów, LFO, obwiedni, ścieżek sekwencera i dowolnego innego źródła w matrycy modulacji. Sterowanie CV działa z prędkościami próbkowania audio,
Bramka wyjściowa (Gate Out) służy do wyzwalania urządzeń zewnętrznych kompatybilnych z CV. Dowolne wejście CV może być użyte jako bramka wejściowa (Gate In).
16-ścieżkowy sekwencer
Zaawansowany sekwencer z trzema trybami: normalnym (normal), bramkowanym (gated) i wyzwalającym (trigger),
16 ścieżek i cztery 16-krokowe frazy z możliwością łączenia (link),
Ratcheting, ustawienia czasu trwania (duration) i prędkości (velocity) dla każdego kroku sekwencera,
Kilka trybów odtwarzania: do przodu, do tyłu, do przodu/do tyłu, losowo,
Obsługuje możliwość wprowadzania danych w czasie rzeczywistym/krokowo, sekwencje „rest”, zmienną długość sekwencji,
Synchronizuje się z zegarem MIDI oraz z zewnętrznymi wejściami audio i CV,
Sekwencje można swobodnie przypisywać do dowolnej destynacji.
Arpeggiator
Wyrafinowany arpeggiator wyposażony w tryby: up, down, up+down, random (losowo), assign (przypisz),
Synchronizuje się z zegarem MIDI oraz zewnętrznymi wejściami audio i CV,
Re-latching arpeggiation,
Działa zbieżnie z sekwencerem, gdy w arpeggiatorze stosowane są wzorce automatyzacji parametrów.
Sterowanie
Zestaw ponad 60 gałek i 70 przycisków stwarza dogodne warunki do głębokiej i wszechstronnej edycji, a jednocześnie ogranicza do minimum konieczność nurkowania w menu,
Podświetlane kółka pitch-bend i modulacji zapewniają płynną, precyzyjną regulację i są dobrze widoczne, nawet gdy sytuacja wymaga oszczędnego oświetlenia,
Niezależnie regulowany górny i dolny zakres kółka pitch,
Suwak dotykowy z czujnikiem położenia i możliwością blokady,
Pełnowymiarowa, półważona, 5-oktawowa klawiatura premium Fatar z kontrolą siły nacisku i kanałem aftertouch (kanał mono).
Zawartość pamięci
512 programów użytkownika i 512 programów fabrycznych,
Tryb playlisty pomocny do generowania łatwo dostępnych zestawów ulubionych programów
Wejście/wyjście
1 MIDI In, 1 MIDI Out i 1 port przelotowy MIDI Thru / Out 2,
Gniazdo USB do dwukierunkowej komunikacji MIDI,
4 wejścia CV (4 x gniazdo 1/8″ ) z zakresem napięć od -10 V do +10 V,
4 wyjścia CV (4 x gniazdo 1/8″) z zakresem napięć od -10 V do + 10 V,
1 bramka wyjściowa (Gate Out) (gniazdo 1/8″),
1 wejście dla pedału sustain,
Wejście dla pedału ekspresji,
1 wejście dla sygnału zewnętrznego (gniazdo jack 1/4″),
Główne wyjście stereo (2 x gniazdo jack 1/4″),
Wyjście słuchawkowe (gniazdo stereo jack 1/4″)
Zasilanie
1 uniwersalne gniazdo IEC AC do podłączenia zasilania z sieci,
Urządzenie przystosowane jest do zasilania napięciem z sieci 240 V, 50 – 60 Hz,
Maksymalny pobór mocy: 30 W
Dane fizyczne
Wysokiej jakości 3-oktawowa, półważona klawiatura Fatar,
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 67,7 cm x 33,8 cm x 12,5 cm,
Waga: 7,25 kg
- Dostawa
-
Szczegóły dostawy produktu Sequential Pro 3 - Analogowy syntezator monofoniczny
Wysyłka z Warszawa, Polska.
Dostawa do
Jeżeli chcesz zobaczyć dokładne metody dostawy dostępne w Twojej lokalizacji, uzupełnij powyższe pola.
- Zadaj pytanie
-
Zadaj pytanie odnośnie produktu
- Recenzje (0)
-
0.0
0 recenzji
Oceń ten produkt jako pierwszy
O producencie Sequential
Sequential to firma prosto ze Stanów Zjednoczonych, która została założona w 1974 roku przez zdobywcę nagrody Grammy Dave’a Smitha. Jako pierwszy na świecie zaprojektował on w pełni programowalny syntezator polifoniczny i pierwszy instrument muzyczny z wbudowanym mikroprocesorem. Wysoką jakość produktów może potwierdzić wierne grono użytkowników Sequential, a w tym liczni muzycy światowego formatu.
Firma
- Siedziba producenta: Stany Zjednoczone
- Średnia ocena produktów: 5.0
Produkty
- Liczba produktów: 19
- Liczba dostępnych produktów: 12