MERCH SUPERSOUND - TERAZ W SUPERcenie!

‌Musoneo - Mastering in the box (wersja elektroniczna)

https://supersound.pl/media/catalog/product/m/a/mastering-in-the-box.png

Więcej widoków

‌Musoneo - Mastering in the box (wersja elektroniczna)
‌Musoneo - Mastering in the box (wersja elektroniczna) Wykonanie masteringu nawet w dobrze wyposażonym studiu projektowym może być sporym wyzwaniem. Dlatego postanowiłem stworzyć zupełnie nowy kurs, w którym chciałem pokazać Ci, jak wdrożyć system pracy bazujący na porównaniach z nagraniami referencyjnymi oraz jak interpretować wyniki wskazań analizatora widma, goniometru, mierników poziomu średniego, spektrogramu, mierników korelacji itd. Pokażę Ci także jak już na etapie miksu zyskać większą kontrolę nad miksem oraz jak skonfigurować dowolny program DAW do finalnej obróbki.

Produkt dostępny

Dostępna ilość: 1 Szt.

Automatyczna wysyłka

Automatyczna wysyłka licencji po opłaceniu zamówienia.

Cena brutto

69,99 zł
LUB

Kupując w naszym sklepie masz 30 dni na zwrot zakupionego produktu od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Jeżeli przedmiot zakupu nie spełni Twoich oczekiwań, będziesz mógł go bez żadnych problemów zwrócić i otrzymasz zwrot pieniędzy!
UWAGA! Po otrzymaniu licencji cyfrowej konsument traci prawo do odstąpienia od umowy kupna, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827).

Więcej na ten temat znajdziesz tutaj: https://supersound.pl/30-dni-na-zwrot

Dokładamy wszelkich starań aby w naszej ofercie znajdowały się jedynie produkty wykonane przy zastosowaniu najwyższej jakości materiałów, najnowszych technologii oraz gruntownie przetestowane. Każde sprzedawane przez nas urządzenie posiada gwarancję producenta, dystrybutora lub sprzedawcy. W zależności od rodzaju produktu okres gwarancyjny może wynosić od 1 do 10 lat.

Jeżeli w zakupionym w SUPERSOUND.PL sprzęcie nastąpiła awaria to w celu realizacji naprawy można skorzystać z jednej z niżej wymienionych opcji:

  • - Odesłać towar bezpośrednio do autoryzowanego serwisu zgodnie z zasadami/procedurami opisanymi w dołączonej książce serwisowej/gwarancyjnej lub innym dokumencie gwarancyjnym dołączonym do sprzętu (jeśli taki występuje)
  • - Dokonać zgłoszenia usterki za pośrednictwem supersound.pl wypełniająć formularz znajdujący się tutaj: https://supersound.pl/serwis Po wysłaniu zgłoszenia tak szybko jak to będzie możliwe z osobą zgłaszającą usterkę skontaktuje się nasz konsultant w celu ustalenia szczegółów dotyczących transportu uszkodzonego sprzętu.

Dokonując zakupu na kwotę równą bądź przekraczającą 250 zł nie płacisz nic za przesyłkę.

Dokładamy wszelkich starań aby wysyłany towar był zawsze odpowiednio zabezpieczony/zapakowany. Zależy nam również na tym aby czas dostawy był jak najkrótszy, dlatego korzystamy jedynie ze sprawdzonych firm kurierskich. Od momentu nadania przesyłka powinna być na miejscu w ciągu 24 godzin.

Pomimo to, prosimy naszych klientów, aby podczas odbioru przesyłki od kuriera (ważne aby był obecny) dokładnie sprawdzali czy opakowanie nie jest uszkodzone a w przypadku stwierdzenia takiego uszkodzenia spisywali odpowiedni protokół. Protokół jest podstawą do uzyskania odszkodowania.

Zmniejszamy zużycie papieru w firmie poprzez udostępnianie i wysyłkę dokumentów w formie elektronicznej, aby unikać niepotrzebnego drukowania i zużywania papieru. W formie elektronicznej na podany adres mailowy w zamówieniu otrzymasz:

- wszelkie niezbędne kontakty,

- formularz zwrotu,

- gwarancję,

- dowód zakupu: paragon lub fakturę.

Raty

W naszym sklepie masz możliwość skorzystania z rat. Kupuj na raty online bez wychodzenia z domu! Decyzja o przyznaniu rat nawet w 15 minut.


Jak kupić na raty?

Dodaj produkt do koszyka a następnie wybierz eRaty Santander jako metodę płatności. System przekieruje Cię do wniosku, który uzupełnisz online. Jeśli wszystko pójdzie dobrze przystąpimy do realizacji zamówienia.


Leasing

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą na ternie Polski możesz skorzystać z Leasingu online. W naszym sklepie załatwisz wszelkie formalności leasingowe całkowicie ON LINE, z dowolnego miejsca o dogodnej dla Ciebie porze 24h / 7 / 365 w 15 minut ! Skorzystaj z oferty firmy LeaseLink idealnie dopasowanej do firm - bez wypełniania i przesyłania żadnych wniosków, dokumentów i straty czasu. Decyzja otrzymasz nawet w 2 minuty.


Jak kupić przez leasing?

Dodaj produkt do koszyka a następnie wybierz Leasing (dla firm) jako metodę płatności. System przekieruje Cię do wniosku, który uzupełnisz online. Jeśli wszystko pójdzie dobrze przystąpimy do realizacji zamówienia.


Parametry produktu
Model : Mastering in the box
Kod produktu : SUP_em3811
Gwarancja : 3 lata
Producent : Musoneo
Opis

Szczegóły

Produkt sprzedawany w wersji elektronicznej (wysyłany na maila)

‌Wykonanie masteringu nawet w dobrze wyposażonym studiu projektowym może być sporym wyzwaniem. Dlatego postanowiłem stworzyć zupełnie nowy kurs, w którym chciałem pokazać Ci, jak wdrożyć system pracy bazujący na porównaniach z nagraniami referencyjnymi oraz jak interpretować wyniki wskazań analizatora widma, goniometru, mierników poziomu średniego, spektrogramu, mierników korelacji itd. Pokażę Ci także jak już na etapie miksu zyskać większą kontrolę nad miksem oraz jak skonfigurować dowolny program DAW do finalnej obróbki.

W kilku ostatnich latach nastąpił ogromny postęp i wielu wtyczkowych emulacji analogowych procesorów nie sposób odróżnić od ich pierwowzorów. Co więcej, wiele narzędzi programowych pozwala wykonać zabiegi masteringowe ze znacznie większą precyzją i w oparciu o zintegrowane narzędzia pomiarowe – dlatego na mastering in-the-box, czyli mastering w środowisku komputerowym, coraz częściej przestawiają się najsłynniejsze studia masteringowe, do niedawna pracujące wyłącznie w oparciu o urządzenia peryferyjne.


UWAGA: Niektóre z pojedynczych prezentowanych zabiegów mają subtelny wpływ na brzmienie (zwykle suma kilku zabiegów pozwala istotnie poprawić brzmienie miksu) dlatego zalecamy odsłuch na monitorach studyjnych i/lub za pomocą słuchawek przeznaczonych do profesjonalnej pracy przy miksowaniu i masteringu nagrań – prezentację wybranych modeli znajdziesz w naszych testach.  


Lista odcinków: 

01. Przygotowanie sesji pod mastering, praca z nagraniami referencyjnymi.

Już w pierwszym odcinku zdradzam swój prawdopodobnie największy sekret! Opowiadam o tym, w jaki sposób grupuję ślady i przygotowuję sesję pod kątem dalszych prac masteringowych. Rozdzielam zabiegi wykonywane na sumie wszystkich śladów od tych stricte masteringowych. Podpowiadam, w jaki sposób skonfigurować sesję do porównań z nagraniami referencyjnymi, a także jak dobierać owe wzorce do porównań. To niezwykle istotny element pracy każdego realizatora dźwięku. Film zamyka obszerna sekcja dotycząca pracy z limiterem oraz optymalnego zapasu dynamiki podczas pracy nad miksem, pod kątem zapewnienia możliwie najlepszej jakości zgrania przed i po masteringu. Przedstawiam także zalecenia odnośnie bieżącej pracy nad miksem pod kątem ograniczenia zakresu zabiegów masteringowych do minimum – czyli wypracowania możliwie najlepszego brzmienia jeszcze na etapie miksowania śladów.


02. Integracja narzędzi pomiarowych w pracy przy miksie i masteringu

Pokazuję, w jaki sposób sprawdzić najważniejsze parametry miksu pod kątem uzyskania optymalnych wartości po załączeniu wyłącznie limitera na sumie w programie DAW. Obecnie bardzo istotne jest spełnienie zaleceń różnych serwisów streamingowych, dlatego wiele uwagi poświęcam ich prezentacji w praktyce. Prezentuję także narzędzie do łatwej weryfikacji zawartości niskich tonów na śladach innych niż stopa, bas czy tomy. Wykonuję pierwsze porównania z zaimportowanymi do sesji wzorcami muzycznymi. Demonstruję wykorzystanie narzędzie pomiarowych iZotope Insight 2 oraz analizatora widma, goniometru i mierników poziomu szczytowego czy średniego dostępnych w ramach aplikacji Steinberg Wavelab. Przedstawiam zalety wykorzystania zewnętrznego edytora dźwięku do porówań różnych wersji brzmieniowych finalizowanego nagrania.


03. Kiedy miks jest skończony?

Coraz częściej muzycy samodzielnie finalizują swoje nagrania. Jedną z najtrudniejszych decyzji przed jaką stają jest określenie momentu, w którym należy zakończyć prace nad miksem i przejść do etapu masteringu. Bardzo często o czytelności poszczególnych elementów decyduje umiejscowienie w panoramie i drobne korekty głośności. Pokazuję w jaki sposób testować różne wersje miksu, aby podjąć działania masteringowe z przekonaniem, że proporcje są optymalne.


04. Kompresja na grupie perkusyjnej - jak ją stosować?

Wykonywanie masteringu w ramach projektu DAW ma swoje zalety. Jednym z często stosowanych przeze mnie zabiegów pre-masteingowych jest kompresja bębnów lub grupy bębnów i basu. W tym filmie demonstruję wykorzystanie w praktyce fantastycznej emulacji VCA-65 marki Arturia. Osią tego odcinka jest seria porównań przed i po zastosowaniu kompresji na przykładach fragmentów zawierających głównie stopę i bas, następnie werbel oraz tylko perkusję z wyłączeniem basu. Na podstawie analizy przebiegu fali i innych narzędzi pomiarowych omawiam wpływ wykonywanych zabiegów na obwiednię sygnału oraz transjenty. Ostatnim etapem pracy jest sprawdzenie jak brzmią poddana kompresji grupa w kontekście całego miksu. Omawiam także szczegółowo finalne ustawienia kompresora, które są moim zdaniem optymalne w podobnych zastosowaniach.


05. Prezentacja łańcucha efektów masteringowych i korekcja na masteringu

Przywołuję widok większości efektów wtyczkowych wykorzystanych na etapie masteringu wraz z ich finalnymi ustawieniami. Dzięlę łańcuch pomiędzy wtyczki odpowiadające za korekty barwy, dynamiki, szerokości bazy stereo oraz docelowy poziom głośności, ustalony pod kątem publikacji w serwisach streamingowych. Rozłączam kolejno od końca wszystkie zastosowane procesory, żeby wyznaczyć ramy kolejnych części tego kursu.

Prezentację łańcucha rozpoczynam od przedstawienia ustawień korekcji w trybie mid-side wykonanej za pomocą emulacji modułu z konsolety Trident.  Podpowiadam jak radzić sobie z nadmiarem niskich tonów z pomocą filtrów liniowo-fazowych, a także jak ocieplić barwę miksu poprzez zastosowanie emulacji nasycenia taśmy analogowej, z rozmaitymi jej funkcjami. Reguluję szybkość przesuwu taśmy, stopień jej nasycenia, przesłuchy, ilość wysokich tonów oraz stabilność mechanizmów napędowych w celu uzyskania ciepłego, okrągłego brzmienia nagrania.


06. Dlaczego korekcja barwy dźwięku stanowi ważny etap masteringu?

Precyzyjny dobór odpowiednich ustawień korekcji to chyba najtrudniejsza rzecz do wykonania na etapie masteringu. Dlaczego? Po pierwsze dlatego, że wymaga dużego doświadczenia i “osłuchania”, znajomości danej stylistyki i wymogów różnych gatunków muzycznych. Po drugie warunki domowych a nawet komercyjnych pracowni często ustępują warunkom pieczołowicie zaprojektowanych i zaadptowanych akustycznie studiów masteringowych. W tym filmie podpowiadam jak uzyskać dobre rezultaty nawet w warunkach dalekich od idealnych. Dzielę się także swoimi doświadczeniami w słuchaniu nagrań za pomocą konsumenckich zestawów głośnikowych oraz słuchawek. Zdradzam, dlaczego odsłuch monitorowy zwykle stanowi główne źródło dźwięku podczas masteringu oraz w jaki sposób pomocniczo korzystać z dobrych słuchawek.


07. Kluczowe zabiegi korekcyjne

Dlaczego w moim racku z efektami jest nie jeden a kilka korektorów? Po prostu ze względu na ich własności i brzmienie korzystam zwykle z różnych wtyczek. Do precyzyjnych, chirurgicznych korekt i eliminacji rezonansów zwykle sięgam po korektory cyfrowe i/lub liniowo-fazowe. Bardzo często w przypadku porównań przed i po masteringu mówi się efekcie "zdejmowania kurtyny" z nagrania. Prezentuję w szczegółach ustawienia korektora iZotope Ozone 9. W filmie zastanawiam się także na tym, jak zachować równowagę pomiędzy dużą ilością niskich i wysokich częstotliwości, aby zapewnić miękkie i przyjemne dla ucha brzmienie.


08. Brzmienie płyty winylowej

Założeniem prezentowanego projektu było uzyskanie miękkiego brzmienia, kojarzonego często z nagraniami z płyt winylowych. W tym celu wykorzystałem wtyczkowy procesor Abbey Road Vinyl firmy Waves, sprawdzając jak mógłaby brzmieć matryca, a jak już wytłoczona płyta winylowa. Aplikuję w sposób subtelny niedoskonałości tego nośnika, by uzyskać nieco ciekawsze i cieplejsze brzmienie.


09. Kompresja pasmowa

Kiedy już barwa miksu wydaje się uporządkowana, odpowiednio ciepła, jasna i pozbawiona ostrości czy rezonansów, przechodzę do kompresji. Aby uzyskać bardzo efektowne brzemienie basu tym razem sięgam po kompresor pasmowy PSP oldTimer MB. Prezentuję ustawienia, dzięki którym najniższe pasmo w sposób kontrolowany zostaje uwypuklone na etapie finalnej obróbki. Określam optymalny moim zdaniem poziom nasycenia lampowego.


10. Druga opinia

Na koniec wyciągam asa z rękawa. Prezentuję w praktyce wykorzystanie wtyczek Bassroom i MixRoom firmy Mastering The Mix. Zasada działania obu wtyczek jest prosta. Oprogramowania słucha naszego miksu i porównuje go ze wskazanymi wzorcami, sugerując korekcję która zbliży brzmienie naszego miksu do brzmienia wzoraca. Wtyczki Bassroom i Mixroom są idealnie komplementarne, gdyż zakres regulacji w przypadku pierwszej sięga częstotliwości 350 Hz, podczas gdy drugiej ropoczyna się od tejże częstotlwości i rozciągana w górę na resztę pasma słyszalnego. Wefykuję rekomendacje co do filnanych korekt, które powstają na postawie analizy przez oprogramowanie wybranego przeze mnie nagrania referencyjnego w stylistyce Synthwave. Pamiętając o tym, że każde nagranie jest inne, decyduję się na drobną korektę w najniższym paśmie, mimo wcześniejszej korekcji.


11. Saturacja i efektowne stereo

Omawiam ostatnie zabiegi masteringowe przez zastosowaniem limitera, który wykorzystam do ustalenie docelowego poziomu średniego nagrania. Sprawdzam, czy zawężenie lub poszerzenie bazy stereo w wybranych pasmach może przynieść korzyści i sprawić, że nagranie będzie prezentować się efektowniej w osłuchu głośnikowym. W tym celu wykorzystuję wtyczkę Imager marki iZotope. Porównuję brzmienie przed i po zastosowanym zabiegach, aby sprawdzić czy i jaki wpływ mają na ogólną równowagę pasmową. 


Po zakupie kursu otrzymasz licencję z kodem do uzyskania 180 dniowej subskrypcji na oglądanie kursu ONLINE. 



Po otrzymaniu llicencji cyfrowej konsument tracić prawo do odstąpienia od umowy kupna, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827)

Dostawa

Wysyłka tego produktu odbywa się w sposób automatyczny

Automatyczna wysyłka licencji po opłaceniu zamówienia. Aby otrzymać licencję jak najszybciej, użyj szybkiej metody płatności (np. PayU). W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, licencja zostanie wysłana po zaksięgowaniu środków.

Jeżeli zamówisz produkt w liczbie większej niż aktualnie dostępna, część licencji zostanie wysłana od razu, natomiast brakujące zostaną dosłane gdy tylko będą dodane.


Aktualnie dostępnych licencji z natychmiastową wysyłką: 1 szt.
Zadaj pytanie

Zadaj pytanie odnośnie produktu

Dane kontaktowe

* wymagane pola

Negocjuj cenę

Negocjuj cenę produktu

Przepraszamy, cena tego produkt nie podlega negocjacji.

Recenzje (0)

0.0

0 recenzji


Oceń ten produkt jako pierwszy


Dodaj recenzję produktu

MUSONEO jest polską firmą założoną przez Macieja Polańskiego. Marka oferuje warsztaty i kursy wideo. Dzięki naprawde dobrze przygotowanym kursom firmy MUSONEO możemy w szybki i przyjemny sposób przyswoić dużą ilość informacji na temat m.in. miksu i masteringu. Dodatkowo podczas nagrań pojawiają się przykłady dźwiękowe, a w niektórych kursach są nawet umieszczone profesjonalne nagrania śladowe, które użytkownik może potem sam zmiksować.

OFirma

  • Siedziba producenta: Polska
  • Średnia ocena produktów: 5.0

PProdukty

  • Liczba produktów: 50
  • Liczba dostępnych produktów: 47

SStatystyki napraw

  • Wskaźnik serwisowania: 0,10%
  • Średni czas naprawy: brak danych
Dowiedz się więcej o producencie Musoneo

KUP MERCH SUPERSOUND - TERAZ W NOWEJ CENIE!